Измисли и разкажи история. ... Играта "Имало едно време" от "Thinkle Stars" е подходяща за деца над 6-годишна възраст, като в нея могат да участват повече от 2 -ма играчи. Тя се състои от 70 карти с различни илюстрации, бележник (12.5 x 19 cm), молив и текстилна торбичка. Малчуганите ще се забавляват, докато измислят различни интересни истории с помощта на картинките от картите. Целта на играта е, децата да изтеглят най-малко 5 карти, които да наредят последователно и да се опитат да измислят история по тях. По време на игра те ще развият своето въображение, творческо мислене и речева култура. ... |
|
Играта "Научи за противоположностите" от "Thinkle Stars" е с образователен характер и е подходяща за деца в предучилищна група на детската градина. Тя се състои 48 пъзелови елемента, които се сортират в 24 двойки. Елементите са с илюстрации, които показват противоположни действия като: нагоре - надолу, голям - малък, дърпам - бутам, здрав - болен и т.н. Играта с комплекта ще помогне на малчуганите да разберат както концепцията за противоположностите, така и да развият речевата си култура, въображението, координацията и логическото си мислене. След сглобяване всяка двойка е с размери 11.5 x 5.8 cm. ... |
|
"Мамо, тате, какво означава този знак? А следващият?" Това са въпроси, които всяко дете задава, докато пътува с родителите си. Нека използваме това негово любопитство, за да го научим какво трябва и какво не трябва да прави, за да е в безопасност на улицата. Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! Използвайте маркера, включен в комплекта. Картите се почистват с мокра/суха кърпа или салфетка, които не са включени в комплекта. ... |
|
Образователната игра за обучение по четене и писане от серията "Carotina Super Bip". ... "Моят първи Буквар" на "Lisciani" е увлекателна игра, основана на ефективна методика, подходяща за ранното развитие на децата в предучилищна група . Тя се състои от 7 таблици, 28 карти, 7 пъзела, 80 букви и илюстрирана таблица - речник. Подходяща е за деца над 3-годишна възраст и може да се играе както самостоятелно, така и от група деца. Чрез играта с компонентите в комплекта малчуганите ще научат азбуката, ще разберат как да пишат правилно думите и да ги произнасят след това. ... |
|
Играта е с 2 нива на трудност. ... "Мисловна галактика" на "Thinkle Stars" е образователна игра със състезателен характер, която ще забавлява цялото семейство. За да бъдещ първият приземил космическия си кораб на земята е необходимо да отговориш вярно на въпроси по различни теми като - език, математика и логика, растения и животни, спорт и забавление и естествени науки. Вашият космически кораб се е загубил в космоса. Единственият начин да се върнете на Земята е да отговорите вярно на въпросите от картите. Колкото повече знаете, толкова по-бързо ще можете да се върнете. Като за начало трябва да ... |
|
Интересни и лесни рецепти, които да въвлекат децата в процеса на приготвяне на храната и последващото хапване. Комплектът се състои от 50 карти с рецепти и игри, и маркер с който може да ги играете. Маркерът се изтрива от картите със суха материя и те отново могат да се използват. ... |
|
Проверете своето IQ с различни логически задачи. Главоблъсканиците ще предизвикат концентрацията, въображението и съобразителността ви. С маркера в комплекта можете да напишете правилните отговори върху картите. Картите се почистват със суха материя. Всяка карта е с размери 15.5 x 9.7 cm. ... |
|
Интригуващо виртуално детско пътуване из целия свят! ... "Околосветско пътешествие за деца" е образователно-информационна игра, която е предназначена за деца на възраст между 5 и 8 години. Игралното ѝ поле се състои от карта на света, около която са разположени различните полета за игра. Преминавайки през част от тях, малчуганите ще трябва да отговорят на въпроси, свързани с държавите, в които ще "попаднат" по време на игралното си пътешествие или относно различни любопитни факти. Като например "Какво е синият кит? Най-голямото морско животно или най-голямото животно на планетата?" Или ... |
|
Образователна игра, с помощта на която се запомнят лесно 30 велики личности и събития от историята на България. Играта обхваща тридесет велики личности и събития от основаването на нашата държава до Освобождението й от османското иго. В кутията има 30 карти с рисунки, снимки и данни. Те изграждат картинна представа, а кратките исторически данни дават основна представа за личностите и събитията от този период. Игралното поле е историческа карта на българските земи от времето на Второто българско царство, границите на което се къпят на три морета. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за ... |
|
"Красива България" е образователна игра, разработена с цел опознаването на нашата Родина. Ние като автори и производители на тази игра сме си поставили амбициозната задача да посеем любов в сърцето на всеки българин, докоснал се до красотата на България. В настоящата игра са включени петдесет географски и исторически забележителности. За тях са разработени карти със снимки и кратки енциклопедични данни на достъпен език. Прекрасните снимки на обектите и енциклопедичните любопитни данни за тях ще Ви накарат да останете учудени, че тези забележителности се намират в нашата Родина. Игралното поле е подробна ... |
|
Запознай се със забележителностите на България! ... Ваканция в България е информационно-образователна игра. С тази интересна игра, чрез виртуално пътешествие, играчите имат възможност да се запознаят с 24 забележителности в България. Като отговорят на общи въпроси за страната и покажат знания, могат да спечелят пари. Стремежът към победа, подтиква играчите да се впуснат във виртуално пътешествие и да научат интересна информация за страната. В пътуването си, играчите ще срещнат изненади и трудности. Но с правилна стратегия и късмет, всеки може да мине през тях и да спечели. Играта е изцяло адаптирана на: български ... |
|
Целта на играта е закупуването или наемането, или продажба на имущество по най-изгодния възможен начин, така че един от играчите да стане най-богат и следователно придобие монопол. Потегляйки от отправната точка всеки играч придвижва жетона си около таблото в съответствие с резултата от хвърлянето на заровете. Когато жетонът на един играч спре на квадратче, което не принадлежи на друг играч, той може да го купи от банката, в противен случай това място се обявява на търг и го взема печелещият търга. Целта на закупуването на мястото е собственикът да събира наем от играчите, чиито жетони спират там. Цената на наемите ... |