Логическият дървен пъзел с числа на Аристотел на "Professor Puzzle" е част от серията на великите мислители "Great Minds". Вашата цел е да подредите числата в таблицата така, че всеки ред от тях да сумира 38. Пъзелът има 15 реда, като всеки един се състои от 3, 4 или 5 плочки с цифра. Плочките са надписани с цифри от 1 до 19. Подготвени ли сте за предизвикателството? Логическият пъзел има ниво на трудност 5 от 5, което го прави доста сложен, труден и подходящ за напреднали. Опакован е в красива кутийка, подходяща за подарък. ... |
|
"Kонцепт" е настолна игра на асоциации, в която участниците се опитват да обяснят и познаят определени думи, чрез определени начини. Думите са с различни трудности и играчите трябва да достигнат до тяхното значение чрез комбинация на кубче върху иконите от различните групи на игралното поле. Играта е подходяща за деца над 10-годишна възраст и в нея могат да участват до 12 играча. Основно играчите се делят на 2 отбора, но играта позволява и други варианти. ... |
|
Комплектът за игра "Разкажи ми история" от "Клевър Бук" се състои от 15 карти, с които малчуганите могат да съставят 10 различни истории по картинките им. Всяка история се състои от 3 карти обозначени с цифрите от 1 до 3. Така под формата на забавна игра, децата ще се научат да изразяват мислите си, да разказват истории и да правят връзка между причина и следствие. Всяка карта е с размери 7.5 x 12.5 cm. ... |
|
"Скачай" на "SmartGames" е игра подходяща за деца над 7-годишна възраст. Изберете едно от 60 предизвикателства, а след това подредете фигурките на игралното поле, както са показани в книжката. Целта на играта е да скриете всички зайчета в дупките. Зайчетата могат да се движат само чрез подскоци, а лисиците, чрез приплъзване по игралното поле. Играта предлага 60 предизвикателства с различни нива на трудност и техните решения. ... |
|
Комплект активни карти "Математически лабиринти" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата завършващи 1. клас . В кутията малчуганите ще открият 50 карти с различни математически упражнения. Те ще трябва да съставят и решават задачи, за да намират път през различни лабиринти. Така по забавен и интересен начин, децата ще упражняват своите знания и умения по математика, освен това ще развият своята концентрация и логика. В комплекта е включен и маркер, с който да нанасят отговорите върху картите, а след това могат лесно да се изтрият написаното с помощта на суха кърпа. Всяка от картите е с ... |
|
Детският комплект активни карти "Логика, въображение, концентрация" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в предучилищна група и 1. клас . В кутията малчуганите ще открият 50 карти със специални упражнения за развитие на наблюдателността, паметта и концентрацията. Освен това, докато играят децата ще развият своята логика и съобразителност, да разпознават емоциите и да разказват истории. По този начин те ще затвърдят знанията си за буквите, числата и формите. Всяка от картите е с размери 10.5 x 16 cm. В комплекта е включен маркер, с който се нанасят отговорите върху картите, а след това ... |
|
В Играта "Забавна математика" от "Клевър Бук" има задачи за напреднали третокласници и четвъртокласници, както и за петокласници, които искат да се упражняват. Всичко това е представено под формата на загадки и приключения със забавни илюстрирани картинки. Картите лесно се изтриват от маркера и могат да се използват многократно за игра. ... |
|
Настолната образователна игра "Topologix" на "Djeco" e едно забавно предизвикателство. Тя е предназначена за деца на възраст от 4 до 6 години. - Хей, къде се скри жабката? - Тя е в къщата. - А къде е мишката? - Тя е в кофата. Играйте със своя малчуган като му задавате такива въпроси. С Ваша помощ детето ще може по-лесно да открие 5-те животни скрити в таблата. След като ги намери му помогнете да отбележи правилните им места на полето, като трябва да ги съобразите с картинките на животните. Животните които участват са мечка, котка, жаба, птица и мишка. Играта е чудесно предизвикателство за ... |
|
Подарък: Игрално поле за "Дама" ... В играта участват един или двама играчи или отбори. Всеки от играчите или отборите разполага с по два болида от един тим по избор. Играта има за цел децата да се научат да смятат, да развият знанията си, правилата за движение, обкръжаващата ги среда, цветовете, посоките и буквите. Играта е интересна за децата и създава условия за съревнование и общност между играчите. Победителят в играта е този състезател или отбор, който е събрал повече точки след пресичане на финала на всички свои болиди. Играта съдържа: Игрално поле Сглобяеми фигури на болиди за игра - 4 бр. ... |
|
Активните карти "Мозъчни битки" съдържат главоблъсканици, които тренират ума, и игри, които провокират неговата сила. Използвайте маркера, за да нанасяте отговорите върху картите, които след това може лесно да изтриете. Комплектът е подходящ за деца над 8 години. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения в кутията маркери. Впоследствие, използвайте маркери за бяла дъска . Изтривайте картите със суха материя. ... |
|
Колко е 4 x 3? 12 е, нали? А 4 x 9, я кажи? Бързо го сметни и отговора намери! Да умножаваш и да играеш – странничко звучи, но истина е да знаеш. Със забавна математика всички ще омаеш! Трудни за едни и скучни за други. Дали задачите по математика може да се превърнат в игри? Звучи, невероятно, нали? С тази образователна игра на „ Woodyland “ ученето на таблицата за умножение ще бъде голямо забавление. Участвай в играта заедно с татко, с мама или пък с приятелче на гости у дома. Подредете дървените плочки на масата от цветната им страна. Върху всяка от тях има по една задачка за умножаване на две числа. Щом обърнете ... |
|
Две забавни, класически игри в една кутия, които се играят на игрална дъска (двулицева). Не се сърди, човече Цел на играта: Да бъдеш първият играч, който ще обиколи с четирите си пулчета игралното поле и ги прибере в своята къща. Правила на играта : Всеки играч си избира ъгъл от игралното поле, след това взема четири пулчета, които съответстват на цвета на фона на избраната картинка. Пулчетата се поставят върху четирите позиции в центъра на всяка картина. Всички играчи хвърлят зарчето. Играчът, който хвърли най-голям зар започва играта. След това се играчите се редуват по часовниковата стрелка. Необходимо е ... |