Най-забавната игра с карти, която ви гарантира часове на забавление. Изключително лесна за научаване и винаги с непредсказуем резултат, играта с картите "Уно" може дори да бъде образователна и да научи вашите деца да разпознават числата. Подарете си часове на забавление! Играй като следваш цветовете, номерата и използваш действието на всяка карта. Надпреварата е в това да оставиш всичките си карти. Когато останеш с една карта не забравяй да извикаш "Уно"! Как се играе? всеки участник тегли карта. Участникът с най-висок номер изтеглена карта раздава (участват само картите със символ число). ... |
|
Магнитната игра "Змии и стълби" от "The Purple Cow" е подходяща за игра както вкъщи, така и навън. Тя е предназначена за деца над 3-годишна възраст и в нея могат да участват до 4 -ма играчи. Играта е интересна, тъй като може да се играе по време на път, защото се състои от метална кутия, с магнитно игрално поле от вътрешната си страна, 4 магнитни пионки и зар. Правила на играта: Преди началото на играта участниците избират цвят на пионката си. Играта започва най-малкият сред тях. Останалите се редуват по часовниковата стрелка. Всеки от играчите хвърля зарчето и придвижва пионката си с толкова ... |
|
Игра за хора с много богато въображение. ... Ако имате богато въображение, то играта на "PlayLand" е точно за вас. Тя е част от серията "Въображение" и в нея всеки играч получава задача, която трябва да изпълни по най-добрия начин. Играта предизвиква интерес не само поради желанието за победа, но и поради възможността за самоизява на участниците. Тя се състои от игрално поле, 112 карти с по 6 задачи, 4 пионки, 4 дървени фигури и зар. Подходяща е както за деца над 12 години, така и за възрастни, което прави играта идеално забавление за цялото семейство. В нея могат да участват до 4 -ма играчи. ... |
|
Играта "Морска битка" включва двустранно игрално поле, фигурки на кораби, оранжеви и бели топлийки. Играта е предназначена за двама играчи над 4-годишна възраст. Правила на играта: Играчите поставя своите кораби върху произволни полета от игралната повърхност. Корабите не трябва да се докосват директно. Този, който е на ход, посочва на противника една координата - например "C3". Противникът проверява дали е улучен някой от неговите кораби и казва съответно "не улучи" или "улучи". Играчът, направил удара, маркира съответното поле - например "C3" върху своя план с ... |
|
Картите за игра на "Alice's Adventures in Wonderland" са произведени от картон и са подходящи за всякакви класички игри с карти. Комплектът се състои от 52 на брой и всяка от тях е с приблизителни размери 6.5 x 9.5 cm. ... |
|
Играта от "PlayLand" ще се хареса на малки и големи. В нея могат да се включат неограничен брой играчки на възраст над 8 години. Тя се състои от 56 карти с по 3 думи, ролетка с пръстче, пясъчен часовник и правила. Правилата са изключително лесни. Всички участници се разделят на отбори с равен брой играчи. Във всеки отбор се избира 1 играч, който трябва да обяснява на своите съотборници дума, без да използва посочените забранени или производни на тях думи. Всеки отбор разполага с 30 секунди - 15 секунди за обясняване и 15 секунди за отгатване. Ако участниците се справят, отборът им печели точки. Ако не успеят за ... |
|
"Chaf Chof" от "Cayro" е игра за бързина и координация, подходяща за малки и големи деца. Комплектът съдържа 28 карти, 6 различни дървени зара и инструкции. Играта е чудесна, именно защото учи децата на координация и бързина, докато помага и с развиването на усещане за цветове и форми. Правилата на играта са прости. Картите се разпръскват върху маса или друга равна повърхност. Играчите трябва да хвърлят заровете и да бъдат колкото се може по-бързи, така че да успеят за кратко време да открият картата, изобразяваща същите цветове и животни, каквито са на тяхната комбинация от зарове. Заровете предлагат ... |
|
Подготовка за играта: Преди началото се избира водещ, който ще ръководи играта и помага на играчите. Всеки играч избира пионка и я поставя на стартова позиция. Картите "папагал" и "пират" остават при водещия. Те се нареждат в две купчинки, извън игралното поле, с лице нагоре. Начало на играта: Играчите хвърлят зара и който хвърли най-голямо число, пръв започва играта. Всеки играч хвърля зара и според това, което показва, придвижва своята пионка в посока, обратна на часовниковата стрелка. При попадане на ход "сандък", играчът тегли горната карта от купчината с карти"папагал". Ако ... |