132 въпроса 528 отговора ... Интригуваща игра за цялото семейство. Избягай от сивото ежедневие, наслади се на играта! Стремейки се към победа, играчът се впуска във виртуално пътешествие и получава интересна информация и знания за държавите по света. Невероятно интересна игра за всички възрасти. Направи своето околосветско пътешествие, като се разходиш в Австралия, Армения, Аржентина, Бразилия, Великобритания, Германия, Гърция, Египет, Израел, Индия, Испания, Италия, Китай, Русия, САЩ, Тунис, Турция, Франция, ЮАР и Япония. Преди началото на играта: Игралното поле е кръгло, разделено на сектори, които са ... |
|
"Бъди гъвкав и запази равновесие!" - това е мотото на игрите от типа "Twister". А сега, загрейте и се подгответе за веселба! Подготовка за игра: Преди началото на играта, играчите трябва да разтеглят платнището с кръговете на пода вкъщи и да си събуят обувките. Един от играчите ще е рефер, като неговата задача ще е да върти стрелката и да следи играта. Останалите играчи застават на стартова позиция. Стартови позиции: При 2-ма играчи - играчите застават един срещу друг в два срещуположни края на платнището с кръговете. Всеки от тях поставя единия си крак на жълт кръг, а другият - на син. При 3- ... |
|
Детската образователна игра от "Noris" е създадена специално за вашия любознателен малчуган. С помощта на различните игри в комплекта, детенцето ще се научи да събира и изважда с лекота до 20! ... |
|
100 забавни задачи, 50 карти + изтриваем маркер. ... На път или в свободното време няма да скучаете! Тук ще намерите игри за деца от 1. клас до 3. клас. Те не само развиват логическото мислене на малчугана, но и ще му помогнат по един забавен начин да открие сам и запомни лесно важни факти за страната ни. Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! В кутията има 100 забавни образователни задачи. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения в кутията 1 маркер. Впоследствие, използвайте маркер за бяла дъска . Изтривайте картите със суха материя. Всяка карта е с размери: 11 ... |
|
Комплектът карти за игра "Черен Петър" от "Unic Art" се състои от 25 броя. Правила на играта Разбъркайте картите и ги раздайте на всички играчи. Проверете картите си и свалете всички двойки карти. Дръжте картите си така, че никой освен вас да не ги вижда от лицевата им страна. Играта започва от най-младия играч. Всеки по реда си взима по една произволно избрана карта от стоящия отляво играч. Ако картата, която сте взели, съвпада с някоя от тези, които държите в ръка, свалете двойката. Който пръв свали всички свои карти печели играта. Победеният е този, в когото накрая остане с единичната карта. ... |
|
Комплектът активни карти "Играя и уча с буквите" от "Клевър Бук" е подходящ за деца от 3 до 5 години. Той се състои от маркер и 50 карти, които съдържат различни логически задачи и игри свързани с буквите и тяхното изписване. Освен това по време на игра децата ще затвърдят знанията си, ще стимулират паметта и съобразителността си. Всяка от картите е с размери 11.5 x 16 cm. ... |
|
Доминото от "Cayro" е забавна, полезна и образователна игра, която помага за разбирането и научаването на математически понятия, развива математическото мислене и способността за справяне с различни проблеми. ... |
|
Играта "Приключенията на пухчетата" от "Thinkle Stars" ще ви въведе в света на математиката и ще ви помогне да упражните своите знания и умения в решаването на различни уравнения. Комплектът е подходящ за учениците в 1. и 2. клас . Той се състои от игрално поле, 4 пионки с животни, 1 пионка - Пчелата майка, 80 карти с математически уравнения, разделени в 4 цвята по 20 карти от цвят и 2 маркера с гъба за изтриване. Целта на играта е участниците да решат вярно задачите от картите и да стигнат до кошера преди Пчелата майка. Чрез играта малчуганите ще развият математическото и логическото си мислене, ще ... |
|
Играта "Сойка присмехулка" на "Thinkle Stars" е подходящо забавление за цялото семейство, като в нея могат да участват повече от двама играчи. Тя се състои от игрално поле, 55 карти с предизвикателства и 48 карти-яйца с изражения. С компонентите в комплекта може да се играе по 2 начина, които гарантират добро настроение и много смях. Освен това играта ще помогне на децата да развият своята концентрация, наблюдателност и памет. Пълните правила за играта "Сойка присмехулка" ще откриете в прикачения файл. ... |
|
"Забавно пазаруване" на "Thinkle Stars" е семейна образователна игра със състезателен характер. Тя се състои от игрално поле (38 x 38 cm), 4 пионки, зар, 24 карти с продукти, 36 жетона-монети и 6 карти-банкноти. По време на играта децата ще научат каква е стойността на парите, различните видове храни, концепцията за плащане, планиране и стратегическо мислене. Освен всичко това ще упражнят своите математически познания за събиране и изваждане. Играта е подходяща за деца над 5-годишна възраст и в нея могат да участват до 4 -ма играчи. Правила на играта: Преди началото на играта е необходимо да се ... |
|
Игра за хора с богато въображение! ... Докато играят на играта "Въображение" на "PlayLand" играчите ще трябва да използват своите асоциативни умения, за да обяснят на останалите различни думи. Играта е подходяща за игра от деца над 5 години. Цел на играта: По време на игра играчите се редуват, като един от тях трябва да обясни дадена дума, а останалите да я познаят. Играта се състои от поле за игра и тестета с карти. Всеки играч ще трябва да изтегли карта с дума и да придвижи дървената си пионка, за разбере какво изразно средство ще трябва да използва, за да покаже дадена дума. Основните варианти са ... |
|
Цел на играта: Достигнете финала като отгатвате различни понятия. Как се играе? В играта могат да участват 2, 3 или 4 отбора, всеки с поне двама участника (възможна е и игра и само с трима души). Всеки отбор избира пионка и я поставя на стартовото поле. Отборът, който започва пръв избира един свой участник като първи играч, след което играчите се редуват последователно. Играчът изтегля карта от едната от трите купчинки с трудност 3, 4 или 5. Той трябва да обясни понятието от картата, чиито цвят съответства на полето от игралната дъска, на което се намира пионката на отбора му. Играчът има 10 секунди за да го запомни, ... |