Целта на играта е да се разглоби и след това отново да се сглоби пъзела. ... |
|
Ключът сол и "осмата нота" се преплитат в красиво съзвучие. Дизайнът, който на пръв поглед не прилича на пъзел е еднакво красив за окото и е забавен. Дизайнери са руснаците Дмитри Ревнитский и Кирил Гребнев, а темата е "възпроизвеждане на музика. Целта на играта е да се разглоби пъзела и след това отново да се сглоби. Играта е опакована в красива картонена кутия. ... |
|
Katamino е игра за построяване, която помага на децата да разберат основните принципи на геометрията. Многобройни пъзели с решения, които могат да бъдат изключително прости или изключително трудни. Katamino е необикновена и обичана игра за участници от всички възрасти и с всякакви умения. Призната с многобройни международни награди. ... Пентамино е фигура, която се състои от 5 поставени един до друг квадрата с поне една обща страна. Всяка от предложените 12 пентамино покрива 5 пространства на игралната дъска. ПЕНТА е група от няколко пентамино, които напълно попълват правоъгълника, който се образува от позицията на ... |
|
Pylos е една от най-красивите абстрактни игри и е печелила няколко пъти наградата „Игра на годината” в света. Целта е да съхраните своите мраморни топчета, така че Вие да поставите върха на пирамидата! В завършения си вид играта е много привлекателна! ... Цел на играта: Да поставите топчето, което ще бъде на върха на пирамидата. Правилата, описани по-долу позволяват на играчите да запазят колкото се може повече топчета. Победител е този играч, който е успял да запази максимален брой топчета в резерва по време на играта, така че да има възможност да постави топче или топчета на върха. Участниците трябва да играят, когато ... |
|
Quaridor е задължителната игра при стратегическите игри! Проправете си път в лабиринта, който изграждат противниците Ви! Тази игра изисква стратегия и бързо мислене. ... Цел на играта: Целта на играта е първи да стигнете отсрещната линия. Правила за двама играчи: Когато започва играта, преградите се подреждат пред всеки играч - по 10 за всеки участник. Всеки участник поставя пешката си в центъра на стартиращата линия. Чрез теглене на чоп се определя кой започва пръв. Всеки участник избира дали да мести пешката си или да постави преграда. Когато участникът изчерпи преградите, трябва да мести пешката си. Ходове на ... |