store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Игри    Hasbro  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Игри    Hasbro    Risk: Europe - Стратегическа настолна игра
Търсене
Още снимки на тази игра
Risk: Europe
Щитове, монети, корони и замъци
Напомняща карта, монети и замък
Армии
Съдържание на комплекта
Risk: Europe
Risk: Europe
Risk: Europe
Risk: Europe
Показател за корони
Игрално поле
Risk: Europe
Risk: Europe
Risk: Europe
Съдържание на комплекта
Опаковка на продукта

Risk: Europe


Стратегическа настолна игра
Цена:  90.70 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Тази игра може да бъде доставена в:
Петък 15-12-2017 г. или
Понеделник 18-12-2017 г.
Продукт#215097
ТипИгра
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Производител
Официален сайт на Hasbrowww.hasbro.com
Каталожен номерB7409
EAN5010993312344
Категории
МатериалПластмаса и картон
Играчи2 - 4
За възрастНад 14 години
Размери на опаковката40.00 / 27.00 / 6.40 cm
Тегло1.845 kg
ИнструкцииИнструкции
  • Описание
  • За Hasbro
"Risk: Europe" на "Hasbro" е стратегическа игра, в която могат да участват до 4-ма играча. Тя е подходяща за деца над 14 годишна възраст и се състои от игрално поле, 15 корони, 4 армии, 8 замъка, 12 зара, 32 карти "Заповед от краля" разделени на 4 тестета с по 8 карти всяко, 4 "Напомнящи" карти, 8 карти "Корона", 8 бонус градски полета, 21 жълтици, 40 сребърника, 4 бойни знамена и маркер за първи играч. Играта идва с правила на български и английски език. Текстът върху всеки компонент на играта е написан на английски език, но участниците ще открият всички преводи в българската версия на правилата.
С играта "Risk: Europe" участниците ще проверят дали притежават необходимите умения, за да завладеят средновековна Европа като използват различни стратегии, които да им помогнат както за развитие на тяхното кралство, така и да завладяват нови територии. Целта изглежда проста, нали? Но далеч не е така, играчите ще трябва да изграждат армии, да създават съюзи и да предприемат изненадващи атаки, за да завладеят територията на противника си.

Подготовка за игра:
Преди началото на играта всеки от участниците си избира цвят на армията и си взима 8 карти "Заповед от краля" за съответния цвят войска. Освен това получава по 5 сребърника, 1 корона и 1 замък. Останалите компоненти на играта се поставят до игралното поле, тъй като те са "резерв". После всеки участник трябва да вземе някакво количество от 5-те сребърника, с които разполага, но така че другите играчи да не видят точното количество. Това се нарича залог. Всички играчи показват по едно и също време своя залог. Съответно участникът с най-висок залог получава маркера за първи играч, което му дава правото пръв да постави замъка си върху игралното поле и да стартира всеки следващ рунд, докато маркерът за първи играч е в него. Ако двама или повече участника имат еднакъв залог, то те трябва да хвърлят зар, за да определят кой ще бъде първият играч. Участникът чийто зар е с по-висока цифра печели. След това всеки играч си избира територия от игралното поле и поставя своята корона и замък на нея. Всяка територия разполага с ресурси от своето бонус поле, които играчът трябва да усвои. После поставя знамето си върху градът, който е избрал за първи и разпределя армията си както пожела, но така че поне 10 пехотинци да са в стартовият му град.

Как се играе:
Преди всеки рунд играчите тайно избират по 2 карти от тестето с 8 карти "Заповед от краля" и ги поставят една върху друга с лицето надолу пред себе си. Горната карта се използва в първи рунд, а долната във втори рунд. Като вече избраните карти не могат да се местят и веднъж изиграни те излизат от игра. Всяка карта има по 2 заповеди от краля и участниците трябва да изберат една от двете. В първи рунд играчите обръщат първата си карта и избират коя от двете заповеди да изпълнят. Участниците се редуват по посока на часовниковата стрелка. Във втори рунд играчите обръщат долните си карти и изиграват рунда като предходния. Едно разиграване приключва, когато играчите са изпълнили заповедите от 2-те карти и всички битки вече са протекли. Освен това играта дава възможност за добавяне на тайни мисии към основните правила. Те са написани на гърба на картите "Корона". След като мисията бъде изпълнена участникът получава 1 златна корона и един специален бонус. Ако след дадено разиграване един участник притежава 7 или повече територии, то той е победител. В противен случай играта продължава, докато някой от участниците не завладее над 7 територии.

Игралното поле е с размери 76 x 76 cm.

Пълните правила на играта "Risk: Europe" ще откриете в прикачения файл.
Hasbro“ е един от световните гиганти, чиято дейност може да се определи като „производство на ваксини срещу лошо настроение, скуката, които изострят ума и обогатяват интелекта“. Рецептата на американската компания е една – „лечение“ чрез най-мощното оръжие - играта! Следвайки неотклонно тези си виждания, „Hasbro“ се подреждат сред най-големите производители на игри и играчки в света. И това не е всичко. Те имат редица телевизионни продукти, електронни игри, развиват изключително активна лицензионна дейност. За да дадат на милионите си клиенти „мечтаната игра или играчка“, от „Hasbro“ предлагат добре познати и обичани марки като „Трансформърс“, „Littlest Pet Shop“, „Star Wars“, „Pokemon“, „Play-Doh“, „Nerf“, „Playskool“, „Малкото пони“, „G.I. Joe“, „Magic: The Gathering“ и др.

Името на компанията идва от братята Хасенфилд, които през 1923 година основават текстилната фирма „Hassenfeld Brothers“. Тя е със седалище в град Хасбрук Хейтс, щата Ню Джърси. Още на следващата година, дейността им се разширява с производството на кутии за моливи и ученически пособия. Първата серия играчки на компанията излиза години по-късно, през 1940 г. Тя съдържа детски лекарски инструменти и аксесоари.
„Пробивът“ на пазара с играчки обаче „Hassenfeld Brothers“ реализира през 1952 г., когато пускат играчката „Господин Картофена глава“. Тя е измислена от легендарния Джордж Лърнър, който „изобретява“ Картофчо, докато прави забавни „кукли“ за своята сестра. Майстори ги от различни плодове и зеленчуци, на които слага очи, ръце, крака, коса и др. „Господин Картофена глава“ представлява пластмасов картоф с множество аксесоари, които могат да се прикрепват към „тялото“ му на принципа на мозайката. Това е и първата играчка в света, която е рекламирана по телевизията.
През 1964 г. „Hassenfeld Brothers“ пускат на пазара серията „G.I. Joe“ за „момчетата, които не искат да играят с момичешки кукли“. В нея се предлагат фигурки на войници от сухопътни войски, военноморския флот, военновъздушните сили, морски пехотинци, дори сестри в лазарет. Популярността на войникът Джо го превръща в идол за американските деца. В следствие развитието на тази линия и появата на различни аксесоари към фигурите, на пазара на играчки „изгрява“ напълно нов продукт – т.нар. „екшън фигура“.
През 1968 г. „Hassenfeld Brothers“ съкращават името си на „Hasbro“ и стартират най-масираната медийна кампания на фирма с подобен тип производство правена до момента. Следват много нови серии играчки, но следващият голям пазарен хит на „Hasbro“ е стартиралата през 1983 г. серия „Малкото пони“. Следващата година е присъединена компанията „Milton Bradley“, която държи правата за производството на едни от най-известните настолни игри. Благодарение на тази сделка, „Hasbro“ започва да предлага на своите клиенти игрите „The Game of Life“, „Candy Land“, „Twister“, „Scrabble“ и др. Същата година се появяват и първите играчки от серията „Трансформърс“.
През 1985-1986 г. „Hasbro“ купува „CBS Toys“ и „Playskool“. Тези стратегически ходове на компанията я „изстрелват“ в сърцето на пазара с образователни игри и играчки. През 1991 г. тя купува още една стратегическа компания - „Parker Brothers“, която държи правата за една от най-популярните настолни игри – „Монополи“.
Следват други сливания с фирми, които произвеждат хитови игри в жанровете фентъзи и научна фантастика.
Няколко години по-късно е създадено студиото на „Hasbro“, което разработва и произвежда телевизионни програми за пазарите по целия свят. „Hub TV Network“ е част от съвместното предприятие между „Hasbro“ и „Discovery Communications“.
„Hasbro“ развива активна благотворителна дейност. Целта й е да помогне в изграждането на по-безопасен и стабилен свят за бъдещите поколения и да окаже положително въздействие върху живота на милиони деца и семействата им по света. Заради филантропската си дейност „Hasbro“ са обявени за една от „Най-етичните компании в света“!
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • Игрално поле
  • 15 корони
  • 4 армии всяка с по:
    • 35 пехотинеца
    • 12 стрелци
    • 12 единици кавалерия
    • 4 обсадни оръжия
  • 8 замъка
  • 12 червени зара
  • 44 карти:
    • 32 карти "Заповед от краля" (4 тестета с по 8 карти всяко)
    • 4 "Напомнящи" карти
    • 8 карти "Корона"
  • 8 бонус градски полета
  • 21 жълтици
  • 40 сребърника
  • 4 бойни знамена
  • Маркер за първи играч
Рейтинг
За да оцените играта "Risk: Europe", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази игра, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват играта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Risk: Europe


Стратегическа настолна игра
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  90.70 лв.
Продукт#215097
ТипИгра
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Производител
Официален сайт на Hasbrowww.hasbro.com
Каталожен номерB7409
EAN5010993312344
Категории
МатериалПластмаса и картон
Играчи2 - 4
За възрастНад 14 години
Размери на опаковката40.00 / 27.00 / 6.40 cm
Тегло1.845 kg
ИнструкцииИнструкции
Още снимки на тази игра
Risk: Europe
Щитове, монети, корони и замъци
Напомняща карта, монети и замък
Армии
Съдържание на комплекта
Risk: Europe
Risk: Europe
Risk: Europe
Risk: Europe
Показател за корони
Игрално поле
Risk: Europe
Risk: Europe
Risk: Europe
Съдържание на комплекта
Опаковка на продукта
Описание
"Risk: Europe" на "Hasbro" е стратегическа игра, в която могат да участват до 4-ма играча. Тя е подходяща за деца над 14 годишна възраст и се състои от игрално поле, 15 корони, 4 армии, 8 замъка, 12 зара, 32 карти "Заповед от краля" разделени на 4 тестета с по 8 карти всяко, 4 "Напомнящи" карти, 8 карти "Корона", 8 бонус градски полета, 21 жълтици, 40 сребърника, 4 бойни знамена и маркер за първи играч. Играта идва с правила на български и английски език. Текстът върху всеки компонент на играта е написан на английски език, но участниците ще открият всички преводи в българската версия на правилата.
С играта "Risk: Europe" участниците ще проверят дали притежават необходимите умения, за да завладеят средновековна Европа като използват различни стратегии, които да им помогнат както за развитие на тяхното кралство, така и да завладяват нови територии. Целта изглежда проста, нали? Но далеч не е така, играчите ще трябва да изграждат армии, да създават съюзи и да предприемат изненадващи атаки, за да завладеят територията на противника си.

Подготовка за игра:
Преди началото на играта всеки от участниците си избира цвят на армията и си взима 8 карти "Заповед от краля" за съответния цвят войска. Освен това получава по 5 сребърника, 1 корона и 1 замък. Останалите компоненти на играта се поставят до игралното поле, тъй като те са "резерв". После всеки участник трябва да вземе някакво количество от 5-те сребърника, с които разполага, но така че другите играчи да не видят точното количество. Това се нарича залог. Всички играчи показват по едно и също време своя залог. Съответно участникът с най-висок залог получава маркера за първи играч, което му дава правото пръв да постави замъка си върху игралното поле и да стартира всеки следващ рунд, докато маркерът за първи играч е в него. Ако двама или повече участника имат еднакъв залог, то те трябва да хвърлят зар, за да определят кой ще бъде първият играч. Участникът чийто зар е с по-висока цифра печели. След това всеки играч си избира територия от игралното поле и поставя своята корона и замък на нея. Всяка територия разполага с ресурси от своето бонус поле, които играчът трябва да усвои. После поставя знамето си върху градът, който е избрал за първи и разпределя армията си както пожела, но така че поне 10 пехотинци да са в стартовият му град.

Как се играе:
Преди всеки рунд играчите тайно избират по 2 карти от тестето с 8 карти "Заповед от краля" и ги поставят една върху друга с лицето надолу пред себе си. Горната карта се използва в първи рунд, а долната във втори рунд. Като вече избраните карти не могат да се местят и веднъж изиграни те излизат от игра. Всяка карта има по 2 заповеди от краля и участниците трябва да изберат една от двете. В първи рунд играчите обръщат първата си карта и избират коя от двете заповеди да изпълнят. Участниците се редуват по посока на часовниковата стрелка. Във втори рунд играчите обръщат долните си карти и изиграват рунда като предходния. Едно разиграване приключва, когато играчите са изпълнили заповедите от 2-те карти и всички битки вече са протекли. Освен това играта дава възможност за добавяне на тайни мисии към основните правила. Те са написани на гърба на картите "Корона". След като мисията бъде изпълнена участникът получава 1 златна корона и един специален бонус. Ако след дадено разиграване един участник притежава 7 или повече територии, то той е победител. В противен случай играта продължава, докато някой от участниците не завладее над 7 територии.

Игралното поле е с размери 76 x 76 cm.

Пълните правила на играта "Risk: Europe" ще откриете в прикачения файл.
За Hasbro
Hasbro“ е един от световните гиганти, чиято дейност може да се определи като „производство на ваксини срещу лошо настроение, скуката, които изострят ума и обогатяват интелекта“. Рецептата на американската компания е една – „лечение“ чрез най-мощното оръжие - играта! Следвайки неотклонно тези си виждания, „Hasbro“ се подреждат сред най-големите производители на игри и играчки в света. И това не е всичко. Те имат редица телевизионни продукти, електронни игри, развиват изключително активна лицензионна дейност. За да дадат на милионите си клиенти „мечтаната игра или играчка“, от „Hasbro“ предлагат добре познати и обичани марки като „Трансформърс“, „Littlest Pet Shop“, „Star Wars“, „Pokemon“, „Play-Doh“, „Nerf“, „Playskool“, „Малкото пони“, „G.I. Joe“, „Magic: The Gathering“ и др.

Името на компанията идва от братята Хасенфилд, които през 1923 година основават текстилната фирма „Hassenfeld Brothers“. Тя е със седалище в град Хасбрук Хейтс, щата Ню Джърси. Още на следващата година, дейността им се разширява с производството на кутии за моливи и ученически пособия. Първата серия играчки на компанията излиза години по-късно, през 1940 г. Тя съдържа детски лекарски инструменти и аксесоари.
„Пробивът“ на пазара с играчки обаче „Hassenfeld Brothers“ реализира през 1952 г., когато пускат играчката „Господин Картофена глава“. Тя е измислена от легендарния Джордж Лърнър, който „изобретява“ Картофчо, докато прави забавни „кукли“ за своята сестра. Майстори ги от различни плодове и зеленчуци, на които слага очи, ръце, крака, коса и др. „Господин Картофена глава“ представлява пластмасов картоф с множество аксесоари, които могат да се прикрепват към „тялото“ му на принципа на мозайката. Това е и първата играчка в света, която е рекламирана по телевизията.
През 1964 г. „Hassenfeld Brothers“ пускат на пазара серията „G.I. Joe“ за „момчетата, които не искат да играят с момичешки кукли“. В нея се предлагат фигурки на войници от сухопътни войски, военноморския флот, военновъздушните сили, морски пехотинци, дори сестри в лазарет. Популярността на войникът Джо го превръща в идол за американските деца. В следствие развитието на тази линия и появата на различни аксесоари към фигурите, на пазара на играчки „изгрява“ напълно нов продукт – т.нар. „екшън фигура“.
През 1968 г. „Hassenfeld Brothers“ съкращават името си на „Hasbro“ и стартират най-масираната медийна кампания на фирма с подобен тип производство правена до момента. Следват много нови серии играчки, но следващият голям пазарен хит на „Hasbro“ е стартиралата през 1983 г. серия „Малкото пони“. Следващата година е присъединена компанията „Milton Bradley“, която държи правата за производството на едни от най-известните настолни игри. Благодарение на тази сделка, „Hasbro“ започва да предлага на своите клиенти игрите „The Game of Life“, „Candy Land“, „Twister“, „Scrabble“ и др. Същата година се появяват и първите играчки от серията „Трансформърс“.
През 1985-1986 г. „Hasbro“ купува „CBS Toys“ и „Playskool“. Тези стратегически ходове на компанията я „изстрелват“ в сърцето на пазара с образователни игри и играчки. През 1991 г. тя купува още една стратегическа компания - „Parker Brothers“, която държи правата за една от най-популярните настолни игри – „Монополи“.
Следват други сливания с фирми, които произвеждат хитови игри в жанровете фентъзи и научна фантастика.
Няколко години по-късно е създадено студиото на „Hasbro“, което разработва и произвежда телевизионни програми за пазарите по целия свят. „Hub TV Network“ е част от съвместното предприятие между „Hasbro“ и „Discovery Communications“.
„Hasbro“ развива активна благотворителна дейност. Целта й е да помогне в изграждането на по-безопасен и стабилен свят за бъдещите поколения и да окаже положително въздействие върху живота на милиони деца и семействата им по света. Заради филантропската си дейност „Hasbro“ са обявени за една от „Най-етичните компании в света“!
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • Игрално поле
  • 15 корони
  • 4 армии всяка с по:
    • 35 пехотинеца
    • 12 стрелци
    • 12 единици кавалерия
    • 4 обсадни оръжия
  • 8 замъка
  • 12 червени зара
  • 44 карти:
    • 32 карти "Заповед от краля" (4 тестета с по 8 карти всяко)
    • 4 "Напомнящи" карти
    • 8 карти "Корона"
  • 8 бонус градски полета
  • 21 жълтици
  • 40 сребърника
  • 4 бойни знамена
  • Маркер за първи играч
Назад
Mastercard 10% отстъпка
101 Отбивки за напреднали
Artesania Latina - кораби от дърво