"Teenage Mutant Ninja Turtles Battroborg" е електронна бойна игра с джойстици, където прецизните ти движения управляват Леонардо или Рафаел, докато овладяват своите "бойни" умения на специално създадената за това доджо арена. В комплекта ще намериш платформа (бойна арена), към която се добавят 2 приставки за жетони - по една за всеки играч, както и фигурки на Леонардо с оръжие - катана и Рафаел с чифт саи. В четирите ъгъла на доджо арената могат да се "построят" кули, върху които се слагат жетоните по време на игра, както и 3 мишени, които можеш да поваляш по време на битка. Тези мишени се поставят върху арената, а за да придобият вид на нинджи, върху тях се залепят стикерите, включени в комплекта. Но внимавай - сред мишените е и Шрьодер - зла нинджа и враг на костенурките. Той е приготвил капан за Леонардо и Рафаел - когато голямата мишена с лика на Шрьодер бива блъсната в една или в другата посока, една от платформите под костенурките пада - това може да бъде както предимство, така и победа за противника!
В комплекта са включени и два джойстика, с които можеш да управляваш фигурките от разстояние - за тях ще ти бъдат необходими общо 8 батерии AA 1.5 V, които се предлагат отделно. Освен това в кутията ще намериш и подробни инструкции на български, английски, испански и други езици.
Подготовка за игра
Преди игра двете фигурки на Леонардо и Рафаел трябва да бъдат заредени. Във всяка от фигурките има вградена Li-ion батерия, благодарение на която те се свързват с джойстиците. Така на "корубата" на всеки един от героите има копче за включване с три степени - "A", "B" и "off", както и жак за зареждане. Той се намира на гърбовете на героите, а самото зареждане става посредством джойстиците.
Ето и какви са стъпките за зареждане на фигурките:
Е, след като вече знаеш как да заредиш своя герой, остава само да го включиш. Това става, като плъзнеш копчето на гърба му в режим "A" или "B", както и да включиш бутона на джойстика на режим "on". За да си сигурен, че фигурката ти е заредена и работи, бялата броня на Леонардо и Рафаел започва да свети в зелено. Всеки джойстик има по три инфрачервени сензора, разположени в двата му края. А ако искаш да си най-добрият и да побеждаваш, трябва да насочваш някои от тези сензори към фигурката за по-прецизни движения и контрол. Освен това всеки контролер разполага с гривна, така че да можеш да го държиш здраво и да водиш ожесточени битки на доджо арената, без да го изпускаш. Имай предвид, че оптималното разстояние за контролиране на фигурката е 50-100 cm. И един съвет - за да изненадаш опонента си със специално бойно движение на твоята фигурка, натисни бутона със символ на звезда "★".
Важно: С цел пестене на батериите, играчката се изключва автоматично, когато не се използва повече от 20 минути. За да я пуснеш, я изключи и след това я включи отново.
Ето и какви са стъпките за зареждане на фигурките:
- Плъзни копчето на гърбовете на костенурките на "off".
- След като се увериш, че джойстика също е на режим "off" ги свържи чрез жака за зареждане.
- За да започне зареждането, плъзни копчето на контролера на режима със символ на светкавица "⚡". Ще забележиш, че на джойстика светва зелена светлинка.
- Фигурката е напълно заредена, щом зелената светлина спре да свети.
Е, след като вече знаеш как да заредиш своя герой, остава само да го включиш. Това става, като плъзнеш копчето на гърба му в режим "A" или "B", както и да включиш бутона на джойстика на режим "on". За да си сигурен, че фигурката ти е заредена и работи, бялата броня на Леонардо и Рафаел започва да свети в зелено. Всеки джойстик има по три инфрачервени сензора, разположени в двата му края. А ако искаш да си най-добрият и да побеждаваш, трябва да насочваш някои от тези сензори към фигурката за по-прецизни движения и контрол. Освен това всеки контролер разполага с гривна, така че да можеш да го държиш здраво и да водиш ожесточени битки на доджо арената, без да го изпускаш. Имай предвид, че оптималното разстояние за контролиране на фигурката е 50-100 cm. И един съвет - за да изненадаш опонента си със специално бойно движение на твоята фигурка, натисни бутона със символ на звезда "★".
Важно: С цел пестене на батериите, играчката се изключва автоматично, когато не се използва повече от 20 минути. За да я пуснеш, я изключи и след това я включи отново.
Режими на игра
"Тренировка - автодрон" (1 играч). В тази игра имаш възможността да тренираш и да се подготвяш за битки, като управляваш едната фигурка, а другата включиш на "Auto Drone Mode". Това става, като първо синхронизираш своя джойстик и фигурка, а след това на противния джойстик задържиш бутона за специално движение "★". Ще чуеш звук на рог, след което противниковата фигура ще започне да се движи сама за 2 минути. Това ще ти позволи да упражниш движенията си, преди да се впуснеш в истинска битка с истински противник. За по-добро "представяне" на костенурката-бот, е добре да насочиш джойстика му към фигурката за по-добра връзка чрез инфрачервения сензор.
"Отнеси капака на шахтата" (2 играча). В комплекта има включени зелени и сиви жетони, които всъщност представляват капаци на шахти. Всеки си избира цвят и ги подрежда в своята част на доджо арената върху кулите. Целта е да се повалят всички капаци, както и трите мишени. Следвайте следните правила:
"Лице в лице" (2 играча). Тук целта е да победиш опонента си в състезание "един срещу един". В този режим не се позволява използването на капаци, мишени и капани - победата се отчита само и единствено при нокдаун. За целта с опонента си поставете фигурките лице в лице на арената, а по време на ожесточената битка използвайте най-различни бойни техники, част от които са подробно описани и нарисувани в инструкциите за игра.
"Отнеси капака на шахтата" (2 играча). В комплекта има включени зелени и сиви жетони, които всъщност представляват капаци на шахти. Всеки си избира цвят и ги подрежда в своята част на доджо арената върху кулите. Целта е да се повалят всички капаци, както и трите мишени. Следвайте следните правила:
- Поставете фигурките гръб в гръб в центъра на арената.
- Всеки свален капак носи по 1 точка за този, който го е повалил, а всяка свалена мишена - по 2 точки.
- Играта приключва, когато всички капаци са свалени и когато двете странични мишени-нинджи са повалени. Ако някой от вас успее да хване противника си в капана на Шрьодер, незабавно печели играта.
"Лице в лице" (2 играча). Тук целта е да победиш опонента си в състезание "един срещу един". В този режим не се позволява използването на капаци, мишени и капани - победата се отчита само и единствено при нокдаун. За целта с опонента си поставете фигурките лице в лице на арената, а по време на ожесточената битка използвайте най-различни бойни техники, част от които са подробно описани и нарисувани в инструкциите за игра.