Къде живее къртицата? А орелът? А кой още живее в гората? ... Комплектът от "Клевър Бук" ще помогне на детето ви по забавен и интересен начин да разбере отговорите на тези въпроси, както и на още много. Той се състои от 15 карти, изработени от дебел картон. Върху тях са илюстрирани 30 картинки, от които то може да сглоби 10 пъзела. Вие може да увеличавате учебната и занимателната стойност на играта с картите, като задавате допълнителни въпроси. Така, малчуганът неусетно ще получи първите си знания за животните и къде живеят те. ... |
|
Играта "Добра памет: Любими детски приказки" на издателство "Славена" ще помогне на вашето дете да развие своята концентрацията и памет. Комплектът се състои от 48 карти и е подходящ за деца над 3-годишна възраст. Играта може да се играе самостоятелно или от няколко участника. Подобно на китайските пъзели, малчуганите трябва да обръщат по две карти и ако са еднакви да ги отделят. Ако са различни се обръщат отново с гърба нагоре. Печели този играч, който вземе най-много еднакви карти. Всяка карта е с размери 4.9 x 4.9 cm. ... |
|
Играта "Добра памет: Български народни приказки" на издателство "Славена" ще помогне на вашето дете да развие своята концентрацията и памет. Комплектът се състои от 48 карти и е подходящ за деца над 3-годишна възраст. Играта може да се играе самостоятелно или от няколко участника. Подобно на китайските пъзели, малчуганите трябва да обръщат по две карти и ако са еднакви да ги отделят. Ако са различни се обръщат отново с гърба нагоре. Печели този играч, който вземе най-много еднакви карти. Всяка карта е с размери 4.9 x 4.9 cm. ... |
|
Игра за хора с много богато въображение. ... Ако имате богато въображение, то играта на "PlayLand" е точно за вас. Тя е част от серията "Въображение" и в нея всеки играч получава задача, която трябва да изпълни по най-добрия начин. Играта предизвиква интерес не само поради желанието за победа, но и поради възможността за самоизява на участниците. Тя се състои от игрално поле, 112 карти с по 6 задачи, 4 пионки, 4 дървени фигури и зар. Подходяща е както за деца над 12 години, така и за възрастни, което прави играта идеално забавление за цялото семейство. В нея могат да участват до 4 -ма играчи. ... |
|
Можеш ли да лъжеш незабелязано, или детекторът на лъжата ще те хване? Семейната състезателна игра от "IMC Toys" ще предложи часове забавление. Състои се от детектор на лъжата, карти с въпроси, карти живот и правила. Картите съдържат 500 досадни въпроса, които да затруднят играчите, а за да стане играта по-интересна, има и празни карти, на които да напишете свои въпроси. Как се играе: Детекторът на лъжата се поставя на маса. Картите се подреждат на две купчини - едната с картите с въпроси, другата с тези с написаните от играчите въпроси. По средата се слага картата "жокер". Раздават се карти живот ... |
|
Запознайте се с Марвина Муу, тя е кравата, която прави най-хубавите пижамени партита! Присъединете се към поредното пижамено парти и се забавлявайте заедно с Марвина и нейните приятели. Играта "Парти с пижами" на "Thinkle Stars" е чудесно забавление, което ще помогне на малчуганите да научат цветовете, да откриват разликите и да развият своето логическо мислене. Комплектът се състои от 21 карти с крави (5.5 x 5.5 cm), които на гърба имат изписани цифри, 21 карти с мисловни загадки (7 x 12 cm), 2 дървени зара с цветове и инструкции за игра на български език. Играта е подходяща за деца над 3-годишна ... |
|
Играта е част от серията Уча и се забавлявам , където ще откриете още образователни комплекти. ... Образователната игра "Букви, срички и думи - на български език" от издателство Посоки е подходяща както за деца, които тепърва се запознават с буквите, така и за деца, които вече започват да четат на български. Разработена е съвместно с психолози и педагози и има няколко варианта на играта, благодарение на което детето ще прекара времето си интересно и полезно. Степента на сложност можете да избирате сами според знанията на вашето дете. Игровите елементи са направени от напълно безопасни за здравето на вашето ... |
|
Ако на вашия малчуган му е скучно, то играта от Клевър Бук ще бъде чудесна за него. Тя се състои от карти с множество лабиринти, както и маркер, с който детето ще може да попълва картите. Ако малчуганът даде грешен отговор или пък иска да го смени, няма страшно. Картите се почистват изключително лесно с помощта на суха кърпа и могат да се ползват многократно. ... |
|
С активните карти "Математическа война" от "Simetro books" вашето дете ще научи лесно да изважда цифрите от 0 до 9, докато играе и се забавлява. Комплектът е подходящ за деца над 4-годишна възраст и се състои от 45 карти със задачи, 2 карти с отговори, 2 карти с упътвания и карта за серията. Картите с упътвания предлагат идеи за различни игри, сред които "Война", чрез които детето да се забавлява. Правилата за играта "Математическа война" можете да прочетете в прикачения файл. ... |
|
С активните карти "Уча умножение" от "Simetro books" вашето дете ще научи лесно таблицата за умножение с цифрите от 0 до 9. Бързото и точно смятане се превръща в игра и може да бъде упражнявано както с родител, така и с приятел. Комплектът е подходящ за деца над 6-годишна възраст и се състои от 50 карти със задачи, 2 карти с отговори, 2 карти с упътвания и карта за серията. Правилата за играта "Уча умножение" можете да прочетете в прикачения файл. ... |
|
С картите от "Simetro books" вашето дете ще научи лесно да събира цифрите до 9, докато играе. Комплектът се състои от 45 карти със задачки, 2 карти с отговори, 2 карти с правила и упътване, и карта на серията. Картите с упътвания предлагат идеи за различни игри, сред които играта Война. С тяхна помощ детето ще се учи да смята, докато се забавлява. Правилата на играта "Математическа война" можете да прочетете в прикачения файл. ... |
|
Класическата игра от "The Purple Cow" и е чудесен начин да прекарате повече време с цялото семейство! Тя се състои от 120 магнитни квадрата с букви и метална кутия. Играе се от 1 до 4 човека на възраст над 7 години. Целта на играта е проста. Правилата са като при играта "Кръстословица". Първият играч трябва да използва магнитите и кутията, за да създаде дума. Другите играчи съставят своите думи, използвайки вече сложените на полето букви. Ако някой не може да състави дума с буквите, с които разполага, губи реда си и играе следващият играч. Позволено е използването на всякакви думи от българските ... |