Можеш ли да познаеш коя е майката на всяко едно от малките животни в гората? Те изглеждат почти по същият начин, само че са малко по-големи – няма да ти е трудно да ги откриеш след 24-те цветни карти. Избери едно от четирите табла, които са разделили животните според местообитанието им: поляната, гората, джунглата и двора. Разбъркай картите и ги постави на масата с лицето надолу. Изтегли една и кажи как се нарича животното, което виждаш, а след това провери дали не съвпада с някое мъниче от твоето табло. Така се редуват всички играчи, докато не съберат всички майки на животните от техните игрални табла. Играта развива ... |
|
Или едно перфектно разследване! ... 24 известни картини са били откраднати! Влезте в ролята на умели детективи и върнете картините обратно в музея, където е тяхното място. По време на игра всеки "детектив" ще трябва да проведе свое собствено разследване. Всеки играч ще трябва първо да се сдобие със схема на трезорите, в които са скрити картините, а след това ще трябва да намери кодовете, с които могат да се отключат различните трезори. Но в тази игра играчите не се състезават един с друг - играта продължава докато не бъдат намерени всички 24 картини, а в края на играта всички играчи побеждават като отбор. Играта ... |
|
Играта е създадена без верни и грешни отговори. Активните карти имат за цел да стимулират детето да споделя своите чувства. В картите има посочени 10 ситуации, 10 емоции и 10 възможни действия. Приложена е и книжка, с едър, четим шрифт, в която детето ще може да прочете за чувствата и различните реакции. ... |
|
Играта "Кой съм аз" е позната по целия свят. Нейната основна цел е чрез задаване на въпроси, да се разпознае значима личност. Играта е от образователен характер и е подходяща както за малки, така и за големи. Тя може да бъде особено полезна за часовете по история в училище. Играта съдържа 51 карти със някои от най-значимите личности от българската история. Върху всяка една от тях има изображение на личността, години на управление за владетелите или на раждането и смъртта на всички останали. Освен това, на всяка една от картите е поместена и кратка информация с най-важните събития от живота на изобразената ... |
|
Комплектът за игра "Разкажи ми история" от "Клевър Бук" се състои от 15 карти, с които малчуганите могат да съставят 10 различни истории по картинките им. Всяка история се състои от 3 карти обозначени с цифрите от 1 до 3. Така под формата на забавна игра, децата ще се научат да изразяват мислите си, да разказват истории и да правят връзка между причина и следствие. Всяка карта е с размери 7.5 x 12.5 cm. ... |
|
Проверете своите умения с играта "Способност" на "SmartGames". Тя е част от серията "IQ" и е подходяща както за деца над 6-годишна възраст, така и за възрастни. Състои се от 10 цветни елемента и кутия, чиято основа служи за игрално поле. Освен това в комплекта ще откриете и книжка с илюстрации на 120 предизвикателства, които трябва да изпълните с помощта на пластмасовите компоненти. На гърба на книжката са показани решенията на предизвикателствата. Играта ще ви помогне да развиете своята концентрация и логическо мислене. ... |
|
Тръгни на околосветско пътешествие с играта на "PlayLand", за да научиш интересни факти за 30 държави. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи, като играта е предназначена за деца над 10-годишна възраст. Тя се състои от игрално поле, 4 пионки - фотоапарат, 28 жетона, 84 карти за игра, 80 банкноти и зар Освен това в комплекта ще откриете книжка с инструкции, в която ще прочетете 132 въпроса за различните държави и ще намерите 528 отговора. Преди началото на играта: Игралното поле представлява карта на света, на която има цифри от 1 до 30, които образуват отделни държави. По краищата на картата се намират ... |
|
Занимателната лото игра на "Tactic" се състои от 4 игрални полета и 36 карти с изображения на числа и подове. Целта на играта е малчуганите да се научат да броят, да сравняват и да оформят представата си за еднакво и различно. В играта могат да участват до 4 -ма играчи, на възраст от 4 до 7 години. Как се играе: Игралните полета се разпределят между играчите, а малките карти се поставят с лицето надолу разбъркани върху масата. Първият участник избира една от малките карти и я показва на всички играчи, ако цифрата от картата съответства на броя плодове от неговото игрално поле, то той я запазва. По същия начин ... |
|
Логическият пъзел от "Cayro" е изработен по подобие на класическото кубче на Рубик, изобретено от унгарския професор по архитектура и обожател на геометрията и триизмерните форми - Ерньо Рубик през 1974 година. И до днес, кубчето е най-продаваният пъзел в света. ... |
|
Магическото топче от "Cayro" е изработено по подобие на класическото кубче на Рубик, изобретено от унгарския професор по архитектура и обожател на геометрията и триизмерните форми - Ерньо Рубик през 1974 година. И до днес, кубчето е най-продаваният пъзел в света. Магическото топче е с диаметър ∅ 7 cm. ... |
|
Комплектът е част от серията "Учене с игра", където ще откриете още образователни карти по темата. ... С образователния комплект от "Глобал" вашето мъниче ще може да се запозна с държавите и столиците в Европа, както и техните знамета. Той се състои от правила и 150 карти. Те са разделени на 3 вида - знамена, географски карти и информационни карти, която включва информация за държавата, като валута, площ, население и много други. С тях може да се играе на 5 различни игри - "Запомни знамената", "Запомни столиците и Местоположението на държавата", "Събери три подред", " ... |
|
Логическият пъзел от "Cayro" е изработен по подобие на класическото кубче на Рубик, изобретено от унгарския професор по архитектура и обожател на геометрията и триизмерните форми - Ерньо Рубик през 1974 година. И до днес, кубчето е най-продаваният пъзел в света. Кубчето е с размери 5 x 5 cm. ... |