Играта улеснява бързото и трайно запаметяване на графичните изображения на буквите и тяхното подреждане в немската азбука. ... Играта “Das Deutsche ABC - Dominospiel” е предназначена за деца от 4 до 8 годишна възраст. Тя съдържа 27 картончета, върху които са отпечатани буквите от немската азбука, и картинки, които им съответстват с първата буква от наименованието на изобразения предмет на немски език. С доминото могат да играят едно или повече деца в училище, в детската градина, у дома. Картончетата се подреждат както при класическото домино. За улеснение на играчите комплектът съдържа и 26 картончета, върху които са ... |
|
Играта съдържа: 63 цветни талона, поставени в плик Указания с правилата на играта Правила на играта: Всеки играч получава шест домино плочки Първият играч поставя плочка на масата След това останалите продължават като комбинират две идентични изображения Победител: Първият играч останал без плочки е победител. ... |
|
Играта е с 2 нива на трудност. ... "Мисловна галактика" на "Thinkle Stars" е образователна игра със състезателен характер, която ще забавлява цялото семейство. За да бъдещ първият приземил космическия си кораб на земята е необходимо да отговориш вярно на въпроси по различни теми като - език, математика и логика, растения и животни, спорт и забавление и естествени науки. Вашият космически кораб се е загубил в космоса. Единственият начин да се върнете на Земята е да отговорите вярно на въпросите от картите. Колкото повече знаете, толкова по-бързо ще можете да се върнете. Като за начало трябва да ... |
|
Всеки ден директорът на зоопарка обикаля и проверява как са животните, които са му поверени. Понеже животните не могат да говорят и като решат да направят нещо. Не предупреждават, затова и се налага всекидневна проверка, за да има ред. Играта "Кой избяга от зоопарка?" от PlayLand е забавна и ще тества вашата бързина и наблюдателност. Тя е подходяща за деца над 5-годишна възраст. Комплектът включва удобна кутия за съхранение, 56 карти и 4 шаблона. Инструкциите в кутията ще ви преведат през простичките правила. Правилата на играта можете да прочетете в прикачения файл. ... |
|
Ако на вашия малчуган му е скучно, то играта от Клевър Бук ще бъде чудесна за него. Тя се състои от карти с множество занимания като судоку, морски шах, билярд на хартия и много други. Към комплекта е включен и маркер, с който детето ще може да попълва картите. Ако малчуганът даде грешен отговор или пък иска да го смени, няма страшно. Картите се почистват изключително лесно с помощта на суха кърпа и могат да се ползват многократно. ... |
|
С активните карти "Математическа война" от "Simetro books" вашето дете ще научи лесно да изважда цифрите от 0 до 9, докато играе и се забавлява. Комплектът е подходящ за деца над 4-годишна възраст и се състои от 45 карти със задачи, 2 карти с отговори, 2 карти с упътвания и карта за серията. Картите с упътвания предлагат идеи за различни игри, сред които "Война", чрез които детето да се забавлява. Правилата за играта "Математическа война" можете да прочетете в прикачения файл. ... |
|
С активните карти "Уча умножение" от "Simetro books" вашето дете ще научи лесно таблицата за умножение с цифрите от 0 до 9. Бързото и точно смятане се превръща в игра и може да бъде упражнявано както с родител, така и с приятел. Комплектът е подходящ за деца над 6-годишна възраст и се състои от 50 карти със задачи, 2 карти с отговори, 2 карти с упътвания и карта за серията. Правилата за играта "Уча умножение" можете да прочетете в прикачения файл. ... |
|
С картите от "Simetro books" вашето дете ще научи лесно да събира цифрите до 9, докато играе. Комплектът се състои от 45 карти със задачки, 2 карти с отговори, 2 карти с правила и упътване, и карта на серията. Картите с упътвания предлагат идеи за различни игри, сред които играта Война. С тяхна помощ детето ще се учи да смята, докато се забавлява. Правилата на играта "Математическа война" можете да прочетете в прикачения файл. ... |
|
"Гледай си работата - Държави, знамена и други" от "The Purple Cow" е забавна игра с образователна цел - да запознае малчуганите с държавите, техните знамена и още любопитни факти за тях. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и в нея могат да се включат от 2 до 6 участника. Комплектът включва удобна метална кутия за съхранение, 40 карти и 1 карта с инструкции. Прочетете инструкциите, разбъркайте картите и нека забавлението започне! Как се играе "Гледай си работата - Държави, знамена и други" Цел на играта: Да съберете възможно най-много заглавни серии (четворки). Правила: ... |
|
"Гледай си работата - Гениални мислители" от "The Purple Cow" е забавна игра с образователна цел - да запознае малчуганите с гениалните мислители, които са променили историята със своите изобретения. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и в нея могат да се включат от 2 до 6 участника. Комплектът включва удобна метална кутия за съхранение, 40 карти и 1 карта с инструкции. Прочетете инструкциите, разбъркайте картите и нека забавлението започне! Как се играе "Гледай си работата - Гениални мислители" Цел на играта: Да съберете възможно най-много заглавни серии (четворки). ... |
|
Класическата игра от "The Purple Cow" и е чудесен начин да прекарате повече време с цялото семейство! Тя се състои от 120 магнитни квадрата с букви и метална кутия. Играе се от 1 до 4 човека на възраст над 7 години. Целта на играта е проста. Правилата са като при играта "Кръстословица". Първият играч трябва да използва магнитите и кутията, за да създаде дума. Другите играчи съставят своите думи, използвайки вече сложените на полето букви. Ако някой не може да състави дума с буквите, с които разполага, губи реда си и играе следващият играч. Позволено е използването на всякакви думи от българските ... |
|
Познаването на часовника е важно умение, което може да бъде трудно за нашите малки умници. Затова от "Клевър Бук" създават активни карти, с помощта на които децата ще се запознаят с понятията ден, час, минута и секунда. Ще могат да упражняват разпознаването на часовете, както на механичен, така и на електронен часовник. Комплектът се състои от 25 активни карти, маркер и книжка. В книжката децата ще могат да проследят един ден на Лили Пили и отново да играят с часовете и минутите. Всяка карта е с приблизителен размер 11 x 16 cm. ... |