Играта е предназначена за най-малките. Съдържа 15 карти с 30 картинки, от които могат да се сглобят 10 пъзела. Детето играе с плодовете, зеленчуците и неусетно научава цветовете. ... |
|
Играта е с 2 нива на трудност. ... "Мисловна галактика" на "Thinkle Stars" е образователна игра със състезателен характер, която ще забавлява цялото семейство. За да бъдещ първият приземил космическия си кораб на земята е необходимо да отговориш вярно на въпроси по различни теми като - език, математика и логика, растения и животни, спорт и забавление и естествени науки. Вашият космически кораб се е загубил в космоса. Единственият начин да се върнете на Земята е да отговорите вярно на въпросите от картите. Колкото повече знаете, толкова по-бързо ще можете да се върнете. Като за начало трябва да ... |
|
Детският комплект активни карти "Логика, въображение, концентрация" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в предучилищна група и 1. клас. В кутията малчуганите ще открият 50 карти със специални упражнения за развитие на наблюдателността, паметта и концентрацията. Освен това, докато играят децата ще развият своята логика и съобразителност, да разпознават емоциите и да разказват истории. По този начин те ще затвърдят знанията си за буквите, числата и формите. Всяка от картите е с размери 10.5 x 16 cm. В комплекта е включен маркер, с който се нанасят отговорите върху картите, а след това ... |
|
"Хамелеон Леон" от "Комсед" е състезателна игра, с която малчуганите ще се забавляват, докато се опитват да "спасят" насекомите преди хамелеонът да ги "глътне". Тя се състои от хамелеон, 4 пръчици, 4 картонени насекоми и 16 двустранни жетона с картинки на насекоми от едната страна и с цифри от другата. Играта е подходяща за деца над 4 годишна възраст и в нея могат да участват до 4-ма играчи. Правила на играта: Хамелеонът разполага с 2 нива на трудност, които може да регулирате чрез бутона намиращ се под опашката му. За по-лесното ниво трябва да превключите на "I", a за ... |
|
Комплектът за игра "Разкажи ми история" от "Клевър Бук" се състои от 15 карти, с които малчуганите могат да съставят 10 различни истории по картинките им. Всяка история се състои от 3 карти обозначени с цифрите от 1 до 3. Така под формата на забавна игра, децата ще се научат да изразяват мислите си, да разказват истории и да правят връзка между причина и следствие. Всяка карта е с размери 7.5 x 12.5 cm. ... |
|
Комплектът образователни карти "Играй със сричките" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в предучилищна група на детската градина и 1. клас. В кутията малчуганите ще открият 30 карти със срички, чрез които да се учат да четат и да съставят думи. Комплектът предоставя възможност за 5 различни варианта на игра. Освен това към него има включен мини речник, който да помага на играчите, ако се чудят за съществуването на някоя дума. Пълните правила на играта "Играй със сричките" може да прочетете в прикачените инструкции. ... |
|
Играта "Добра памет: Български народни приказки" на издателство "Славена" ще помогне на вашето дете да развие своята концентрацията и памет. Комплектът се състои от 48 карти и е подходящ за деца над 3-годишна възраст. Играта може да се играе самостоятелно или от няколко участника. Подобно на китайските пъзели, малчуганите трябва да обръщат по две карти и ако са еднакви да ги отделят. Ако са различни се обръщат отново с гърба нагоре. Печели този играч, който вземе най-много еднакви карти. Всяка карта е с размери 4.9 x 4.9 cm. ... |
|
Играта "Бесенка" е подходяща за малки и големи. Комплектът е изработен от пластмаса и включва основа за игра, елементи за сглобяване на човече, бесилка и 60 букви. Ще успеете ли да познаете думата на палача, преди той да ви обеси? Правила на играта: Играта е подходяща за 2 и повече участника. Единият от тях избира да бъде палач, като неговата задача е да измисли дума и да изпише нейната първа и последна буква с плочите. Той не трябва да казва на другият участник, или участници, коя е тя. "Обвиняемите" трябва да се опитат да разпознават една след друга буквите от думата, която палача е намислил. При ... |
|
Когато стане време за първия учебен ден на вашето мъниче, то ще се нуждае от играта "В 1-ви клас ще бъда аз" на "Клевър Бук". Тя се състои от 50 образователни, изтриваеми карти, с които детето ще може да научи как правилно да изписва буквите, да пресмята, да чете или да научи нови думи. За да бъдат още по-интересни на малчугана, те са цветни и разполагат със забавни изображения. ... |
|
С активните карти "Уча умножение" от "Simetro books" вашето дете ще научи лесно таблицата за умножение с цифрите от 0 до 9. Бързото и точно смятане се превръща в игра и може да бъде упражнявано както с родител, така и с приятел. Комплектът е подходящ за деца над 6-годишна възраст и се състои от 50 карти със задачи, 2 карти с отговори, 2 карти с упътвания и карта за серията. Правилата за играта "Уча умножение" можете да прочетете в прикачения файл. ... |
|
С активните карти "Уча английски език" от "Simetro books" вашето дете ще научи лесно основни думички на английски език, докато играе и се забавлява. Комплектът е подходящ за деца над 4-годишна възраст и се състои от 54 цветни карти с илюстрации и думички на български и английски включващи числата до 10, 10 цвята, 5 форми, 4 посоки, 10 животни, 10 плодове и зеленчуци, 4 предмета, 2 карти с отговори и упътвания за родители. Използвайте gi у дома или в движение, в парка или в училище. Чрез тях детето ви ще научи лесно основните форми, цветове, числа, животни, плодове и зеленчуци, както на български, така ... |
|
Мемо играта на Galt ще забавлява вас и вашето дете с часове. Комплектът съдържа 120 броя карти с 60 еднакви картинки, изобразяващи различни фигури. Мемо игрите имат за цел да развиват детската памет и координация. Размерът на картите е 5.5 х 5.5 cm. Правила на играта Картите се разбъркват с лицето надолу и се подреждат максимално равно. Детето трябва да ги обръща една по една, като връща обратно картинката с лице надолу. Когато открие картинка на фигурка, която вече е видяло, трябва да се опита да разпознае коя е повтарящата се карта, която вече е била обърната. Когато не успее да познае, и двете карти се обръщат ... |