Комплектът активни карти "Играя и уча с числата" от "Клевър Бук" е подходящ за деца от 4 до 6 години. Той се състои от маркер и 50 карти, които съдържат числата от 1 до 10, различни логически задачи, игри за концентрация и моторика. Освен това по време на игра децата ще затвърдят знанията си по математика, ще стимулират паметта и съобразителността си. Всяка от картите е с размери 11.5 x 16 cm. ... |
|
Играй с цялото семейство! ... Обща информация: Играта с магнитните карти развива уменията на децата да откриват и познават буквите, да съставят срички и думи. Да се запознаят с цифрите и математическите знаци и да извършват прости математически действия. Неусетно, докато играят и се забавляват, те запомнят и успешно се подготвят за училище. Предлаганите комплекти са съобразени с държавните образователни изисквания за подготовка на децата в детските градини. Кутията съдържа: В кутията са включени два самостоятелни комплекта магнитни карти. Първият е с букви. Той съдържа 37 букви с изображения, като някои букви се ... |
|
В тази кутия има над 70 игри и загадки за деца над 7 години. Забавлявайки се, те развиват своята наблюдателност, логика и съобразителност. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения към картите маркер или маркер за бяла дъска. Изтрийте със суха материя. ... |
|
Играта учи децата да са внимателни: едновременно да съставят думи да смятат точки и да не забравят да ги отбележат след всяка съставена дума ... Играта е предназначена за деца в предучилищна възраст, които създават и развиват своето умения да съставят думи. Задължително е присъствието на възрастен. Всеки квадрат, върху който се слагат жетоните носи точки: червен - 3 точки зелен - 2 точки син - 1 точка Преди началото на играта, жетоните се подреждат извън игралното поле с лице нагоре. Играта започва най-малкия по възраст участник. Той избира жетони с букви, с които да изпише името си върху сините квадрати в ... |
|
География История ... Играта е предназначена за деца над 7 години и възрастни. Могат да участват от 2 до 4 играчи. Желателно е да има водещ. Изисква се играчите да имат не само късмет, но и знания. Играта помага на децата, забавлявайки се, да научат интересни факти за градовете в Европа, а възрастните си припомнят знания, които имат. Подготовка на играта: Преди началото на играта се избира водещ, който ще я ръководи. Ще задава въпросите, проверява отговорите и ще извършва плащания. Всеки играч избира пионка и я поставя на стартова позиция. Картите се нареждат на купчинки, извън игралното поле с лице нагоре. “Книга ... |
|
Подготовка за играта: Преди началото се избира водещ, който ще ръководи играта и помага на играчите. Всеки играч избира пионка и я поставя на стартова позиция. Картите "папагал" и "пират" остават при водещия. Те се нареждат в две купчинки, извън игралното поле, с лице нагоре. Начало на играта: Играчите хвърлят зара и който хвърли най-голямо число, пръв започва играта. Всеки играч хвърля зара и според това, което показва, придвижва своята пионка в посока, обратна на часовниковата стрелка. При попадане на ход "сандък", играчът тегли горната карта от купчината с карти"папагал". Ако ... |
|
Играта е предназначена за най-малките. Съдържа 15 карти с 30 картинки, от които могат да се сглобят 10 пъзела. Детето играе с плодовете, зеленчуците и неусетно научава цветовете. ... |
|
Играта "Кой съм аз" е позната по целия свят. Нейната основна цел е чрез задаване на въпроси, да се разпознае значима личност. Играта е от образователен характер и е подходяща както за малки, така и за големи. Тя може да бъде особено полезна за часовете по история в училище. Играта съдържа 51 карти със някои от най-значимите личности от българската история. Върху всяка една от тях има изображение на личността, години на управление за владетелите или на раждането и смъртта на всички останали. Освен това, на всяка една от картите е поместена и кратка информация с най-важните събития от живота на изобразената ... |
|
Играта е с 2 нива на трудност. ... "Мисловна галактика" на "Thinkle Stars" е образователна игра със състезателен характер, която ще забавлява цялото семейство. За да бъдещ първият приземил космическия си кораб на земята е необходимо да отговориш вярно на въпроси по различни теми като - език, математика и логика, растения и животни, спорт и забавление и естествени науки. Вашият космически кораб се е загубил в космоса. Единственият начин да се върнете на Земята е да отговорите вярно на въпросите от картите. Колкото повече знаете, толкова по-бързо ще можете да се върнете. Като за начало трябва да ... |
|
Детският комплект активни карти "Логика, въображение, концентрация" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в предучилищна група и 1. клас. В кутията малчуганите ще открият 50 карти със специални упражнения за развитие на наблюдателността, паметта и концентрацията. Освен това, докато играят децата ще развият своята логика и съобразителност, да разпознават емоциите и да разказват истории. По този начин те ще затвърдят знанията си за буквите, числата и формите. Всяка от картите е с размери 10.5 x 16 cm. В комплекта е включен маркер, с който се нанасят отговорите върху картите, а след това ... |
|
Бъди бърз! Отговаряй вярно! Победи! ... "Вярно или невярно" от "Zanzoon" е интересна игра, с която ще се забавлява цялото семейство. Тя е подходяща за деца над 8 годишна възраст и в нея могат да участват до 5-ма играчи. Играта разполага с копче от долната страна, което има 4 степени "Demo", "Off" и две позиции за усилване на звука. Тя може да се стартира както от това копче, така и от цветните бутони отгоре. Правила на играта: Всеки участник трябва да си избере един от 5-те цветни бутона. След това, за да се стартира играта е необходимо един от тях да натисне избрания от него ... |
|
Подарете си забавление за цялото семейство с комплектът от 2 настолни игри "Не се сърди човече" и "Черен Петър", които са подходящи за малки и големи! Не се сърди човече В играта могат да участват от 2 до 4 играча. Всеки от участниците поставя четирите си пионки в една от звездите със същия цвят. Пръв започва играта, който хвърли зарчето на цифрата 6. Пионките се придвижват напред с толкова хода, колкото показва числото на хвърления зар. Ако по време на играта някой от участниците хвърли шестица - той получава право на още едно хвърляне. Ако в хода на играта пионката на един играч достигне пионката ... |