"Игра на думи" е разработена от "The Purple Cow" и е чудесен начин да прекарате повече време с цялото семейство! Играе се от 2 до 5 човека. Целта на играта е да станеш първия играч, събрал 10 магнитни точки. Всяка точка се дава ако си най-бързият отговорил преди останалите играчи. Започва играта: Всеки играч избира цвят. Един играч трябва да е отговорен за Колелото, а друг за Таблото с точки. Как се играе: Най-малкият играч започва първи. Играта продължава по часовниковата стрелка. Първият играч започва да изброява буквите от азбуката, като казва "А" на глас, а останалите букви наум, ... |
|
Играта е създадена без верни и грешни отговори. Активните карти имат за цел да стимулират детето да споделя своите чувства. В картите има посочени 10 ситуации, 10 емоции и 10 възможни действия. Приложена е и книжка, с едър, четим шрифт, в която детето ще може да прочете за чувствата и различните реакции. ... |
|
Проверете своето IQ с различни логически задачи. Главоблъсканиците ще предизвикат концентрацията, въображението и съобразителността ви. С маркера в комплекта можете да напишете правилните отговори върху картите. Картите се почистват със суха материя. Всяка карта е с размери 15.5 x 9.7 cm. ... |
|
Интересна, забавна и образователна, играта на „ Akros ” ще научи малчуганите какво означава думичката противоположност и кога се използва тя. С помощта на 68 карти с фотографии, вечният урок кое е чисто и кое мръсно, кое е добро и кое лошо ще бъде научен и заедно с това ще бъдат разкрити още много от тези загадки. Картите са разделени на двойки и чрез снимки представят 34 противоположни ситуации, качества, предмети и действия. Целта е детето да ги групира правилно, като за целта използва въображението, знанията, личните си виждания и цветовата маркировка на всяка двойка. Освен, че ще се забавлява и ще научи полезен урок, ... |
|
За вкъщи и на път. ... Комплектът се състои от 96 пъзелови елемента с букви с размери 4 / 4 / 0.5 cm и книжка с правила и примери. Поради възможността буквите да се сглобяват една към друга, те лесно се редят върху неравна повърхност или дори в движение. Игрите са по-прости и по-сложни в зависимост от възрастта на участниците. Могат да се играят от двама и повече участници. Всяка буква носи различен брой точки. Играчите се стремят да съберат максимален брой точки, като използват своите елементи в различни комбинации. Няма ограничаващо поле, така че играта може да се развие във всяка посока. Най-често употребяваните думи ... |
|
"Във всяка наука истината е точно толкова, колкото е в нея математиката." казва Имануел Кант. Дали това е така - не знаем, но е факт, че ежедневно ни се налага да събираме, изваждаме или умножаваме... Това учебно помагало на "Akros" е предназначено за ученици от началното училище и е направено с цел децата по-лесно да запомнят таблицата за умножение. Комплектът се състои от 100 картончета от пресован картон с размери 6 х 3.5 cm. От едната им страна има две цифри, между които е поставен знакът за умножение, а от другата е резултатът от това аритметично действие. Картончетата от комплекта изчерпват ... |
|
Играта има за цел да изпита елементарните математически познания на детето, свързани със събиране и изваждане. Не е случаен и броят на дървените плочици (81) – точно толкова, колкото възможни вариации може да има за събиране и изваждане на всяка цифра от 1 до 9. По същият начин ако например сме взели 7, с всички цифри, които са по-малки от нея се изваждат, а по-големите – се събират. Така най-малкото число, което можете да получите е 1, а най-голямото 18. Ако сте малко по-наблюдателни, веднага ще забележите, че всяка цифра, с която се извършва някакво действие, носи един и същи цвят. Имайки предвид тези особености лесно ... |
|
Магнитната игра "Бинго с животни" от "The Purple Cow" е подходяща за игра както вкъщи, така и навън или по време на пътуване. Играе се от 2 човека. Играта идва при вас в метална кутия. От вътрешната ѝ страна се намира игралното поле. Целта на играта е да бъдеш първият играч, който е направил 2 хоризонтални линии или 1 вертикална линия и е получил БИНГО. Подготовка: Всеки играч избира цвят на магнитчетата и получава една дъска. Правила на играта: Най- младият играч започва пръв и завърта въртящото се колело. След като спре да се върти и сочи към животното, играчът обявява името на животното. ... |
|
В кутията има 100 игри за природата и числата. С тях децата се забавляват и едновременно с това учат да броят, събират, изваждат, сравняват - и то по един лесен и приятен начин. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Образователна игра, с помощта на която се запомнят лесно 30 велики личности и събития от историята на България. Играта обхваща тридесет велики личности и събития от основаването на нашата държава до Освобождението й от османското иго. В кутията има 30 карти с рисунки, снимки и данни. Те изграждат картинна представа, а кратките исторически данни дават основна представа за личностите и събитията от този период. Игралното поле е историческа карта на българските земи от времето на Второто българско царство, границите на което се къпят на три морета. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за ... |
|
"Европолия за момчета" е игра на бизнесстратегия и тактика, в която се развиват паметта, вниманието, мисленето и много други полезни качества. В процеса на игата, играчите приватизират различни обекти и с помощта на получените траншове от Евробанката инвестират в тях. Игралното поле, върху което са разположени правоъгълни полета - “Обекти”. Върху тях са посочени цветни индикации с цените и наименованията, таксите за обслужване. Полета със съответните значения “Интерпол”, “Шанс”, “Банк”, “Съд”, “Затвор”. В централната част на полето са разположени квадратни полета за играта в Евробанка. Начало на играта: ... |
|
"Европолия за момичета" е игра на бизнесстратегия и тактика, в която се развиват паметта, вниманието, мисленето и много други полезни качества. В процеса на игата, играчите приватизират различни обекти и с помощта на получените траншове от Евробанката инвестират в тях. Игралното поле, върху което са разположени правоъгълни полета - “Обекти”. Върху тях са посочени цветни индикации с цените и наименованията, таксите за обслужване. Полета със съответните значения “Интерпол”, “Шанс”, “Банк”, “Съд”, “Затвор”. В централната част на полето са разположени квадратни полета за играта в Евробанка. Начало на играта: ... |