С дидактичната игра от "Бит и Техника" децата ще научат повече за безопасността на улицата, какви правила да спазват като пешеходци. Комплектът съдържа книжка "Нашата улица", с елементите на пътната среда, правила и съвети за безопасно движени, 22 образователни карти - 18 ситуационни и 4 информационни, както и 3 магнита за дъска. Ситуационните карти са разделени на 2 вида - 9 зелени с буквичка "А" и и 9 червени с буквата "Б". Тези, които са обозначени с "А" илюстрират правилно, безопасно поведение в дадена ситуация на пътя. Тези, които са с буквата "Б" пък ... |
|
С картите от комплекта на Клевър Бук, вашето дете ще научи над 100 думи за животните, плодовете, зеленчуците, храните, дрехите, цветовете и други. Той се състои от 15 карти, с които могат да се съставят 10 пъзела. Можете да започнете с 1 карта, после да добавите още една. Опростявайте или усложнявайте играта, в зависимост от нуждите на детето. ... |
|
В този комплект ще откриете две забавни игри с еднорози. Първата е подобна на популярната Черен Петър. Тук обаче ще използвате дванадесет двойки весели еднорози и един динозавър, който ще влезе в ролята на Черен Петър. Във втората игра задачата ви е да откриете коя карта с текст на коя картинка отговаря. Така ще получите петнадесет епизода от приказката Страната на еднорозите. След това ще трябва да ги подредите така, че да стане една завършена история. ... |
|
Във вашите ръце е играта "Кой съм аз? Побързай!" от "PlayLand"! Тя е подходяща за деца над 8-годишна възраст и в нея могат да се включат от 4 до 6 участника. Комплектът се състои от 6 пластмасови обръча, 56 карти, пясъчен часовник и лист с правила. В тази игра вие можете да се превърнете в предмет, животно или нещо друго. Важното е бързо да разберете какъв сте. Всеки играч слага на главата си обръч, на който закрепя карта с картинка на някакъв персонаж или предмет - например кола или чудовище. Той прави това без да гледа картинката, но всички останали могат да я виждат. Целта е, чрез задаване на ... |
|
Комплектът на издателство "Ина" се състои от 30 активни карти подходящи за деца над 4-годишна възраст. От едната им страна са изписани буквите от българската азбука, а под тях има различни картинки с предмети и животни, които започват със съответната буква, както и изписана дума. На гърба на картите е изписана и българската азбука. Заниманието с тях ще помогне на малчуганите бързо и лесно да се научат азбуката и да изписват буквите. ... |
|
Тръгни на околосветско пътешествие с играта на "PlayLand", за да научиш интересни факти за 28 държави. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи, като играта е предназначена за деца над 10-годишна възраст. Тя се състои от игрално поле, 4 пионки - фотоапарат, 28 жетона, глобус, 84 игрални карти, 80 карти "банкноти", зарче и книга с въпроси и отговори. Преди началото на играта: Игралното поле представлява карта на света, на която има цифри от 1 до 30, които образуват отделни държави. По краищата на картата се намират ходовете на играчите. Целта е участниците да отговорят на максимален брой въпроси, тъй ... |
|
Тествайте логиката и бързината си с играта от "Tooky Toy"! Тя е подходяща за деца от 3-годишна възраст и се състои от игрално поле с цветни кръгове, пясъчен часовник, 15 двустранни карти с предизвикателства и стойка за часовника и картите. Елементите са изработени от дърво, боядисано с безвредни бои на водна основа. В играта може да се включи 1 участник. Ще успеете ли да наредите всички кръгове по местата им спрямо предизвикателството от картата, която сте си избрали? Обърнете пясъчния часовник и нека разберем. Успех! Игралното поле е с размери 21.8 / 16.8 / 5 cm. ... |
|
"Гледай си работата - Паметници и забележителности" от "The Purple Cow" е забавна игра с образователна цел - да запознае малчуганите със световните забележителности, чудеса и паметници. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и в нея могат да се включат от 2 до 6 участника. Комплектът включва удобна метална кутия за съхранение, 40 карти и 1 карта с инструкции. Прочетете инструкциите, разбъркайте картите и нека забавлението започне! Как се играе "Гледай си работата - Паметници и забележителности" Цел на играта: Да съберете възможно най-много заглавни серии (четворки). Правила: ... |
|
Комплектът от "Бит и Техника" ще зарадва всеки мъник. Той съдържа 20 цветово и цифрово обозначени двустранни карти с илюстрации, 4 магнитчета за дъска и книжка с въпроси и откъси от приказките - "Косе Босе", "Корабчето", "Заенце Баенце", "Под гъбата", "Трите прасенца", "Червената шапчица", "Трите мечки", "Дядовата питка", "Дядовата ръкавичка" и "Работна мецана". Освен това вътре ще откриете и код за онлайн достъп до аудио записите на приказките."Искам приказка" предлага 7 варианта за игра с общи въпроси ... |
|
Запозна се със Сиси и Фифо. Те обичат да играят в парка със своите приятели, да спортуват, да опознават животните и други. С играта "Играя и уча в парка" ще можеш да опознаеш по-добре двете деца и да им помогнеш с ежедневните задачи. Тя се състои от 50 карти с илюстрации и задачи, които ти ще трябва да изпълниш правилно. Върху тях може да рисуваш с маркер, а ако сбъркаш изтриването е лесно. Например ще можеш да помогнеш на Сиси да избере какво да облече за игра в парка. Но трябва да си много наблюдателен. Избери тоалета ѝ спрямо времето навън - дали е топло или студено. Или пък ще трябва да видиш какво ... |
|
Играта Българските думи има състезателен характер и образователна насоченост. Окомплектовката й дава възможност да играят няколко поколения, което създава условия за обмен на голямо количество думи. Малките деца ще образуват думи и ще съставят изречения с желание. Най-добрият начин да запознаете вашето дете с магията на българския език. Правила на играта: Талоните се разделят между играчите по равно. Играчите теглят и подреждат на поставките по 10 букви. Първият играч нарежда първата дума задължително през квадратчето "Старт" хоризонтално или вертикално. Колкото букви постави на полето толкова си тегли от ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |