Логическият пъзел от "Cayro" е изработен по подобие на класическото кубче на Рубик, изобретено от унгарския професор по архитектура и обожател на геометрията и триизмерните форми - Ерньо Рубик през 1974 година. И до днес, кубчето е най-продаваният пъзел в света. Кубчето е с размери 5 x 5 cm. ... |
|
Комплектът е част от серията "Учене с игра", където ще откриете още образователни карти по темата. ... С образователния комплект от "Глобал" вашето мъниче ще може да се запозна с държавите и столиците в Европа, както и техните знамета. Той се състои от правила и 150 карти. Те са разделени на 3 вида - знамена, географски карти и информационни карти, която включва информация за държавата, като валута, площ, население и много други. С тях може да се играе на 5 различни игри - "Запомни знамената", "Запомни столиците и Местоположението на държавата", "Събери три подред", " ... |
|
Магическото топче от "Cayro" е изработено по подобие на класическото кубче на Рубик, изобретено от унгарския професор по архитектура и обожател на геометрията и триизмерните форми - Ерньо Рубик през 1974 година. И до днес, кубчето е най-продаваният пъзел в света. Магическото топче е с диаметър ∅ 7 cm. ... |
|
Логическият пъзел от "Cayro" е изработен по подобие на класическото кубче на Рубик, изобретено от унгарския професор по архитектура и обожател на геометрията и триизмерните форми - Ерньо Рубик през 1974 година. И до днес, кубчето е най-продаваният пъзел в света. ... |
|
Занимателната лото игра на "Tactic" се състои от 4 игрални полета и 36 карти с изображения на числа и подове. Целта на играта е малчуганите да се научат да броят, да сравняват и да оформят представата си за еднакво и различно. В играта могат да участват до 4 -ма играчи, на възраст от 4 до 7 години. Как се играе: Игралните полета се разпределят между играчите, а малките карти се поставят с лицето надолу разбъркани върху масата. Първият участник избира една от малките карти и я показва на всички играчи, ако цифрата от картата съответства на броя плодове от неговото игрално поле, то той я запазва. По същия начин ... |
|
Тръгни на околосветско пътешествие с играта на "PlayLand", за да научиш интересни факти за 30 държави. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи, като играта е предназначена за деца над 10-годишна възраст. Тя се състои от игрално поле, 4 пионки - фотоапарат, 28 жетона, 84 карти за игра, 80 банкноти и зар Освен това в комплекта ще откриете книжка с инструкции, в която ще прочетете 132 въпроса за различните държави и ще намерите 528 отговора. Преди началото на играта: Игралното поле представлява карта на света, на която има цифри от 1 до 30, които образуват отделни държави. По краищата на картата се намират ... |
|
Проверете своите умения с играта "Способност" на "SmartGames". Тя е част от серията "IQ" и е подходяща както за деца над 6-годишна възраст, така и за възрастни. Състои се от 10 цветни елемента и кутия, чиято основа служи за игрално поле. Освен това в комплекта ще откриете и книжка с илюстрации на 120 предизвикателства, които трябва да изпълните с помощта на пластмасовите компоненти. На гърба на книжката са показани решенията на предизвикателствата. Играта ще ви помогне да развиете своята концентрация и логическо мислене. ... |
|
Ако искаш истински да предизвикаш мозъчните си клетки, играта "Форми" от "Tooky Toy" е точно за теб! Комплектът се състои от 15 шаблона с предизвикателства, елементи за подреждане и книжка с предизвикателства и техните решения. Фигурките са изработени от дърво, боядисано с безвредни бои на водна основа. Играта е подходяща за деца над 3-годишна възраст и в нея може да се включи 1 участник. Можеш ли да поставиш всички фигурки, така че да си съвпадат и без да се припокриват? Тествай логическото си мислене и разбери! ... |
|
Да се изправи пред едно от стоте предизвикателства на играта, подреждайки цветна картинка и в същото време да упражнява своите логически умения - това ще може всяко дете докато играе на играта "Цветен код" на "SmartGames". Играта се състои от книжка със 100 различни картинки. От детето, което играе на нея се изисква да си избере една от тях и да я пресъздаде. Но това няма да се случи като я прерисува или оцвети, а по един по-нестандартен и забавен начин. На разположение малчуганът ще има специална поставка и 18 елемента за подреждане. В какво се крие "магията" на играта? Именно в различните ... |
|
Играта "Кой съм аз" е позната по целия свят. Нейната основна цел е чрез задаване на въпроси, да се разпознае значима личност. Играта е от образователен характер и е подходяща както за малки, така и за големи. Тя може да бъде особено полезна за часовете по история в училище. Играта съдържа 51 карти със някои от най-значимите личности от българската история. Върху всяка една от тях има изображение на личността, години на управление за владетелите или на раждането и смъртта на всички останали. Освен това, на всяка една от картите е поместена и кратка информация с най-важните събития от живота на изобразената ... |
|
Играта е създадена без верни и грешни отговори. Активните карти имат за цел да стимулират детето да споделя своите чувства. В картите има посочени 10 ситуации, 10 емоции и 10 възможни действия. Приложена е и книжка, с едър, четим шрифт, в която детето ще може да прочете за чувствата и различните реакции. ... |
|
Или едно перфектно разследване! ... 24 известни картини са били откраднати! Влезте в ролята на умели детективи и върнете картините обратно в музея, където е тяхното място. По време на игра всеки "детектив" ще трябва да проведе свое собствено разследване. Всеки играч ще трябва първо да се сдобие със схема на трезорите, в които са скрити картините, а след това ще трябва да намери кодовете, с които могат да се отключат различните трезори. Но в тази игра играчите не се състезават един с друг - играта продължава докато не бъдат намерени всички 24 картини, а в края на играта всички играчи побеждават като отбор. Играта ... |