Цел на играта: Достигнете финала като отгатвате различни понятия. Как се играе? В играта могат да участват 2, 3 или 4 отбора, всеки с поне двама участника (възможна е и игра и само с трима души). Всеки отбор избира пионка и я поставя на стартовото поле. Отборът, който започва пръв избира един свой участник като първи играч, след което играчите се редуват последователно. Играчът изтегля карта от едната от трите купчинки с трудност 3, 4 или 5. Той трябва да обясни понятието от картата, чиито цвят съответства на полето от игралната дъска, на което се намира пионката на отбора му. Играчът има 10 секунди за да го запомни, ... |
|
"Twister" е интересна игра подходяща както за забавление на цялото семейство, така и за купон с приятели. Комплекта се състои от рулетка със стрелка и килимче за игра. Играта е подходяща за деца над 6 годишна възраст, като в нея могат да участват повече от 2-ма играча. Завъртете се в шеметната надпревара на "Туистър" и балансирайте тялото си, като поставяте ръцете и краката си на определеното от съдията игрално поле. Върху рулетката има зони, които определят цвета на полето, което трябва да бъде заето. Ако стрелката сочи към поле със символа "Т", съдията измисля какво движение да направи ... |
|
Подарете си забавление за цялото семейство с този луксозен дървен комплект настолни игри за малки и големи! Открийте колко разнообразни и интересни игри можете да играете на вече познатите полета за Шах, Табла, Не се сърди човече и Дама, като добавите няколко карти, зарчета или пионки. Дървената кутия с кадифено покритие прави комплектът удобен за съхранение и подходящ за игра навън и при пътуване. В комплекта ще откриете принадлежности за следните игри: Шах Табла Не се сърди човече Дама игри с карти Крибидж Домино Морски шах игри със зарчета Пуловете за игра са с диаметър 1 cm. В комплекта има подробни ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |