Комплектът е част от серията "IQ", където ще откриете още логически игри по темата. ... Ако искаш истински да предизвикаш мозъчните си клетки, играта "Stixx" от "SmartGames" е точно за теб! Комплектът се състои от игрално поле, 10 елемента за редене и книжка със 120 предизвикателства и техните решения. Играта е подходяща за деца над 7-годишна възраст и в нея може да се включи 1 участник. Можеш ли да поставиш всички елементи, така че да си съвпадат, без да оставяш празни поленца? Тествай логическото си мислене и разбери! Как се играе: Изберете си предизвикателство от книжката с ... |
|
Ако сте почитатели на нашумялата настолна игра "Dixit", то "Клуб детектив" е точно за вас! "Клуб Детектив" от "Фантасмагория" е семейна игра на асоциации, с елементи на дедукция, съчетаваща в едно живописни и абстрактни илюстрации с вълнуващи взаимодействия между играчите! Играта е чудесна за нови запознанства, партита или между приятели, с или без състезателна цел. Тя е изключително подходяща и за всеки любител на настолните игри, който обича асоциациите и блъфирането. Правила на играта: По време на игра, играчите ще се разделят на 3 роли - един от тях ще влезе в ролята на ... |
|
Игра за хора с много богато въображение. ... Ако имате богато въображение, то играта на "PlayLand" е точно за вас. Тя е част от серията "Въображение" и в нея всеки играч получава задача, която трябва да изпълни по най-добрия начин. Играта предизвиква интерес не само поради желанието за победа, но и поради възможността за самоизява на участниците. Тя се състои от игрално поле, 112 карти с по 6 задачи, 4 пионки, 4 дървени фигури и зар. Подходяща е както за деца над 12 години, така и за възрастни, което прави играта идеално забавление за цялото семейство. В нея могат да участват до 4 -ма играчи. ... |
|
Детският комплект активни карти "Логика, въображение, концентрация" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в предучилищна група и 1. клас. В кутията малчуганите ще открият 50 карти със специални упражнения за развитие на наблюдателността, паметта и концентрацията. Освен това, докато играят децата ще развият своята логика и съобразителност, да разпознават емоциите и да разказват истории. По този начин те ще затвърдят знанията си за буквите, числата и формите. Всяка от картите е с размери 10.5 x 16 cm. В комплекта е включен маркер, с който се нанасят отговорите върху картите, а след това ... |
|
Обиколи света, докато отговаряш на въпроси и научаваш интересни факти за 64 държави. ... "По света" на "Thinkle Stars" е семейна образователна игра със състезателен характер. Тя се състои от игрално поле, 4 пионки, зар, 64 карти с флагове и 64 карти с държави и въпроси. По време на играта участниците ще научат интересни факти за страните по света, докато се стремят да станат победители. Как се играе: Всеки играч избира пионка с определен цвят и я поставя на позиция "Старт" върху игралното поле. След това участниците се разбират помежду си кой да стартира играта. Всеки играч хвърля зара и ... |
|
Класическата игра "Дженга" ви предизвиква да играете и бъдете по-концентрирани, да не потрепва ръката ви и да се забавлявате с цялото семейство. Целта е да подредите колкото е възможно по-висока кула от дървени елементи, като всеки играч добавя по една част най-отгоре на кулата. Внимавайте да не съборите кулата по време на вашия ход. Цел на играта: Да станете последният играч, който ще извади кубче на кулата, без да я събори. Правила на играта: Постройте кулата, като на всеки етаж слагате по 3 дървени кубчета. Поставете етажите под прави ъгли един спрямо друг. Започнете играта от този, който е построил ... |
|
Детският комплект активни карти "Умни игри за най-малките" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в 3. група и предучилищна група на детската градина. В кутията малчуганите ще открият 50 активни карти със специални упражнения за развитие на наблюдателността и логиката. В комплекта е включен и маркер, с който да нанасят отговорите върху картите. Маркерът може да се изтрие лесно, така че те да се използват отново и отново. Играейки с комплекта, децата научават нови неща за формите, пространството, буквите и числата. Всяка от картите е с размери 10.5 x 16 cm. ... |
|
Един нестандартен начин да поканите своя партньор за секс игра. Оставете се на късмета... Опитайте нещо ново... Разнообразете връзката си... Завъртете стрелката и следвайте изображението! ... |
|
С активните карти "100 игри за деца на път" от Клевър Бук децата ще могат да рисуват, да търсят разлики, да откриват скрити предмети, да играят и учат. Задачите развиват логиката, концентрацията и въображението на малките умници. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
С тези активни двустранни карти децата рисуват, търсят разлики, откриват скрити предмети, играят и учат. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтрийте със суха материя. ... |
|
Quarto е забележителна игра на дедуктивно мислене. Правилата са лесни, а различните ситуации в играта безкрайни! Оригиналната концепция на тази игра й носи множество награди и признания в цял свят през последните 30 години. ... Цел на играта: Да се подреди на дъската редица от 4 елемента, които притежават поне една обща характеристика. Редицата може да бъде по края, по средата или по диагонал на дъската. Правила на играта: В началото на играта, елементите се подреждат в края на дъската. Участниците хвърлят зар, за да определят кой започва пръв. Първият участник избира един от 16-те елемента и го подава на своя ... |
|
Quaridor е задължителната игра при стратегическите игри! Проправете си път в лабиринта, който изграждат противниците Ви! Тази игра изисква стратегия и бързо мислене. ... Цел на играта: Целта на играта е първи да стигнете отсрещната линия. Правила за двама играчи: Когато започва играта, преградите се подреждат пред всеки играч - по 10 за всеки участник. Всеки участник поставя пешката си в центъра на стартиращата линия. Чрез теглене на чоп се определя кой започва пръв. Всеки участник избира дали да мести пешката си или да постави преграда. Когато участникът изчерпи преградите, трябва да мести пешката си. Ходове на ... |