"Домино с букви" на издателство "Клевър Бук" превръща класическата игра на домино в един лесен и забавен начин да научите вашия малчуган на българската азбука и да разпознава животните, докато играе. Доминото се състои от 58 картонени плочки прибрани в удобна кутия за съхранение. Освен това комплектът включва и мини илюстриран плакат с българската азбука. Играта с доминото ще помогне на детето да развие своята наблюдателност, памет и съобразителност. Всяка плочка е с размери 3 x 6 cm. ... |
|
"Азбука за начинаещи" от издателство "Ина" е подходяща игра за деца, които сега започват да учат азбуката. Комплектът се състои от 36 карти с картинки и букви от двете страни. 15 карти са с българската азбука, а 21 са с илюстрации. Заниманието с тях ще помогне на малчуганите бързо и лесно да се научат да разпознават буквите. Всяка от карта е с размери 6.9 x 9.9 cm. ... |
|
Играта "Квадрилион" на "SmartGames" е подходяща както за деца над 7 годишна възраст така и за големи. Тя представлява логически пъзел, който може да има хиляди решения. Колко от тях ще успееш да откриеш? За да провериш това трябва просто да подредиш 4 те магнитни плочки както си поискаш и играта може да започне. По време на игра ще трябва да се опиташ да подредиш всички 12 елемента, които приличат на парчета пъзел върху плочките. Играта приключва когато всички отвори в плочките за игра са запълнени. За да разбереш по лесно играта, ще ти помогне книжката с готови предизвикателства. В нея са показани ... |
|
Играта "Кой съм аз" е позната по целия свят. Нейната основна цел е чрез задаване на въпроси, да се разпознае значима личност. Играта е от образователен характер и е подходяща както за малки, така и за големи. Тя може да бъде особено полезна за часовете по история в училище. Играта съдържа 51 карти със някои от най-значимите личности от българската история. Върху всяка една от тях има изображение на личността, години на управление за владетелите или на раждането и смъртта на всички останали. Освен това, на всяка една от картите е поместена и кратка информация с най-важните събития от живота на изобразената ... |
|
20 игри + пъзел + маркер. ... Комплект карти, създаден специално за най-малките деца - от 2 до 4 години. На лицевата част на картите има 20 картинки и 20 въпроса. На гърба на картите има пъзел, с който децата ще затвърдят знанията си за различните превозни средства. Вие може да увеличавате учебната и занимателната стойност на играта, като задавате допълнителни въпроси. Картите в комплекта са 20, със заоблени ръбове, за да предпазят детските ръчички. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения в кутията маркер. Изтривайте картите със суха материя. ... |
|
Игра за хора с богато въображение! ... Докато играят на играта "Въображение" на "PlayLand" играчите ще трябва да използват своите асоциативни умения, за да обяснят на останалите различни думи. Играта е подходяща за игра от деца над 8 години и възрастни, което я прави подходящо забавление за цялото семейство. Цел на играта: По време на игра играчите се редуват, като един от тях трябва да обясни дадена дума, а останалите да я познаят. Играта се състои от поле за игра и тестета с карти. Всеки играч ще трябва да изтегли карта с дума и да придвижи дървената си пионка, за разбере какво изразно средство ще ... |
|
Настолната образователна игра "Topologix" на "Djeco" e едно забавно предизвикателство. Тя е предназначена за деца на възраст от 4 до 6 години. - Хей, къде се скри жабката? - Тя е в къщата. - А къде е мишката? - Тя е в кофата. Играйте със своя малчуган като му задавате такива въпроси. С Ваша помощ детето ще може по-лесно да открие 5-те животни скрити в таблата. След като ги намери му помогнете да отбележи правилните им места на полето, като трябва да ги съобразите с картинките на животните. Животните които участват са мечка, котка, жаба, птица и мишка. Играта е чудесно предизвикателство за ... |
|
Забавна и изпълнена с различни цветове и животни, играта с карти "Горила" много наподобява традиционното "Макао". Специалистите от "Djeco" са създали нова версия, в която се играе с цветни карти и трябва да избягвате горилата. Разполагате с общо 45 карти, като на всяка от тях е изобразено животинче, а зад него - автобус в определен цвят. Всеки разполага с по няколко карти, а остатъкът от тестето е оставен в средата. От него се взима първата карта, обръща се и всеки от играчите трябва да разгледа картите си. Задачата му е бързо да даде карта или със същото животно, или със същият цвят, като ... |
|
Активните карти "Мозъчни битки" съдържат главоблъсканици, които тренират ума, и игри, които провокират неговата сила. Използвайте маркера, за да нанасяте отговорите върху картите, които след това може лесно да изтриете. Комплектът е подходящ за деца над 8 години. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения в кутията маркери. Впоследствие, използвайте маркери за бяла дъска . Изтривайте картите със суха материя. ... |
|
Играта "Картинно домино - Цифрите" ще помогне на малчуганите да се научат да разпознават числата и да броят. Тя съдържа 12 плочки, с които се играе почти като стандартната игра на домино. Играчите ще трябва да редят плочките една до друга, като внимават всяка плочка да се допира до плочка със същата цифра. Върху едната половина на плочките от играта "Картинно домино - Цифрите" е изписана цифра, а върху другата е нарисувана картинка с животни. Така по време на игра децата ще трябва да свържат страната с цифра от една плочка със страната на плочка, върху която е изобразено същото число, но чрез картинка ... |
|
По време на игра, целта на детето е да постави всички пчели в клетката със съответен цвят, като не трябва да бута вече построения кошер. Когато децата напреднат, за поставяне на пчелите се използва дървената щипка. Играта развива познавателни способности, фината моторика и двигателния апарат при децата. ... |
|
Цел на играта: Достигнете финала като отгатвате различни понятия. Как се играе? В играта могат да участват 2, 3 или 4 отбора, всеки с поне двама участника (възможна е и игра и само с трима души). Всеки отбор избира пионка и я поставя на стартовото поле. Отборът, който започва пръв избира един свой участник като първи играч, след което играчите се редуват последователно. Играчът изтегля карта от едната от трите купчинки с трудност 3, 4 или 5. Той трябва да обясни понятието от картата, чиито цвят съответства на полето от игралната дъска, на което се намира пионката на отбора му. Играчът има 10 секунди за да го запомни, ... |