Образователна игра, с помощта на която се запомнят лесно 30 велики личности и събития от историята на България. Играта обхваща тридесет велики личности и събития от основаването на нашата държава до Освобождението й от османското иго. В кутията има 30 карти с рисунки, снимки и данни. Те изграждат картинна представа, а кратките исторически данни дават основна представа за личностите и събитията от този период. Игралното поле е историческа карта на българските земи от времето на Второто българско царство, границите на което се къпят на три морета. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за ... |
|
От дълбока древност до наши дни човекът, благодарение на своя ум и ръце, създава загадъчни и значими обекти. Тази игра ще ви запознае с 50 от тези чудеса, създадени от човечеството през хилядолетната му история. Строителят Филон от Византион определя древните 7 чудеса на света през || век пр.н.е. От тях до наши дни са се запазили само пирамидите в Гиза, Египет. Посредством карти и любопитни данни ще се запознаете с: Великата китайска стена, Глинената армия, Мачу Пикчу, Палмовия остров Джумейра и десетки други. Правила на играта: За да придобие право на участие състезателят е желателно да се е запознал с информацията, ... |
|
Dixit 3 е разширение към нашумялата игра Dixit и нейната вариация Dixit Odyssey, включващо 81 уникални карти, всяка от които - ново предизвикателство за вашето въображение. За пълноценна игра са необходими компонентите от основната игра. Теоретично, може да се играе и самостоятелно, но ще са ви нужни фигурки за игра, лист и химикал за записване на точките и картончета с номерация от 1 до 6, които се използват в по време на игра. Как всъщност се играе Dixit? Всеки ход, разказвачът (играчът, чиито ред е да свали първи карта) изрича кратък израз или единична дума, която според него е свързана с образа на картата му, и я ... |
|
Малкото дете вече е пораснало, знае да говори добре, разбира всичко, което казват възрастните около него, но иска да узнае повече за света, който го заобикаля. Затова трябва да се научи да чете - необятният свят на книгите със своята мъдрост и вълшебство застава пред малкия човек и чака да му се представи. Да се научиш да четеш не е лесно - трябва да знаеш буквите, след това да разбереш как да ги сливаш, за да изговаряш гладко всяка написан дума. В този момент ще помогнат картите, които сме подготвили за децата, желаещи по-бързо да се научат да четат. Образователната игра "Думи в срички" от "Авис-БГ" ... |
|
В играта са включени 50 от най-разпространените видове растения, вкусни плодове, зеленчуци, красиви цветя и омайни билки. Намерили са място и дърветата от нашите прекрасни планини и полските култури от златните ни поля. За всеки вид има карта със снимка и данни, разработени на достъпен за децата език. С тази игра децата ще опознаят и обикнат красивата ни природа и ще натрупат знания за нейната растителност. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за растенията и си поставят оценки в приложената таблица. Първият играч избира по кой път да играе - жълтия или червения и взема същия цвят ... |
|
Аз се уча да смятам ... Образователна игра за правилното ориентиране на децата в дебрите на цифрите и четирите аритметични действия. ... |
|
52 забавни карти за игра ... "Смях карти" са по-различни - те са за цялото семейство - от най-малките до най-големите. Играта осигурява часове забавления и весел кикот. В кутийката ще намерите 52 карти с животни, както и много забавни игри за цялото семейство. Игри, които познаваме от нашето детство – опитали сме се да си ги припомним, като малко сме ги променили. Ако вие се сещате за още – споделете! Правила на играта: Картите се раздават между участниците, като остават пред тях на купчинки с лицето надолу. Първият участник тегли най-горната карта от своята купчинка и я обръща, следващият прави същото и ... |
|
В тази кутия има над 70 игри и загадки за деца над 7 години. Забавлявайки се, те развиват своята наблюдателност, логика и съобразителност. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения към картите маркер или маркер за бяла дъска. Изтрийте със суха материя. ... |
|
Серхиу Грабарчук е известен украински дизайнер на пъзели, който живее в Ужгород. Пъзелът, който е изпратил на "Hanayama" е изглеждал като странно украшение, което наподобява прическа. Ако поставите парче стъкло внимателно върху сглобения пъзел, той ще заприлича на увеселително влакче. Пъзелът може да се използва и като подложка за чаши, а така със сигурност ще привлечете вниманието на гостите си. Темата е "прическа". Целта на играта е да се разглоби пъзела и след това отново да се сглоби. Играта е опакована в красива картонена кутия. ... |
|
Знаеш ли, че всяка форма може да се изгради от различни геометрични фигурки?! Ако вземеш няколко триъгълничета, квадрати, окръжности и правоъгълници например, можеш да си “изградиш” камионче, животинче, дори и човече! Единственото условие е да дадеш воля на въображението и мисълта си, да поиграеш с разхвърляните геометрични елементи и да си представиш как изглеждат завършените фигури. Едва ли ще ти е трудно - ние знаем, че имаш достатъчно богата фантазия... “ Djeco ” ще те научи как да използваш въображението си за да “построиш” каквато си поискаш фигурка. Той създаде образователна игра, която включва достатъчно ... |
|
Голямо игрално поле. Едри фигури и зарове. ... Не се сърди човече Всеки от участниците поставя четирите си пионки в една от звездите със същия цвят. Пръв започва играта този, който хвърли зарчето на числото 6. Пионките се придвижват напред с толкова места, колкото показва хвърленият зар. Ако по време на играта някой от участниците хвърли шестица - той получава право на още едно хвърляне. Ако в хода на играта пионката на един играч достигне пионката на друг играч (попадайки върху нея) то достигнатата пионка излиза от играта, като влиза отново след хвърляне на шестица. Като направи една обиколка пионката влиза в ... |
|
Играта развива познавателните комбинативни умения. Играе се отделно с талоните за плодчета и талоните за зеленчуци. Всички талони се обръщат с фигурките надолу. Предварително се отделят трите талона с надпис "Победител". Пръв започва най-младият играч. Всеки от играчите тегли по 6 талона от големия куп, които прибира към себе си, като се старае да не ги видят другите участници в играта. Останалите талони остават все така обърнати с фигурките надолу. Първият играч поставя пред себе си с лицето нагоре един от своите талони. Ако в процеса на играта се окаже, че играч няма в своите талони фигурки, отговарящи на ... |