Играта от Комсед е подходяща за деца над 6-годишна възраст. Тя може да се играе от 2-ма играчи, като времето за една игра е около 15 минути. Играчите се съревновават да вкарват дузпи на опонента си. За целта те изстрелват шайбите си с помощта на ластик, колкото се може по-бързо и шайбата трябва да премине в противниковото поле през отвора на стената. Първият, в чието поле няма шайби е победител в рунда. Първият спечелил 5 рунда е победител в играта. ... |
|
Играта "Добра памет: Български народни приказки" на издателство "Славена" ще помогне на вашето дете да развие своята концентрацията и памет. Комплектът се състои от 48 карти и е подходящ за деца над 3-годишна възраст. Играта може да се играе самостоятелно или от няколко участника. Подобно на китайските пъзели, малчуганите трябва да обръщат по две карти и ако са еднакви да ги отделят. Ако са различни се обръщат отново с гърба нагоре. Печели този играч, който вземе най-много еднакви карти. Всяка карта е с размери 4.9 x 4.9 cm. ... |
|
Бъди бърз! Отговаряй вярно! Победи! ... "Вярно или невярно" от "Zanzoon" е интересна игра, с която ще се забавлява цялото семейство. Тя е подходяща за деца над 8 годишна възраст и в нея могат да участват до 5-ма играчи. Играта разполага с копче от долната страна, което има 4 степени "Demo", "Off" и две позиции за усилване на звука. Тя може да се стартира както от това копче, така и от цветните бутони отгоре. Правила на играта: Всеки участник трябва да си избере един от 5-те цветни бутона. След това, за да се стартира играта е необходимо един от тях да натисне избрания от него ... |
|
В Играта "Забавна математика" от "Клевър Бук" има задачи за напреднали третокласници и четвъртокласници, както и за петокласници, които искат да се упражняват. Всичко това е представено под формата на загадки и приключения със забавни илюстрирани картинки. Картите лесно се изтриват от маркера и могат да се използват многократно за игра. ... |
|
Малкото дете вече е пораснало, знае да говори добре, разбира всичко, което казват възрастните около него, но иска да узнае повече за света, който го заобикаля. Затова трябва да се научи да чете - необятният свят на книгите със своята мъдрост и вълшебство застава пред малкия човек и чака да му се представи. Да се научиш да четеш не е лесно - трябва да знаеш буквите, след това да разбереш как да ги сливаш, за да изговаряш гладко всяка написан дума. В този момент ще помогнат картите, които сме подготвили за децата, желаещи по-бързо да се научат да четат. Образователната игра "Думи в срички" от "Авис-БГ" ... |
|
Играта "Кой съм аз" е позната по целия свят. Нейната основна цел е чрез задаване на въпроси, да се разпознае значима личност. Играта е от образователен характер и е подходяща както за малки, така и за големи. Тя може да бъде особено полезна за часовете по история в училище. Играта съдържа 51 карти със някои от най-значимите личности от българската история. Върху всяка една от тях има изображение на личността, години на управление за владетелите или на раждането и смъртта на всички останали. Освен това, на всяка една от картите е поместена и кратка информация с най-важните събития от живота на изобразената ... |
|
Комплектът активни карти "Играя и уча с буквите" от "Клевър Бук" е подходящ за деца от 3 до 5 години. Той се състои от маркер и 50 карти, които съдържат различни логически задачи и игри свързани с буквите и тяхното изписване. Освен това по време на игра децата ще затвърдят знанията си, ще стимулират паметта и съобразителността си. Всяка от картите е с размери 11.5 x 16 cm. ... |
|
Комплектът активни карти "Играя и уча с числата" от "Клевър Бук" е подходящ за деца от 4 до 6 години. Той се състои от маркер и 50 карти, които съдържат числата от 1 до 10, различни логически задачи, игри за концентрация и моторика. Освен това по време на игра децата ще затвърдят знанията си по математика, ще стимулират паметта и съобразителността си. Всяка от картите е с размери 11.5 x 16 cm. ... |
|
Комплектът е част от серията "IQ", където ще откриете още логически игри по темата. ... Ако искаш истински да предизвикаш мозъчните си клетки, играта "Six Pro" от "SmartGames" е точно за теб! Комплектът се състои от игрално поле, 12 елемента за редене и книжка със 120 предизвикателства и техните решения. Играта е подходяща за деца над 8-годишна възраст и в нея може да се включи 1 участник. Можеш ли да поставиш всички елементи, така че да си съвпадат, без да оставяш празни поленца? Тествай логическото си мислене и разбери! Как се играе: Изберете си предизвикателство от книжката с ... |
|
Играта от BrainBox има за цел да обогати познанията на децата. В комплекта са включени пясъчен часовник и 55 карти с 330 въпроса, с които малчуганите могат да опознаят държавите и да научат интересни факти за тях. Те трябва да запомнят възможно най-много информация от избрана карта, докато не изтече таймерът на часовника. След това трябва да отговорят на въпроси, свързани с илюстрацията на конкретната държава. Децата могат да опознаят различните култури и да научат повече за фестивалите в Мексико, сафаритата в Южна Африка или ските в Швейцария. Илюстрациите на всяка карта са ръчно рисувани. Дайте шанс на малчуганите да ... |
|
Играта от Educa ще зарадва децата. Тя се състои от игрално поле с различни елементи, жетони и карти с изображения. Целта на играта е децата да изтеглят карта и да намерят картинката, илюстрирана на нея, на игралното поле. Малчуганите могат да разберат как изглежда китарата, глобусът, гребенът, ябълката или морската звезда. По този начин те ще могат да подобрят своята памет, концентрация и логическо мислене, докато се забавляват и играят. ... |
|
Грабвай играта от Феликс Тойс, съберете се цялото семейство и приятели и се забавлявайте с часове. Представяме ти Късмет на колелото. В нея могат да се включат от 2 до 8 играча над 8-годишна възраст. Правилата на играта са прости, а предизвикателствата са забавни. Завърти колелото и виж какво ще ти се падне. Дали ще трябва да изиграеш и измислиш сценка, да разгадаеш гатанка, да отговориш на въпроси свързани с другите играчи или пък ще е някоя изненада. Ако играчът се справи успешно с предизвикателството, то той трябва да натисне зеления бутон. А ако то се окаже провал, тогава участникът натиска червения бутон. Всяко ... |