Да се изправи пред едно от стоте предизвикателства на играта, подреждайки цветна картинка и в същото време да упражнява своите логически умения - това ще може всяко дете докато играе на играта "Цветен код" на "SmartGames". Играта се състои от книжка със 100 различни картинки. От детето, което играе на нея се изисква да си избере една от тях и да я пресъздаде. Но това няма да се случи като я прерисува или оцвети, а по един по-нестандартен и забавен начин. На разположение малчуганът ще има специална поставка и 18 елемента за подреждане. В какво се крие "магията" на играта? Именно в различните ... |
|
Комплектът активни карти "Аз обичам България" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в 1. клас. С тяхна помощ малчуганите ще научат интересни факти от историята на България, ще се запознаят с велики владетели и български герои, ще научат повече за природните забележителности, култура и народно наследство. От лицевата страна на всяка карта има интересна информация и картинка, а на гърба - забавна игра, която ще помогне на децата да затвърдят или допълнят знанията си. Освен това в кутията има и малки карти с въпроси, с които цялото семейство ще може да играе. В комплекта е включен и маркер, ... |
|
Проверете своите умения с играта "Способност" на "SmartGames". Тя е част от серията "IQ" и е подходяща както за деца над 6-годишна възраст, така и за възрастни. Състои се от 10 цветни елемента и кутия, чиято основа служи за игрално поле. Освен това в комплекта ще откриете и книжка с илюстрации на 120 предизвикателства, които трябва да изпълните с помощта на пластмасовите компоненти. На гърба на книжката са показани решенията на предизвикателствата. Играта ще ви помогне да развиете своята концентрация и логическо мислене. ... |
|
Занимателната лото игра на "Tactic" се състои от 4 игрални полета и 36 карти с изображения на числа и подове. Целта на играта е малчуганите да се научат да броят, да сравняват и да оформят представата си за еднакво и различно. В играта могат да участват до 4 -ма играчи, на възраст от 4 до 7 години. Как се играе: Игралните полета се разпределят между играчите, а малките карти се поставят с лицето надолу разбъркани върху масата. Първият участник избира една от малките карти и я показва на всички играчи, ако цифрата от картата съответства на броя плодове от неговото игрално поле, то той я запазва. По същия начин ... |
|
Логическият пъзел от "Cayro" е изработен по подобие на класическото кубче на Рубик, изобретено от унгарския професор по архитектура и обожател на геометрията и триизмерните форми - Ерньо Рубик през 1974 година. И до днес, кубчето е най-продаваният пъзел в света. ... |
|
Магическото топче от "Cayro" е изработено по подобие на класическото кубче на Рубик, изобретено от унгарския професор по архитектура и обожател на геометрията и триизмерните форми - Ерньо Рубик през 1974 година. И до днес, кубчето е най-продаваният пъзел в света. Магическото топче е с диаметър ∅ 7 cm. ... |
|
Логическият пъзел от "Cayro" е изработен по подобие на класическото кубче на Рубик, изобретено от унгарския професор по архитектура и обожател на геометрията и триизмерните форми - Ерньо Рубик през 1974 година. И до днес, кубчето е най-продаваният пъзел в света. Кубчето е с размери 5 x 5 cm. ... |
|
Ако искаш истински да предизвикаш мозъчните си клетки, играта "Форми" от "Tooky Toy" е точно за теб! Комплектът се състои от 15 шаблона с предизвикателства, елементи за подреждане и книжка с предизвикателства и техните решения. Фигурките са изработени от дърво, боядисано с безвредни бои на водна основа. Играта е подходяща за деца над 3-годишна възраст и в нея може да се включи 1 участник. Можеш ли да поставиш всички фигурки, така че да си съвпадат и без да се припокриват? Тествай логическото си мислене и разбери! ... |
|
Тествайте логиката и бързината си с играта от "Tooky Toy"! Тя е подходяща за деца от 3-годишна възраст и се състои от игрално поле с цветни кръгове, пясъчен часовник, 15 двустранни карти с предизвикателства и стойка за часовника и картите. Елементите са изработени от дърво, боядисано с безвредни бои на водна основа. В играта може да се включи 1 участник. Ще успеете ли да наредите всички кръгове по местата им спрямо предизвикателството от картата, която сте си избрали? Обърнете пясъчния часовник и нека разберем. Успех! Игралното поле е с размери 21.8 / 16.8 / 5 cm. ... |
|
Малкото дете вече е пораснало, знае да говори добре, разбира всичко, което казват възрастните около него, но иска да узнае повече за света, който го заобикаля. Затова трябва да се научи да чете - необятният свят на книгите със своята мъдрост и вълшебство застава пред малкия човек и чака да му се представи. Да се научиш да четеш не е лесно - трябва да знаеш буквите, след това да разбереш как да ги сливаш, за да изговаряш гладко всяка написан дума. В този момент ще помогнат картите, които сме подготвили за децата, желаещи по-бързо да се научат да четат. Образователната игра "Думи в срички" от "Авис-БГ" ... |
|
Подарете часове забавления на вашето дете с магнитния лабиринт от Bigjigs Toys. Той се състои от игрална дъска тип лабиринт, изобразяващ морско дъно, цветни магнитни топчета и дървена пръчка с магнитен край. Всички елементи са изработени от висококачествена дървесина и са оцветени с безвредни бои и лакове. Целта пред вашия малчуган е да прекара всички топчета от единия до другия край с помощта на дървена пръчка. Освен това, може и да "отведе" отделните групички топчета на съответните места. Играчката е подходяща за деца 3-годишна възраст и развива фината моторика, логиката и сръчността. Лабиринтът е с размери & ... |
|
Искате вашият малчуган да развива своето логическо мислене и памет? Е, тогава дървената игра "Памет" от Top Kids е точно за него. Тя се състои от 18 кръгли плочки, на които са изобразени 9 животни, така че за всяко едно животно има по 2 дървени жетона. Чудите се как се играе? Много е просто, нужно е само да обърнете всички плочки с лицето надолу, а след това детето ви да започне да обръща по две плочки на ход. Ако обърнатите животни съвпадат, то ги отделя отстрани и продължава с останалите. Играта свършва, когато хлапето ви успее да намери всички 9 двойки животни. Заниманията с нея развиват паметта на децата и ... |