Предизвиква интерес в играчите не само заради желанието за победа, но и възможността за интелектуална изява Събира цялото семейство за интелектуално състезание на думи ... Ако искате да съберете семейството си около масата, но не само по време на хранене, ето забавна и интелектуална причина – да поиграете Скрабъл и то на български. Пригответе се за много смях, но и доста изненади, защото децата често показват неподозирани умения да създават, комбинират и пишат думи. Е, ще има и недоволни, дори сърдити, но това ще помогне на децата да учат как да не губят състезателен дух, дори и да губят. Скрабъл се играе върху дъска, ... |
|
Класическата игра "Не се сърди човече" е разработена от "The Purple Cow" с магнитно игрално поле и пионки, които го правят изключително удобен при пътувания и игра на открито. Игралното поле се сгъва на две, а цветните фигурки имат формата на кръгли магнити. Играта се играе от 2-4 човека. Целта на играта е да бъдеш първия играч, който премества 4-те пионки от един цвят в центъра на игралното поле. Как се играе: Всеки играч има 4 пионки от един и същи цвят. Играчите се редуват в посока на часовниковата стрелка да хвърлят зара. Играчът с най-висок резултат от хвърлянията започва първи. Играчът трябва ... |
|
Магнитната игра "Бинго с животни" от "The Purple Cow" е подходяща за игра както вкъщи, така и навън или по време на пътуване. Играе се от 2 човека. Играта идва при вас в метална кутия. От вътрешната ѝ страна се намира игралното поле. Целта на играта е да бъдеш първият играч, който е направил 2 хоризонтални линии или 1 вертикална линия и е получил БИНГО. Подготовка: Всеки играч избира цвят на магнитчетата и получава една дъска. Правила на играта: Най- младият играч започва пръв и завърта въртящото се колело. След като спре да се върти и сочи към животното, играчът обявява името на животното. ... |
|
"Домино с цифри" на издателство "Клевър Бук" превръща класическата игра на домино в един лесен и забавен начин да научите вашия малчуган да разпознава числата от 0 до 9 и да смята, докато играе. Доминото се състои от 58 картонени плочки и задачи със събиране и изваждане, прибрани в удобна кутия за съхранение. Освен това комплектът включва и мини илюстриран плакат с числата от 1 до 20. Играта с доминото ще помогне на детето да развие своята наблюдателност, памет и съобразителност. Всяка плочка е с размери 3 x 6 cm. ... |
|
Комплектът образователни карти Числата от Клевър Бук е подходящ за подготовка на децата в предучилищна група на детската градина и 1. клас. В кутията малчуганите ще открият 52 карти с различни уравнения, цифри и знаци, чрез които да упражняват своите знания и умения по математика. Всяка карта е размери 7.8 x 12.8 cm. ... |
|
Ако се чудите как да научите детето си да познава часовника, то играта "Научи за часовника" на "Thinkle Stars" може да ви бъде много полезна. Тя се състои от 48 пъзелови елемента, които се сортират в 24 двойки. Елементите са с илюстрации, показващи часа в аналогова и дигитална форма. Целта на играта е малчуганът да свърже правилно елементите на дигиталният часовник с съответстващите му елементи на аналогов часовник. След сглобяване всяка двойка е с размери 11.5 x 5.8 cm. ... |
|
Комплектът на издателство "Ина" се състои от 30 активни карти подходящи за деца над 4-годишна възраст. От едната им страна са изписани буквите от българската азбука, а под тях има различни картинки с предмети и животни, които започват със съответната буква, както и изписана дума. На гърба на картите е изписана и българската азбука. Заниманието с тях ще помогне на малчуганите бързо и лесно да се научат азбуката и да изписват буквите. ... |
|
Играта от Комсед е подходяща за деца над 6-годишна възраст. Тя може да се играе от 2-ма играчи, като времето за една игра е около 15 минути. Играчите се съревновават да вкарват дузпи на опонента си. За целта те изстрелват шайбите си с помощта на ластик, колкото се може по-бързо и шайбата трябва да премине в противниковото поле през отвора на стената. Първият, в чието поле няма шайби е победител в рунда. Първият спечелил 5 рунда е победител в играта. ... |
|
Игрите са възможни през всеки сезон, нали? Сиси и Фифо със сигурност успяват да открият забавления, независимо от времето. С комплекта активни карти от Клевър Бук децата ще научат повече за четирите сезона, ще решават логически задачи, ще развиват наблюдателността и съобразителността си. Докато играе с комплекта детето ще развива своето въображение, креативност, логика, наблюдателност и концентрация. Използвайте приложения маркер в кутията маркер, за да напишете отговорите върху изтриваемите карти. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Комплектът от издателство "Бит и Техника" ще запознае децата с основни правила за безопасното поведение в домашна среда и сред природата - край паркове, гори и водоеми. С негова помощ малчуганите разбират кое и защо е опасно и научават как трябва да се постъпват, за да се предпазят от беда. Той съдържа 18 ситуационни карти - 9 от тях илюстрират примери за правилно поведение, а другите 9 примери за неправилно поведение в различни ситуации. Освен това са включени 4 информационни карти и листовка с идеи за игра и упражнения. В кутията ще откриете и 3 магнита, с помощта на които картите могат да се прикрепят към ... |
|
Играта "Нарисувай анимационен герой" от "Мармот" е създадена от илюстратора Георги Грънчаров и се състои от 50 карти с изобразени на тях "лица", "усти", "очи", "тела", "ръце", "крака" и "носове". Тя е предназначена за деца над 3-годишна възраст и може да се играе самостоятелно или от група деца. Подходяща е за малчугани, които обичат да творят и да се забавляват. Дава възможност за над 10 хиляди комбинации от различни анимационни герои. Играта развива креативността, логиката, пространственото мислене и идентичността на децата. ... |
|
Във вашите ръце е играта "Кой съм аз? Побързай!" от "PlayLand"! Тя е подходяща за деца над 5-годишна възраст и в нея могат да се включат от 2 до 4 участника. Комплектът се състои от 4 пластмасови обръча, 56 карти и лист с правила. В тази игра вие можете да се превърнете в предмет, животно или друг интересен герой. Важното е бързо да разберете какъв сте. Всеки играч слага на главата си обръч, на който закрепя карта с картинка на някакъв персонаж или предмет - например топка или папагал. Той прави това без да гледа картинката, но всички останали могат да я виждат. Целта е, чрез задаване на въпроси, ... |