Влез в играта "Шпионска математика" на "Thinkle Stars" и разгадай математическата загадка за най-краткото време. Бъди бърз в пресмятането и завърши мисията преди останалите играчи, за да станеш "Най-добрия шпионин". Играта е подходяща за децата в 1. клас , тъй като по-забавен и интересен начин ще им помогне да упражняват своите знания и умения по математика. Комплектът се състои от 100 карти с цифрите от 1 до 100, 27 жетона с цифрите от 1 до 9, 4 шпионски очила с ластик за прикрепване към главата, дървено зарче с основни математически действия - събиране, изваждане, умножение и деление. ... |
|
Комплектът образователни карти "Играй със сричките" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в предучилищна група на детската градина и 1. клас . В кутията малчуганите ще открият 30 карти със срички, чрез които да се учат да четат и да съставят думи. Комплектът предоставя възможност за 5 различни варианта на игра. Освен това към него има включен мини речник, който да помага на играчите, ако се чудят за съществуването на някоя дума. Пълните правила на играта "Играй със сричките" може да прочетете в прикачените инструкции. ... |
|
Цел на играта: Достигнете финала като отгатвате различни понятия. Как се играе? В играта могат да участват 2, 3 или 4 отбора, всеки с поне двама участника (възможна е и игра и само с трима души). Всеки отбор избира пионка и я поставя на стартовото поле. Отборът, който започва пръв избира един свой участник като първи играч, след което играчите се редуват последователно. Играчът изтегля карта от едната от трите купчинки с трудност 3, 4 или 5. Той трябва да обясни понятието от картата, чиито цвят съответства на полето от игралната дъска, на което се намира пионката на отбора му. Играчът има 10 секунди за да го запомни, ... |
|
Играта е асоциативна и се играе чрез хвърляне на зар, като в зависимост от цвета, който се падне, се попълва пирамидата с карти със съответния тип храна. Цвета на храните е базиран на това, колко често трябва да се ядат те - зелено - често, жълто - понякога, червено - от време на време (рядко). След сглобяване, пирамидата е с размери 67 x 46 cm и заедно с другите неща от комплекта се съхраняват удобно в пластмасово куфарче. Метод на игра и препоръки: Залепете цветните стикери върху страните на зара - 3 зелени, 2 жълти и 1 червен. Подредете пъзела-пирамида. Поставете картите с храна с лицето на горе и ги ... |
|
100 забавни задачи, 50 карти + изтриваем маркер. ... На път или в свободното време няма да скучаете! Тук ще намерите игри за деца от 1. клас до 3. клас. Те не само развиват логическото мислене на малчугана, но и ще му помогнат по един забавен начин да открие сам и запомни лесно важни факти за страната ни. Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! В кутията има 100 забавни образователни задачи. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения в кутията 1 маркер. Впоследствие, използвайте маркер за бяла дъска . Изтривайте картите със суха материя. Всяка карта е с размери: 11 ... |
|
"Европолия за момчета" е игра на бизнесстратегия и тактика, в която се развиват паметта, вниманието, мисленето и много други полезни качества. В процеса на игата, играчите приватизират различни обекти и с помощта на получените траншове от Евробанката инвестират в тях. Игралното поле, върху което са разположени правоъгълни полета - “Обекти”. Върху тях са посочени цветни индикации с цените и наименованията, таксите за обслужване. Полета със съответните значения “Интерпол”, “Шанс”, “Банк”, “Съд”, “Затвор”. В централната част на полето са разположени квадратни полета за играта в Евробанка. Начало на играта: ... |
|
Още от древността човек се е вглеждал в небосвода и неговото внимание е било привличано от това, което става на него. В играта са включени 50 карти на обекти и явления със снимки и данни, които може да наблюдаване на небето над нас - Слънцето, планети, звезди, астероиди и явления като мълнии, изгрев, залез, метеорити и други. Разработени са карти с данни и снимки за първият космонавт, за българските космонавти и за астронавтите, стъпили на Луната. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за обектите и явленията и си поставят оценки в приложената таблица. Първият играч избира по кой път да ... |
|
В тази кутия има над 70 игри и загадки за деца над 7 години. Забавлявайки се, те развиват своята наблюдателност, логика и съобразителност. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения към картите маркер или маркер за бяла дъска. Изтрийте със суха материя. ... |
|
"Мамо, тате, какво означава този знак? А следващият?" Това са въпроси, които всяко дете задава, докато пътува с родителите си. Нека използваме това негово любопитство, за да го научим какво трябва и какво не трябва да прави, за да е в безопасност на улицата. Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! Използвайте маркера, включен в комплекта. Картите се почистват с мокра/суха кърпа или салфетка, които не са включени в комплекта. ... |
|
Комплектът игри включва: Шампион Най-бързия Людо Пахиси Точно попадение Затвори цифрите Бинго със зар 101 Шестица Деветка Седмица Късметлия Фофан Сико Осмица Асо Залог Бонжур мадам Вярваш - не вярваш Касичка ... |
|
Играта има за цел да изпита елементарните математически познания на детето, свързани със събиране и изваждане. Не е случаен и броят на дървените плочици (81) – точно толкова, колкото възможни вариации може да има за събиране и изваждане на всяка цифра от 1 до 9. По същият начин ако например сме взели 7, с всички цифри, които са по-малки от нея се изваждат, а по-големите – се събират. Така най-малкото число, което можете да получите е 1, а най-голямото 18. Ако сте малко по-наблюдателни, веднага ще забележите, че всяка цифра, с която се извършва някакво действие, носи един и същи цвят. Имайки предвид тези особености лесно ... |
|
Всяка картина разказва история – коя обаче е истинската твоя история? ... Dixit е чудесна, илюстрирана игра на креативност и познаване, в която основното ти оръжие е въображението. В хода на тази вече доста популярна игра, играчите използват разнообразието на своите разнообразни на детайли карти, за да завоалират връзката между историята си и картата, която са играли. Съперниците им трябва да отгатнат тази карта - познаването обаче е само половината от играта! За да успееш в Dixit, трябва от своя страна да играеш карта, която е свързана с историята, за да заблудиш останалите играчи, че всъщност твоята карта е вярната. Как ... |