Магнитната игра "Змии и стълби" от "The Purple Cow" е подходяща за игра както вкъщи, така и навън. Тя е предназначена за деца над 3-годишна възраст и в нея могат да участват до 4 -ма играчи. Играта е интересна, тъй като може да се играе по време на път, защото се състои от метална кутия, с магнитно игрално поле от вътрешната си страна, 4 магнитни пионки и зар. Правила на играта: Преди началото на играта участниците избират цвят на пионката си. Играта започва най-малкият сред тях. Останалите се редуват по часовниковата стрелка. Всеки от играчите хвърля зарчето и придвижва пионката си с толкова ... |
|
Можеш ли да лъжеш незабелязано, или детекторът на лъжата ще те хване? Семейната състезателна игра от "IMC Toys" ще предложи часове забавление. Състои се от детектор на лъжата, карти с въпроси, карти живот и правила. Картите съдържат 500 досадни въпроса, които да затруднят играчите, а за да стане играта по-интересна, има и празни карти, на които да напишете свои въпроси. Как се играе: Детекторът на лъжата се поставя на маса. Картите се подреждат на две купчини - едната с картите с въпроси, другата с тези с написаните от играчите въпроси. По средата се слага картата "жокер". Раздават се карти живот ... |
|
Няма някой, който в детството си да не е играл популярната, класическа игра Tini Toys. Тя е любима на много поколения, затова сега представяме на вашето внимание нов, подобрен вариант на играта, който ще се хареса на малчуганите. Комплектът се състои от игрално поле, зар и 16 пионки под формата на животинки - 4 жабки, 4 зайчета, 4 лисички и 4 бухалчета. Всички компоненти в кутията са изработени от дърво и са оцветени с безвредни бои на водна основа. Правила на играта: В играта вземат участие от 2 до 4 играча. Всеки от участниците поставя четирите си пионки в една от звездите със същия цвят. Пръв започва играта, ... |
|
Кои предмети са успели да вземат крадците? Детската игра от "Djeco" се състои от карти с нарисувани стаи и чипове, които представляват вещи, жетон "семейство" и текстилна торба за съхранение на чиповете. Докато играят, децата ще развиват своята наблюдателност, логика и памет. Правила на играта: В играта могат да се включат от 2 до 4 играча. Един от играчите играе ролята на член от семейството, а другите - крадци. Чиповете се поставят върху картите. Докато играчът, който играе ролята на семейство "спи", останалите трябва да вземат най-много вещи. Когато се "събуди", участникът ... |
|
Играта "Гладни жабки" на "Noris" е подходяща за деца над 4-годишна възраст, като в нея могат да участват от 2 до 4 играча. С нея малчуганите ще се забавляват, докато се опитват да нахранят своите гладни жабки. Но коя от тях се храни най-бързо? Който успее да вземе най-много топчета печели конкурса за бързо хранене! ... |
|
Мемо играта от "Ravensburger" е на тема "Героите на Дисни" и се състои от 72 карти с 36 двойки еднакви картинки, изобразяващи героите Уолт Дисни. Мемо игрите имат за цел да развиват детската памет и координация, докато ги забавлява. Правила на играта: Подобно на китайските пъзели детето трябва да обръща две карти и ако са еднакви, да ги отделя. Ако са различни се обръщат отново с гърба нагоре. Печели този, който вземе най-много еднакви карти. ... |
|
Всяка от картите за игра от тестето "Festum Playng Cards" е с дизайн измислен и нарисуван от българския художник Дончо Дончев. Докато рисува картите, той ни показва своята интерпретация на четирите бои за игра, като за целта използва разнообразие от митични образи и създания. Тестето съдържа 52 карти за игра и 3 жокера, което го прави подходящо за игра на Бридж и повечето популярни игри с карти. Картите са изработени със специално покритие и допълнителни нишки минаващи през картона, което ги прави по-издръжливи и удобни за използване. Всяка от картите е с размери 6.3 x 8.8 cm. ... |
|
Готови ли сте за малко страх и чудовища в имението с духове? Играта "Spooky Boo!" от "Djeco" е подходяща за деца над 8-годишна възраст. Тя ще тества вашата памет, бързина и координация. Комплектът се състои от кутия за съхранение и 54 карти за игра с различни изображения. Всеки участник започва с 4 карти в ръка. Те изобразяват духове и чудовища. Вашата задача ще е да ги запомните и след това да обърнете с лице надолу. Когато играта започне, ще трябва да теглите и изваждате карти от ръката си, докато тестето не свърши. В края на играта, ако броят на картите ви е максимум 5, печелите играта. Инструкциите ... |
|
Детската състезателна игра "Риболов" от "HaPe" е подходяща за малчугани над 2-годишна възраст. Тя се състои от удобна кутия за съхранение, въдица и 7 рибки. Елементите са изработени от метал, магнит и дърво, боядисано с безвредни бои на водна основа. В играта може да се включи 1 или повече участници. На гръбчето на всеки морски обитател има число, което определя сложността на ловене. Целта на играта е да се ловят обитателите с помощта на въдиците, като победител е този, който има по-голям улов, или този, чийто сбор от числата е по-голям. Кутията е с компактни размери 8.5 / 13.2 / 2.7 cm и ще се побере ... |
|
Комплектът от Winning Moves се състои от 54 карти за игра. Те са изработени от здрав материал и са чудесни за игра както у дома, така и навън с приятели или по време на път. ... |
|
Всички знаем, че мишлетата обичат да похапват сиренце, а котките - мишлета. Действието на тази забавна игра се развива в кухнята. Мишките трябва да съберат колкото се може повече сиренца, а котката - да залови всички мишки. Кой ще направи пълна бъркотия? С "Чоп чоп" от френската компания "Djeco" ще се забавлява цялото семейство. Пълните правила на играта ще намерите в прикачения файл. ... |
|
Идея на играта: Мистър X се опитва при своето бягство да се измъкне от детективите, обикаляйки из Лондон. Ще успее ли да се измъкне от паяжината на своите преследвачи през 13-те кръга, дали той ще спечели играта? Само най-умните детективи биха могли да заловят Мистър X. Ако успеете да се озовете с някоя от вашите фигурки върху същата позиция, където е Мистър X, вие сте спечелили играта. Край на играта: Детективите печелят, когато: в произволен момент от играта някой детектив или полицай се намира върху едно и също поле заедно с Мистър X. Ако Мистър X е невидим, в този случай той трябва да се разкрие. Мистър X не ... |