Комплектът за игра "Разкажи ми история" от "Клевър Бук" се състои от 15 карти, с които малчуганите могат да съставят 10 различни истории по картинките им. Всяка история се състои от 3 карти обозначени с цифрите от 1 до 3. Така под формата на забавна игра, децата ще се научат да изразяват мислите си, да разказват истории и да правят връзка между причина и следствие. Всяка карта е с размери 7.5 x 12.5 cm. ... |
|
Комплектът образователни карти Числата от Клевър Бук е подходящ за подготовка на децата в предучилищна група на детската градина и 1. клас. В кутията малчуганите ще открият 52 карти с различни уравнения, цифри и знаци, чрез които да упражняват своите знания и умения по математика. Всяка карта е размери 7.8 x 12.8 cm. ... |
|
"100 игри с добри дела" от "Клевър Бук" е чудесна игра, която учи вашето дете да върши добрини. В комплекта има 100 игри, с които детето ще помага на близки и непознати хора, ще се грижи за природата, ще учи "вълшебните думички" и най-вече ще се забавлява. С тези игри детето развива въображението, концентрацията и логиката си. В комплекта има маркер за нанасяне на отговорите върху картите, който след това може лесно да изтриете. ... |
|
"Уно - Junior" e опростен вариант на игра с карти "Уно", подходяща за по-малките играчи. Тя има 3 нива на игра, така че децата да могат да растат с нея. Картите в комплекта са с очарователни изображения на животните от зоологическата градина, отговарящи на цифрите от 0 до 8. Това прави играта по-лесна за деца над 3 години. Така участниците, които все още не познават цифрите ще могат да играят, като се водят по картинките. Първо ниво е игра на съвпадение, във второ ниво се добавят екшън карти в тестето, а в трето ниво се добавят и наказателни карти. Играчите се надпреварват да се отърват от всичките си ... |
|
Комплектът "Мемори карти: Къде съм?" от "Клевър Бук" е с образователен характер и ще помогне на децата по-лесно да научат посоките, местоположенията и предлозите - под, над, пред, зад, ляво, дясно. С мемори картите могат да се играят 2 игри - "Групиране по животни" и "Групиране по предлози". Играта с комплекта е подходяща за деца от 1 до 4 години, като игрите могат да се играят както самостоятелно, така и от 4 деца. ... |
|
Тръгни на околосветско пътешествие с играта на "PlayLand", за да научиш интересни факти за 30 държави. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи, като играта е предназначена за деца над 10-годишна възраст. Тя се състои от игрално поле, 4 пионки - фотоапарат, 28 жетона, 84 карти за игра, 80 банкноти и зар Освен това в комплекта ще откриете книжка с инструкции, в която ще прочетете 132 въпроса за различните държави и ще намерите 528 отговора. Преди началото на играта: Игралното поле представлява карта на света, на която има цифри от 1 до 30, които образуват отделни държави. По краищата на картата се намират ... |
|
"Хамелеон Леон" от "Комсед" е състезателна игра, с която малчуганите ще се забавляват, докато се опитват да "спасят" насекомите преди хамелеонът да ги "глътне". Тя се състои от хамелеон, 4 пръчици, 4 картонени насекоми и 16 двустранни жетона с картинки на насекоми от едната страна и с цифри от другата. Играта е подходяща за деца над 4 годишна възраст и в нея могат да участват до 4-ма играчи. Правила на играта: Хамелеонът разполага с 2 нива на трудност, които може да регулирате чрез бутона намиращ се под опашката му. За по-лесното ниво трябва да превключите на "I", a за ... |
|
"Бъди гъвкав и запази равновесие!" - това е мотото на игрите от типа "Twister". А сега, загрейте и се подгответе за веселба! Подготовка за игра: Преди началото на играта, играчите трябва да разтеглят платнището с кръговете на пода вкъщи и да си събуят обувките. Един от играчите ще е рефер, като неговата задача ще е да върти стрелката и да следи играта. Останалите играчи застават на стартова позиция. Стартови позиции: При 2-ма играчи - играчите застават един срещу друг в два срещуположни края на платнището с кръговете. Всеки от тях поставя единия си крак на жълт кръг, а другият - на син. При 3- ... |
|
50 активни карти + маркер. ... С тези карти децата могат да се упражняват в писането на букви, срички и думи. С първите картинки те ще си припомнят гласните, а в следващите ще започнат да изписват цялата азбука. Всяка карта притежава специално място за оценка от родителя. Комплектът е предназначен за деца от 5 до 7 години. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложените маркери в кутията или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
100 забавни задачи, 50 карти + изтриваем маркер. ... На път или в свободното време няма да скучаете! Тук ще намерите игри за деца от 1. клас до 3. клас. Те не само развиват логическото мислене на малчугана, но и ще му помогнат по един забавен начин да открие сам и запомни лесно важни факти за страната ни. Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! В кутията има 100 забавни образователни задачи. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения в кутията 1 маркер. Впоследствие, използвайте маркер за бяла дъска. Изтривайте картите със суха материя. Всяка карта е с размери: 11 х ... |
|
Всяка картина разказва история – коя обаче е истинската твоя история? ... Dixit е чудесна, илюстрирана игра на креативност и познаване, в която основното ти оръжие е въображението. В хода на тази вече доста популярна игра, играчите използват разнообразието на своите разнообразни на детайли карти, за да завоалират връзката между историята си и картата, която са играли. Съперниците им трябва да отгатнат тази карта - познаването обаче е само половината от играта! За да успееш в Dixit, трябва от своя страна да играеш карта, която е свързана с историята, за да заблудиш останалите играчи, че всъщност твоята карта е вярната. Как ... |
|
Подготовка за играта: Преди началото се избира водещ, който ще ръководи играта и помага на играчите. Всеки играч избира пионка и я поставя на стартова позиция. Картите "папагал" и "пират" остават при водещия. Те се нареждат в две купчинки, извън игралното поле, с лице нагоре. Начало на играта: Играчите хвърлят зара и който хвърли най-голямо число, пръв започва играта. Всеки играч хвърля зара и според това, което показва, придвижва своята пионка в посока, обратна на часовниковата стрелка. При попадане на ход "сандък", играчът тегли горната карта от купчината с карти"папагал". Ако ... |