Целта на играта е закупуването или наемането, или продажба на имущество по най-изгодния възможен начин, така че един от играчите да стане най-богат и следователно придобие монопол. Потегляйки от отправната точка всеки играч придвижва жетона си около таблото в съответствие с резултата от хвърлянето на заровете. Когато жетонът на един играч спре на квадратче, което не принадлежи на друг играч, той може да го купи от банката, в противен случай това място се обявява на търг и го взема печелещият търга. Целта на закупуването на мястото е собственикът да събира наем от играчите, чиито жетони спират там. Цената на наемите ... |
|
В кутията има 100 гатанки с животни и растения. На гърба на всяка карта има игра, която подсказва на детето верния отговор. Използвайте приложения в комплекта маркер, за да напишете отговора върху изтриваемите карти. Изтриването става със суха материя. ... |
|
Образователна игра, с помощта на която се запомнят лесно 30 велики личности и събития от историята на България. Играта обхваща тридесет велики личности и събития от основаването на нашата държава до Освобождението й от османското иго. В кутията има 30 карти с рисунки, снимки и данни. Те изграждат картинна представа, а кратките исторически данни дават основна представа за личностите и събитията от този период. Игралното поле е историческа карта на българските земи от времето на Второто българско царство, границите на което се къпят на три морета. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за ... |
|
Европолия България е игра за деца над 10 години и възрастни. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи. Европолия България е игра на бизнес стратегия и тактика, в която се развиват паметта, вниманието, мисленето и много други полезни качества. В процеса на играта, играчите приватизират различни обекти, а с помощта на получените траншове от Евробанката инвестират в тях. Съдържание: Игрално поле, върху което са разположени правоъгълни полета - “Обекти”. Върху тях са посочени цветни индикатори с цените и наименованията, таксите за обслужване. Това са полета като “Интерпол”, “Шанс”, “Банка”, “Съд”, “Затвор” и “Поща”. В ... |
|
Играта "От умен по-умен" може да се играе с до 4 участници, един от тях трябва да бъде господар на машината-главоблъсканица. Само той има право да мести ръчката и да разбърква темите и буквите. След като се падне определена тема и буква, всички играчи трябва да си намислят по една дума с тази буква и да хвърлят топче в купата, намираща се в горната част на играта. Играчът, чието топче попадне най-отдолу, трябва да отговори в рамките на 3 s. Победител в играта е този играч, който пръв даде 6 верни отговора. Пълните правила на играта "От умен по-умен" може да намерите в приложените инструкции. ... |
|
В кутията има 100 игри за природата и числата. С тях децата се забавляват и едновременно с това учат да броят, събират, изваждат, сравняват - и то по един лесен и приятен начин. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Европолия България е игра за деца над 10 години и възрастни. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи. Европолия България е игра на бизнес стратегия и тактика, в която се развиват паметта, вниманието, мисленето и много други полезни качества. В процеса на играта, играчите приватизират различни обекти, а с помощта на получените траншове от Евробанката инвестират в тях. Съдържание: Игрално поле, върху което са разположени правоъгълни полета - “Обекти”. Върху тях са посочени цветни индикатори с цените и наименованията, таксите за обслужване. Това са полета като “Интерпол”, “Шанс”, “Банка”, “Съд”, “Затвор” и “Поща”. В ... |
|
Комплектът от "Славена" се състои от двустранно игрално поле с размери 24 x 24 cm, 16 пионки разделени по 4 от цвят, 18 пулчета разделени на 9 от цвят и зар. Не се сърди човече В играта вземат участие от 2 до 4 играча. Всеки от участниците поставя четирите си пионки в една от звездите със същия цвят. Пръв започва играта, който хвърли със зарчето числото 6. Пионките се придвижват напред с толкова места, колкото показва хвърленият зар. Ако по време на играта някой от участниците хвърли шестица - той получава право на още едно хвърляне. Ако в хода на играта пионката на един играч достигне пионката на друг играч ( ... |