Комплектът на издателство "Ина" се състои от 30 активни карти подходящи за деца над 4-годишна възраст. От едната им страна са изписани буквите от българската азбука, а под тях има различни картинки с предмети и животни, които започват със съответната буква, както и изписана дума. На гърба на картите е изписана и българската азбука. Заниманието с тях ще помогне на малчуганите бързо и лесно да се научат азбуката и да изписват буквите. ... |
|
Образователната игра за обучение по четене и писане от серията "Carotina Super Bip". ... "Моят първи Буквар" на "Lisciani" е увлекателна игра, основана на ефективна методика, подходяща за ранното развитие на децата в предучилищна група. Тя се състои от 7 таблици, 28 карти, 7 пъзела, 80 букви и илюстрирана таблица - речник. Подходяща е за деца над 3-годишна възраст и може да се играе както самостоятелно, така и от група деца. Чрез играта с компонентите в комплекта малчуганите ще научат азбуката, ще разберат как да пишат правилно думите и да ги произнасят след това. ... |
|
Комплектът образователни карти "Играй със сричките" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в предучилищна група на детската градина и 1. клас. В кутията малчуганите ще открият 30 карти със срички, чрез които да се учат да четат и да съставят думи. Комплектът предоставя възможност за 5 различни варианта на игра. Освен това към него има включен мини речник, който да помага на играчите, ако се чудят за съществуването на някоя дума. Пълните правила на играта "Играй със сричките" може да прочетете в прикачените инструкции. ... |
|
Играта е създадена без верни и грешни отговори. Активните карти имат за цел да стимулират детето да споделя своите чувства. В картите има посочени 10 ситуации, 10 емоции и 10 възможни действия. Приложена е и книжка, с едър, четим шрифт, в която детето ще може да прочете за чувствата и различните реакции. ... |
|
80 въпроса 320 отговора ... Играта изисква играчите да имат не само късмет, но и знания. В играта могат да участват от двама до четирима играчи, като е желателно да има водещ. Целта на всеки играч е да мине през колкото може повече държави (сини кръгчета) и да отговори на повече въпроси и съответно да получи повече пари и жетони. Подготовка за играта: Избира се водещ, който задава въпросите, проверява верността на отговорите и е банкер - ръководи плащанията. Всеки играч избира пионка от даден цвят и я поставя на стартова позиция - жълто кръгче със стрелка. Картите се нареждат извън игралното поле с лице надолу. ... |
|
Има вечни игри, които забавляват малки и големи още от древността. Те са игри на ума и късмета, които развиват състезателния дух и логическо мислене на участниците. Шах, табла, "Не се сърди, човече" и още 7 настолни игри ще можете да играете в дома си или навън, с приятели или със семейството, благодарение на комплекта от издателство "Славена". Игрите са: "Не се сърди, човече""Дама""Шах""Табла""Шашки""Домино""Лабиринт""Китайски шах""Биатлон""Ездач" ... |
|
Детският комплект активни карти "Умни игри за най-малките" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в 3. група и предучилищна група на детската градина. В кутията малчуганите ще открият 50 активни карти със специални упражнения за развитие на наблюдателността и логиката. В комплекта е включен и маркер, с който да нанасят отговорите върху картите. Маркерът може да се изтрие лесно, така че те да се използват отново и отново. Играейки с комплекта, децата научават нови неща за формите, пространството, буквите и числата. Всяка от картите е с размери 10.5 x 16 cm. ... |
|
Интригуващо виртуално детско пътуване из целия свят! ... "Околосветско пътешествие за деца" е образователно-информационна игра, която е предназначена за деца на възраст между 5 и 8 години. Игралното ѝ поле се състои от карта на света, около която са разположени различните полета за игра. Преминавайки през част от тях, малчуганите ще трябва да отговорят на въпроси, свързани с държавите, в които ще "попаднат" по време на игралното си пътешествие или относно различни любопитни факти. Като например "Какво е синият кит? Най-голямото морско животно или най-голямото животно на планетата?" Или ... |
|
132 въпроса 528 отговора ... Интригуваща игра за цялото семейство. Избягай от сивото ежедневие, наслади се на играта! Стремейки се към победа, играчът се впуска във виртуално пътешествие и получава интересна информация и знания за държавите по света. Невероятно интересна игра за всички възрасти. Направи своето околосветско пътешествие, като се разходиш в Австралия, Армения, Аржентина, Бразилия, Великобритания, Германия, Гърция, Египет, Израел, Индия, Испания, Италия, Китай, Русия, САЩ, Тунис, Турция, Франция, ЮАР и Япония. Преди началото на играта: Игралното поле е кръгло, разделено на сектори, които са ... |
|
"Европолия за момчета" е игра на бизнесстратегия и тактика, в която се развиват паметта, вниманието, мисленето и много други полезни качества. В процеса на игата, играчите приватизират различни обекти и с помощта на получените траншове от Евробанката инвестират в тях. Игралното поле, върху което са разположени правоъгълни полета - “Обекти”. Върху тях са посочени цветни индикации с цените и наименованията, таксите за обслужване. Полета със съответните значения “Интерпол”, “Шанс”, “Банк”, “Съд”, “Затвор”. В централната част на полето са разположени квадратни полета за играта в Евробанка. Начало на играта: ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |
|
Голямо игрално поле. Едри фигури и зарове. ... Не се сърди човече Всеки от участниците поставя четирите си пионки в една от звездите със същия цвят. Пръв започва играта този, който хвърли зарчето на числото 6. Пионките се придвижват напред с толкова места, колкото показва хвърленият зар. Ако по време на играта някой от участниците хвърли шестица - той получава право на още едно хвърляне. Ако в хода на играта пионката на един играч достигне пионката на друг играч (попадайки върху нея) то достигнатата пионка излиза от играта, като влиза отново след хвърляне на шестица. Като направи една обиколка пионката влиза в ... |