Във всяка епична история Злото, спотайващо се в сенките, крои планове как да унищожи силите на Доброто, приготвяйки се за деня, в който Мракът ще властва над всичко. Но неизбежно, герои се въздигат и смело побеждават Злото, връщайки честността и справедливостта по земята. Благодарим ви, герои, затова че пазите Благородството и Светлината. Но какво се случва, когато унижените слуги на Мрака пропълзят обратно в леговищата си? Какво се случва, когато епичната история се развива в свят, наречен Крагморта? Как се справят слугите на Мрака, когато са изправени пред Ригор Мортис, Злия гений и Господар на изгубените земи?
В семейната парти игра "Да, Тъмни господарю!", играчите влизат в ролята на непохватните слуги на Тъмния господар, които успяват винаги да провалят мисията, която трябва да изпълнят. Един от играчите пък се превъплъщава в злия Ригор Мортис и играе от негово име. С помощта на картите, разделени в 3 тестета, играчите трябва да измислят истории как и защо са се провалили с изпълнението на задачата, дадена им от Тъмния господар, като целта е да прехвърлят вината за провала на друг играч. Провинилият се получава карта "Смразяващ поглед" и при събрани 3 такива бива "унищожен" от гнева на злия магьосник.
Играта може да се играе в 2 варианта: "Да, Тъмни господарю!" и "Да, Тъмни повелителю!". И при двата варианта играта приключва, когато един от играчите бъде "поразен" от гнева на Ригор Мортис, като в първия няма излъчен победител, а във втория печели този, който има най-много изиграни сюжетни карти. Пълните правила на играта "Да, Тъмни господарю!" можете да прочетете в прикачения файл.