С магическата пръчка те рисуват блещукащи във въздуха картини. Но внимавайте! Привлечен от блясъка на вълшебния прах наглият таласъм Кинкерлиц се промъква наоколо и краде тайно вълшебните картинки.
Кой ще успее въпреки всички тези действия да спечели състезанието по вълшебство?
Идея на играта:
Играете заедно срещу таласъма Кинкерлиц и събирате магически карти. За да направите това, един по един, вие трябва да рисувате с вълшебната пръчка картини във въздуха или на гърба на друг играч. Успеете ли да познаете съответната картина, ще получите като награда магическа карта. Ако вашето предположение не е вярно или отворите таласъма Кинкерлиц, таласъма получава картата. Ако успеете да затворите кръга на таласъма Кинкерлиц, вие заедно печелите играта.
Как се играе:
Играйте по посока на часовниковата стрелка. Първият играч отваря една магическа карта, без да позволява на другите да я видят.
Какво има върху нея?
Ако отгатнете правилно, поставете магическата карта с лицето надолу до феята. Ако не отгатнете правилно, магическата карта се поставя с лицето надолу до плочката на таласъма Кинкерлиц.След това е ред на следващ участник, който трябва да отвори друга магическа карта, без да я показва на другите.
Какво има върху нея?
- таласъмът Кинкерлиц - той е откраднал магическата картина; покажи го на другите играчи и постави магическата карта с лицето надолу до таласъма Кинкерлиц
- вълшебна картина върху син фон - вземи вълшебната пръчица и нарисувай същата картина във въздуха; останалите играчи трябва да отгатнат заедно коя вълшебна картина си нарисувал
- вълшебна картина върху жълт фон - вземи вълшебната пръчица и нарисувай картина върху гърба на следващ играч; тогава само той има право да отгатва коя е вълшебната картина
Ако отгатнете правилно, поставете магическата карта с лицето надолу до феята. Ако не отгатнете правилно, магическата карта се поставя с лицето надолу до плочката на таласъма Кинкерлиц.След това е ред на следващ участник, който трябва да отвори друга магическа карта, без да я показва на другите.
Край на играта:
Играта приключва в момента, в който осмата магическа карта се сложи до вашата фея или до таласъма, като по този начин се затваря кръга от карти около тях. Ако кръгът около феята е пълен, то вие сте спечелили играта. Ако кръгът около таласъма Кинкерлиц се затвори, то всички участници губят играта.
Играта предлага и втори вариант за игра за напреднали играчи:
"Конкурс по вълшебства за 3 - 4 напреднали вълшебници".