"Открий разликите" от "Gigamic" е забавна игра, подходяща за деца. В нея могат да се включат от 2 до 6 участника на възраст над 5 години. Времето за игра е около 20 минути. Комплектът съдържа карти, кутия за съхранение и инструкции. Как се играе: Поставете една карта в средата на масата и след това разпределете останалите равномерно на всички участници. Всеки играч поглежда горната карта на тестето си и се опитва да намери двете разлики между своята карта и тази в средата. Когато участник забележи разликата в своята карта, той я поставя върху картата в средата и играта продължава, като се тегли нова ... |
|
"Открий разликите" от "Gigamic" е забавна игра, подходяща за цялото семейство. В нея могат да се включат от 2 до 6 участника на възраст над 6 години. Времето за игра трае около 20 минути. Комплектът съдържа карти, кутия за съхранение и инструкции. Как се играе: Поставете една карта в средата на масата и след това разпределете останалите равномерно на всички участници. Всеки играч поглежда горната карта на тестето си и се опитва да намери двете разлики между своята карта и тази в средата. Когато участник забележи разликата в своята карта, той я поставя върху картата в средата и играта продължава, ... |
|
"Весело парти" от "Gigamic" е забавна игра, подходяща за цялото семейство. В нея могат да се включат от 2 до 4 участника на възраст над 4 години. Комплектът съдържа 4 табла с изобразени подаръци, 16 плочки "подарък", 8 свещички с поставки, игрално поле - торта, 2 зара с картинки и инструкции, които ще ви преведат през правилата на играта. Как се играе: Духайте свещите, за да събирате подаръците си! Участникът, който е наред, хвърля двата зара. Той трябва да намери свещите, които съвпадат с тези от изобразените на заровете и да ги издуха, като внимава да не духате прекалено силно. Ако падне ... |
|
Можеш ли да наименуваш едно всеядно животно, което има 4 крака и живее на земята? Хвърли заровете и бъди първия, който ще познае животното по падналите се резултати от заровете: околна среда, предпочитана храна и брой крака. Играта "Специфики" от "Gigamic" е подходяща за малчугани над 6 годишна възраст и може да се играе от 2 до 10 човека. Комплектът съдържа карти с изображения и зарове с картинки. Инструкциите в кутията ще ви преведат през правилата на играта. Благодарение на опцията за различни нива на трудност, "Специфики" е подходяща за цялото семейство. ... |
|
Амебите избягаха и се плъзгат във всички посоки! В "Паник лаборатория" играчите са учени и трябва да разберат коя амеба първа да хванат и къде може да се скрие. За да се започне играта трябва да се разбъркат 25-те карти, след което да се поставят в кръг. В началото на всеки рунд, играчът хвърля 4 специални зара, които показват цвета, формата и шарката на амебата, цвета на лабораторията и посоката, в която е тръгнала. Състезавайки се, играчите трябва да открият лабораторията, да се преместят в правилната посока и да открият амебата (което може и да не стане). Момент! Ако играч попадне на вентилационна шахта след ... |
|
Тествайте логическото си мислене с играта "Quantik Mini" от "Gigamic". Тя е умалена версия на "Quantik Classic". Играта е подходяща за деца над 8 годишна възраст и в нея могат да се включат двама участника. Комплектът съдържа игрално поле и дървени фигурки за игра и инструкции. Как се играе: Сложете игралното поле на равна повърхност и наредете на удобно място дървените фигурки. Който участник е наред, трябва да постави фигура на празно място на дъската, като спазва едно-единствено правило: не трябва да поставя фигура в ред, колона или регион, в които опонентът му има фигура със същата ... |
|
Тествайте логическото си мислене с играта "Quantik Classic" от "Gigamic". Тя е подходяща за деца над 8 годишна възраст и в нея могат да се включат двама участника. Комплектът съдържа игрално поле и дървени фигурки за игра и инструкции. Как се играе: Сложете игралното поле на равна повърхност и наредете на удобно място дървените фигурки. Който участник е наред, трябва да постави фигура на празно място на дъската, като спазва едно-единствено правило: не трябва да поставя фигура в ред, колона или регион, в които опонентът му има фигура със същата форма. Първият играч, поставил четвъртата различна ... |