Примерни варианти за игра
1 вариант: Изчисляване с Кралят на пресмятането
Този вариант е подходящ за самостоятелна игра и в него участват всички компоненти без зарчето. Детето поставя картонената рамка пред себе си и двете купчинки с карти отстрани с лицето нагоре. След това взима една карта със задача и я поставя от лявата страна в рамката, а после трябва да изчисли отговора на задачата и да намери картата със съответния отговор. За да провери дали е пресмятането е вярно може да използва фигурата на краля. Тя има две крачета, които при правилно решение на задачата трябва да съвпаднат с отворите в горната част на картите. Ако решението е грешно, малчуганът лесно ще забележи, тъй като крачетата на фигурата няма да съвпаднат с отворите.
2 вариант: Търсене на верният отговор
Този вариант е подходящ за група до 6 деца и в него участват всички компоненти в комплекта. Рамката се поставя в средата на масата, така че да е удобна за всички участници. От едната страна се поставят картите със задачите, а от другата картите с отговорите. Който от участниците може да преброи най-бързо до 10 започва играта. Той хвърля зара и избира карта със задача в съответния цвят, който му се е паднал. След това трябва да намери верният отговор и да провери резултата си с помощта на фигурата. После предава зарчето на следващия играч. Играчите се редуват по посока на часовниковата стрелка. Победител в играта е този участник, който има най-много верни отговори.
3 вариант: Познай кралското числото
Този вариант е подходящ за игра от 3 до 6 деца, като е необходимо всяко от тях да има лист и химикалка. Детето с най-тъмните очи ще е в ролята на краля. Всички останали участници трябва да запишат на своите листа числата от 1 до 20, а кралят трябва да си намисли едно от тези числа. Играчите трябва да се опитат да познаят кое е числото, което си е намислил като задават насочващи въпроси (примерно "Числото по-малко ли е от 5?", "Числото от колко цифри се състои?", "Числото по-голямо ли е от 12?" и т.н), на които краля може да отговаря само с "Да" и "Не". По този начин участниците ще задраскват числата, които не отговарят на условията. И по метода на изключването да стигнат до верният отговор. Играчът познал първи кралското число е новият крал за следващия кръг.
Този вариант е подходящ за самостоятелна игра и в него участват всички компоненти без зарчето. Детето поставя картонената рамка пред себе си и двете купчинки с карти отстрани с лицето нагоре. След това взима една карта със задача и я поставя от лявата страна в рамката, а после трябва да изчисли отговора на задачата и да намери картата със съответния отговор. За да провери дали е пресмятането е вярно може да използва фигурата на краля. Тя има две крачета, които при правилно решение на задачата трябва да съвпаднат с отворите в горната част на картите. Ако решението е грешно, малчуганът лесно ще забележи, тъй като крачетата на фигурата няма да съвпаднат с отворите.
2 вариант: Търсене на верният отговор
Този вариант е подходящ за група до 6 деца и в него участват всички компоненти в комплекта. Рамката се поставя в средата на масата, така че да е удобна за всички участници. От едната страна се поставят картите със задачите, а от другата картите с отговорите. Който от участниците може да преброи най-бързо до 10 започва играта. Той хвърля зара и избира карта със задача в съответния цвят, който му се е паднал. След това трябва да намери верният отговор и да провери резултата си с помощта на фигурата. После предава зарчето на следващия играч. Играчите се редуват по посока на часовниковата стрелка. Победител в играта е този участник, който има най-много верни отговори.
3 вариант: Познай кралското числото
Този вариант е подходящ за игра от 3 до 6 деца, като е необходимо всяко от тях да има лист и химикалка. Детето с най-тъмните очи ще е в ролята на краля. Всички останали участници трябва да запишат на своите листа числата от 1 до 20, а кралят трябва да си намисли едно от тези числа. Играчите трябва да се опитат да познаят кое е числото, което си е намислил като задават насочващи въпроси (примерно "Числото по-малко ли е от 5?", "Числото от колко цифри се състои?", "Числото по-голямо ли е от 12?" и т.н), на които краля може да отговаря само с "Да" и "Не". По този начин участниците ще задраскват числата, които не отговарят на условията. И по метода на изключването да стигнат до верният отговор. Играчът познал първи кралското число е новият крал за следващия кръг.