Проверете своите умения с играта "Способност" на "SmartGames". Тя е част от серията "IQ" и е подходяща както за деца над 6-годишна възраст, така и за възрастни. Състои се от 10 цветни елемента и кутия, чиято основа служи за игрално поле. Освен това в комплекта ще откриете и книжка с илюстрации на 120 предизвикателства, които трябва да изпълните с помощта на пластмасовите компоненти. На гърба на книжката са показани решенията на предизвикателствата. Играта ще ви помогне да развиете своята концентрация и логическо мислене. ... |
|
Занимателната лото игра на "Tactic" се състои от 4 игрални полета и 36 карти с изображения на числа и подове. Целта на играта е малчуганите да се научат да броят, да сравняват и да оформят представата си за еднакво и различно. В играта могат да участват до 4 -ма играчи, на възраст от 4 до 7 години. Как се играе: Игралните полета се разпределят между играчите, а малките карти се поставят с лицето надолу разбъркани върху масата. Първият участник избира една от малките карти и я показва на всички играчи, ако цифрата от картата съответства на броя плодове от неговото игрално поле, то той я запазва. По същия начин ... |
|
Логическият пъзел от "Cayro" е изработен по подобие на класическото кубче на Рубик, изобретено от унгарския професор по архитектура и обожател на геометрията и триизмерните форми - Ерньо Рубик през 1974 година. И до днес, кубчето е най-продаваният пъзел в света. ... |
|
Магическото топче от "Cayro" е изработено по подобие на класическото кубче на Рубик, изобретено от унгарския професор по архитектура и обожател на геометрията и триизмерните форми - Ерньо Рубик през 1974 година. И до днес, кубчето е най-продаваният пъзел в света. Магическото топче е с диаметър ∅ 7 cm. ... |
|
Логическият пъзел от "Cayro" е изработен по подобие на класическото кубче на Рубик, изобретено от унгарския професор по архитектура и обожател на геометрията и триизмерните форми - Ерньо Рубик през 1974 година. И до днес, кубчето е най-продаваният пъзел в света. Кубчето е с размери 5 x 5 cm. ... |
|
Ако искаш истински да предизвикаш мозъчните си клетки, играта "Форми" от "Tooky Toy" е точно за теб! Комплектът се състои от 15 шаблона с предизвикателства, елементи за подреждане и книжка с предизвикателства и техните решения. Фигурките са изработени от дърво, боядисано с безвредни бои на водна основа. Играта е подходяща за деца над 3-годишна възраст и в нея може да се включи 1 участник. Можеш ли да поставиш всички фигурки, така че да си съвпадат и без да се припокриват? Тествай логическото си мислене и разбери! ... |
|
Тествайте логиката и бързината си с играта от "Tooky Toy"! Тя е подходяща за деца от 3-годишна възраст и се състои от игрално поле с цветни кръгове, пясъчен часовник, 15 двустранни карти с предизвикателства и стойка за часовника и картите. Елементите са изработени от дърво, боядисано с безвредни бои на водна основа. В играта може да се включи 1 участник. Ще успеете ли да наредите всички кръгове по местата им спрямо предизвикателството от картата, която сте си избрали? Обърнете пясъчния часовник и нека разберем. Успех! Игралното поле е с размери 21.8 / 16.8 / 5 cm. ... |
|
Комплектът е част от серията "IQ", където ще откриете още логически игри по темата. ... Ако искаш истински да предизвикаш мозъчните си клетки, играта "Love" от "SmartGames" е точно за теб! Комплектът се състои от игрално поле, 10 елемента за редене и книжка със 120 предизвикателства и техните решения. Играта е подходяща за деца над 7-годишна възраст и в нея може да се включи 1 участник. Можеш ли да поставиш всички елементи, така че да си съвпадат, без да оставяш празни поленца? Тествай логическото си мислене и разбери! Как се играе: Изберете си предизвикателство от книжката с ... |
|
"Красива България" е образователна игра, разработена с цел опознаването на нашата Родина. Ние като автори и производители на тази игра сме си поставили амбициозната задача да посеем любов в сърцето на всеки българин, докоснал се до красотата на България. В настоящата игра са включени петдесет географски и исторически забележителности. За тях са разработени карти със снимки и кратки енциклопедични данни на достъпен език. Прекрасните снимки на обектите и енциклопедичните любопитни данни за тях ще Ви накарат да останете учудени, че тези забележителности се намират в нашата Родина. Игралното поле е подробна ... |
|
Искате вашият малчуган да развива своето логическо мислене и памет? Е, тогава дървената игра "Памет" от Top Kids е точно за него. Тя се състои от 18 кръгли плочки, на които са изобразени 9 животни, така че за всяко едно животно има по 2 дървени жетона. Чудите се как се играе? Много е просто, нужно е само да обърнете всички плочки с лицето надолу, а след това детето ви да започне да обръща по две плочки на ход. Ако обърнатите животни съвпадат, то ги отделя отстрани и продължава с останалите. Играта свършва, когато хлапето ви успее да намери всички 9 двойки животни. Заниманията с нея развиват паметта на децата и ... |
|
Играта е част от серията Sologic, където ще откриете още интересни предложения. ... Логическа игра Cubologic от Djeco е чудесен избор за феновете на логическите пъзели и предизвикателствата. Тя развива наблюдателността, търпението и аналитичното мислене. Играчите трябва да пресъздадат изображението от картата с предизвикателства, използвайки 9-те включени кубчета. За улеснение комплектът съдържа дървена рамка, която помага за точното подреждане на кубчетата. Всяко предизвикателство има само едно правилно решение, а ако затруднението е голямо, решенията могат да бъдат намерени в приложената книжка. Играта е чудесен ... |
|
Играта Пицарията на Карло от Woodyland е подходяща за деца над 2 години. Тя ще предизвика интереса на малките готвачи, защото в нея не просто се приготвя пица, а пица, по рецепта от предварително изтеглена карта. Задачата на участниците е да изтеглят карта и да намерят правилните съставки от рецептата за своята пица. Когато са готови, трябва да я поставят в пещта, за да я изпекат. На финала остава да осребрят сметката с точната сума, посочена на изтеглената карта. Играта запознава децата с формите, развива наблюдателност, сръчност и аналитичното мислене. ... |