Вместо с туистър килимче и цветни кръгове по него обаче, играта "Twister Hopla" пристига с 16 цветни ринга и 2 картонени "колела на късмета". Всяко колело има въртящи се стрелки и картинни указания какво да правят участниците. Да държи един ринг с лактите, друг да закрепи на коляното си, а след това да вземе и трети, но без да го пипа с ръцете - тези и още много други предизвикателства "Twister Hopla" може да отправи към един участник. А ако се питате колко много, то след като отворите кутията определено ще се изненадате - "Twister Hopla" има 5 различни варианта на игра, всеки с цял "запас" от предизвикателства и с различни цели и брой играчи.
Ето предизвикателствата на част от вариантите за игра:
- Вариант 1: Залепване
Тук броят на участниците е 4 (2 отбора от по 2 души), като и двата отбора се редуват да завъртат стрелката на колелото. Тя показва на всеки двама души от отбор как да държат ринговете заедно, с общи усилия и дори много често помежду си. Този вариант предизвиква всеки двама участници от отбор да използват телата си, за да държат ринговете по местата си. Но дори двамата да стоят един за друг залепени, ще трябва да взимат всеки следващ ринг от кутията без да използват ръцете си. Трудно, нали? Е, отборът, който изпусне ринг или се предаде първи, е губещ, а другият тийм е безспорен победител. - Вариант 2: Единична или екипна надпревара
При единичната надпревара може да играят от двама до четирима участници. Всеки сам ще трябва да държи ринговете според указанията на колелото на късмета. Звучи скучно, но не и след като започне състезанието за скорост. Всички играчи веднага взимат ринг по указания от колелото начин и бързо се затичват с ринга към финиша, който предварително сте определили с Т-образните елементи от кутията. Печели играчът, който първи премине финала успешно с 3 ринга. Идентични са правилата и на екипната надпревара - тук 2 отбора се състезават, като двама души трябва да успеят да преминат финиша, докато се опитват да държат ринг помежду си. Никак не е лесно - кои двама души, ако се затичат, не биха изпуснали ринг, който държат с лактите си? - Вариант 3: Мятане
Да се опиташ да хващаш рингове, които ти подава съотборникът, с помощта на ръцете и краката си - това е целта на този вариант игра. Тук броят на играчите също е 4. Разделяте се на 2 отбора от по двама души - единият ще хвърля ринговете, а другият ще трябва да ги хваща. Дали с ръка, или с крак - това ще покаже стрелката на колелото на късмета. Печели отборът, който първи събере 4 ринга.
Забавни и щури състезания, нали? А какви са предизвикателствата в останалите варианти на играта може да видите в подробните инструкции, с които "Twister Hoopla" пристига.