Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |
|
За радост на малките и големи фенове на "Мега-чудесата на калинката и черния котарак", състезателната логическа игра е събрала в себе си образите на героите от анимацията. Те са изобразени на 15 карти, а образите им се повтарят на 25 кубчета, като всяко от тях има 6 различни картинки. Играе се от двама играчи, като приблизителното време за една игра е 15 минути. Целта на играта е да се подредят 5 кубчета с еднакви картинки хоризонтално, вертикално или по диагонал. Комплектът от "Top Trumps" съдържа 15 картонени карти с размери 3.5 х 4.5 cm и 25 пластмасови кубчета с размери 2.5 х 2.5 cm. Игралната ... |
|
Играта от Ravensburger разполага с 48 карти, които могат да се разделят на 24 двойки. Картите са изработени от картон и разполагат с илюстрации на ябълка, цветя, моливи, къща и ягода. Целта на играта е да се намерят възможно най-много двойки карти. Малчуганите могат да подобрят своята концентрация, памет и координация око-ръка, докато се забавляват. ... |
|
Играта от Ravensburger има за цел да подобри паметта и концентрацията на малчуганите. В комплекта са включени 24 карти, които могат да се разделят на 12 двойки. Картите са изработени от картон и са илюстрирани с цветя, мече, торта и картички с надпис "Thank you". Целта на играта е да се намерят възможно най-много двойки. Тя спомага за подобряването на паметта, концентрацията и координацията око-ръка. ... |
|
С цветният магнитен комплект Тетрис и танграм, детето ви ще може да създава различни и интересни фигури. Той е подходящ за деца над 3-годишна възраст и съдържа магнитна основа за подреждане, цветни тани, цветни тетрис елементи, маркер с четка и книжка с примери на различни фигури, които могат да бъдат подредени. Детето може да използва книжката и да се опита да възпроизведе фигурата. Задачата няма да е лесна, защото те не трябва да се застъпват. Играта ще развива детското цветоусещане, координация и логическо мислене. Какво е танграм? Танграм е много древна китайска логическа игра, вид главоблъсканица за подреждане. ... |
|
В комплекта на Клевър Бук има 50 карти с над 100 задачи, с които могат да се упражняват съобразителността и точността. В част от тях е заложено и време, така че предизвикателството да е по-голямо. Детето може да намира път през лабиринти, да намира прилики и разлики и да решава судоку. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. Размерите на картите са 10 x 15.5 cm. ... |
|
Комплектът на Floss and Rock се състои от 36 мемори карти с екзотични животни и хора. Той е подходящ за деца над 2 годишна възраст. Целта на играта е да се открият всички 18 двойки карти с еднаква картинка. Чрез играта с картите децата ще развият своята памет и логическо мислене. Картите са 100 % рециклируеми, а цветовете на картинките са направени със соево мастило. Картите са изработени от твърд картон и всяка от тя е с размери 7 x 7 cm. ... |
|
Комплектът на Floss and Rock се състои от 36 мемори карти с морски създания. Той е подходящ за деца над 2 годишна възраст. Целта на играта е да се открият всички 18 двойки карти с еднаква картинка. Чрез играта с картите децата ще развият своята памет и логическо мислене. Картите са 100 % рециклируеми, а цветовете на картинките са направени със соево мастило. Картите са изработени от твърд картон и всяка от тя е с размери 7 x 7 cm. ... |
|
Комплектът на Floss and Rock се състои от 36 мемори карти с космонавти, космос, изънземни и други. Той е подходящ за деца над 2 годишна възраст. Целта на играта е да се открият всички 18 двойки карти с еднаква картинка. Чрез играта с картите децата ще развият своята памет и логическо мислене. Картите са 100 % рециклируеми, а цветовете на картинките са направени със соево мастило. Картите са изработени от твърд картон и всяка от тя е с размери 7 x 7 cm. ... |
|
Rainbow stories е част от серията Black Stories Junior, където ще откриете още игри с интересни загадки! ... 50 приказни загадки, изпълнени с вълшебства. Играта Rainbow stories e ново попълнение към серията Black Stories Junior. Rainbow stories ще ви пренесат на едно магично място. Без значение дали нетърпеливи елфи, безстрашни феи или елегантни еднорози, в тези приказно заплетени загадки се случват вълшебни неща, чиито пленителни тайни можете да разкриете само с въпроси, предположения и много остър нюх. Как се играе: Преди началото на играта се уверете, че сте се екипирали с любопитство, добър нюх и комбинативност! ... |
|
50 изтриваеми карти за интелигентни деца! Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! Комплектът образователни карти на издателство Златното пате предлага голямо разнообразие от задачи, така че да не омръзват на детето. Картите помагат на малчугана да изгради ориентация за триизмерни форми, развиват логическото му мислене, неговата наблюдателност, въображение и съобразителност. Приложените отговори на всички задачи позволяват на детето да се занимава напълно самостоятелно. Задачите в картите са внимателно подбрани за посочената възраст. ... |
|
Играта учи децата да са внимателни: едновременно да съставят думи да смятат точки и да не забравят да ги отбележат след всяка съставена дума ... Играта е предназначена за деца в предучилищна възраст, които създават и развиват своето умения да съставят думи. Задължително е присъствието на възрастен. Всеки квадрат, върху който се слагат жетоните носи точки: червен - 3 точки зелен - 2 точки син - 1 точка Преди началото на играта, жетоните се подреждат извън игралното поле с лице нагоре. Играта започва най-малкия по възраст участник. Той избира жетони с букви, с които да изпише името си върху сините квадрати в ... |