Запозна се със Сиси и Фифо. Те обичат да играят в парка със своите приятели, да спортуват, да опознават животните и други. С играта "Играя и уча в парка" ще можеш да опознаеш по-добре двете деца и да им помогнеш с ежедневните задачи. Тя се състои от 50 карти с илюстрации и задачи, които ти ще трябва да изпълниш правилно. Върху тях може да рисуваш с маркер, а ако сбъркаш изтриването е лесно. Например ще можеш да помогнеш на Сиси да избере какво да облече за игра в парка. Но трябва да си много наблюдателен. Избери тоалета ѝ спрямо времето навън - дали е топло или студено. Или пък ще трябва да видиш какво ... |
|
Честито, мило добро дете! Днес е първият ден от твоето голямо приключение, наречено "50 предизвикателства за добри деца". Възрастните ще ти кажат, че да си добър, наистина е предизвикателство - изисква се кураж, постоянство, честност, огромно сърце и много, много смел дух! Но да си добър е най-важният урок, който можем да научим в живота си! Представяме ти 50 вълшебни карти, с помощта на които ще се научиш да помагаш, да благодариш, да твориш, да учиш, да обичаш и вдъхваш надежда, да мислиш за другите, накратко - да си добър човек! Да започваме! Комплектът "50 предизвикателства за добри деца" на " ... |
|
Комплектът "Мемори карти: Къде съм?" от "Клевър Бук" е с образователен характер и ще помогне на децата по-лесно да научат посоките, местоположенията и предлозите - под, над, пред, зад, ляво, дясно. С мемори картите могат да се играят 2 игри - "Групиране по животни" и "Групиране по предлози". Играта с комплекта е подходяща за деца от 1 до 4 години, като игрите могат да се играят както самостоятелно, така и от 4 деца. ... |
|
Тренирайте паметта си с играта от BrainBox. Тя представлява 10-минутно предизвикателство за ума, с което ще опознаете градовете по света. В кутията ще откриете 55 карти, пясъчен часовник и зарче. Научете какво е старото име на Ню Йорк и кога е открит Бруклинският мост. Готови ли сте за предизвикателството? Проверете какво знаете и научете нови факти за любимите си места по света. Правила на играта: Картите се поставят на масата, а до тях се оставя пясъчния часовник. Играта започва с най-малкия участник. Той взима най-горната карта от тестето и обръща пясъчния часовник, защото разполага с 10 секунди да я разгледа. ... |