Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |
|
"Красива България" е образователна игра, разработена с цел опознаването на нашата Родина. Ние като автори и производители на тази игра сме си поставили амбициозната задача да посеем любов в сърцето на всеки българин, докоснал се до красотата на България. В настоящата игра са включени петдесет географски и исторически забележителности. За тях са разработени карти със снимки и кратки енциклопедични данни на достъпен език. Прекрасните снимки на обектите и енциклопедичните любопитни данни за тях ще Ви накарат да останете учудени, че тези забележителности се намират в нашата Родина. Игралното поле е подробна ... |
|
Активните карти "Мозъчни битки" съдържат главоблъсканици, които тренират ума, и игри, които провокират неговата сила. Използвайте маркера, за да нанасяте отговорите върху картите, които след това може лесно да изтриете. Комплектът е подходящ за деца над 8 години. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения в кутията маркери. Впоследствие, използвайте маркери за бяла дъска . Изтривайте картите със суха материя. ... |
|
Логическият пъзел "Tricky Cube" на "Noris" е изработен по подобие на класическото кубче на Рубик, изобретено от унгарския професор по архитектура и обожател на геометрията и триизмерните форми - Ерньо Рубик през 1974 година. И до днес, кубчето е най-продаваният пъзел в света. ... |
|
Малкото дете вече е пораснало, знае да говори добре, разбира всичко, което казват възрастните около него, но иска да узнае повече за света, който го заобикаля. Затова трябва да се научи да чете - необятният свят на книгите със своята мъдрост и вълшебство застава пред малкия човек и чака да му се представи. Да се научиш да четеш не е лесно - трябва да знаеш буквите, след това да разбереш как да ги сливаш, за да изговаряш гладко всяка написан дума. В този момент ще помогнат картите, които сме подготвили за децата, желаещи по-бързо да се научат да четат. Образователната игра "Думи в срички" от "Авис-БГ" ... |
|
Има вечни игри, които забавляват малки и големи още от древността. Те са игри на ума и късмета, които развиват състезателния дух и логическо мислене на участниците. Шах, табла, "Не се сърди, човече" и още 7 настолни игри ще можете да играете в дома си или навън, с приятели или със семейството, благодарение на комплекта от издателство "Славена". Игрите са: "Не се сърди, човече""Дама""Шах""Табла""Шашки""Домино""Лабиринт""Китайски шах""Биатлон""Ездач" ... |
|
Цели 20 игри с карти и зарове за цялото семейство, събрани в една кутийка За да се забавлявате заедно в студените зимни вечери, в неделните летни утрини, навън или в къщи, не ви е необходимо нищо друго освен комплекта на издателство "Славена". В него има три различни тестета карти, зарове, инструкции за всяка от игрите на български език и бележник. Игрите, които можете да играете с комплекта са: "Барбут""Генерал" „Двадесет и едно""Игра за петица""Изгради къщата""Император Нерон""Лошата тройка""Небе и Ад""По-добрата десетка"& ... |
|
Европолия Класик е игра за деца над 10 години и възрастни. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи. Европолия Класик е игра на бизнесстратегия и тактика, в която се развиват паметта, вниманието, мисленето и много други полезни качества. В процеса на игата, играчите приватизират различни обекти и с помощта на получените траншове от Евробанката инвестират в тях. Игралното поле, върху което са разположени правоъгълни полета - “Обекти”. Върху тях са посочени цветни индикации с цените и наименованията, таксите за обслужване. Полета със съответните значения “Интерпол”, “Шанс”, “Банк”, “Съд”, “Затвор”. В централната част на ... |
|
Интересни и лесни рецепти, които да въвлекат децата в процеса на приготвяне на храната и последващото хапване. Комплектът се състои от 50 карти с рецепти и игри, и маркер с който може да ги играете. Маркерът се изтрива от картите със суха материя и те отново могат да се използват. ... |
|
Класическата игра "Не се сърди човече" е разработена от "The Purple Cow" с магнитно игрално поле и пионки, които го правят изключително удобен при пътувания и игра на открито. Игралното поле се сгъва на две, а цветните фигурки имат формата на кръгли магнити. Играта се играе от 2-4 човека. Целта на играта е да бъдеш първия играч, който премества 4-те пионки от един цвят в центъра на игралното поле. Как се играе: Всеки играч има 4 пионки от един и същи цвят. Играчите се редуват в посока на часовниковата стрелка да хвърлят зара. Играчът с най-висок резултат от хвърлянията започва първи. Играчът трябва ... |
|
Играта "Кой съм аз" е позната по целия свят. Нейната основна цел е чрез задаване на въпроси, да се разпознае значима личност. Играта е от образователен характер и е подходяща както за малки, така и за големи. Тя може да бъде особено полезна за часовете по история в училище. Играта съдържа 51 карти със някои от най-значимите личности от българската история. Върху всяка една от тях има изображение на личността, години на управление за владетелите или на раждането и смъртта на всички останали. Освен това, на всяка една от картите е поместена и кратка информация с най-важните събития от живота на изобразената ... |
|
Детският комплект активни карти "Логика, въображение, концентрация" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в предучилищна група и 1. клас . В кутията малчуганите ще открият 50 карти със специални упражнения за развитие на наблюдателността, паметта и концентрацията. Освен това, докато играят децата ще развият своята логика и съобразителност, да разпознават емоциите и да разказват истории. По този начин те ще затвърдят знанията си за буквите, числата и формите. Всяка от картите е с размери 10.5 x 16 cm. В комплекта е включен маркер, с който се нанасят отговорите върху картите, а след това ... |