"Открий разликите" от "Gigamic" е забавна игра, подходяща за деца. В нея могат да се включат от 2 до 6 участника на възраст над 5 години. Времето за игра е около 20 минути. Комплектът съдържа карти, кутия за съхранение и инструкции. Как се играе: Поставете една карта в средата на масата и след това разпределете останалите равномерно на всички участници. Всеки играч поглежда горната карта на тестето си и се опитва да намери двете разлики между своята карта и тази в средата. Когато участник забележи разликата в своята карта, той я поставя върху картата в средата и играта продължава, като се тегли нова ... |
|
"Открий разликите" от "Gigamic" е забавна игра, подходяща за цялото семейство. В нея могат да се включат от 2 до 6 участника на възраст над 6 години. Времето за игра трае около 20 минути. Комплектът съдържа карти, кутия за съхранение и инструкции. Как се играе: Поставете една карта в средата на масата и след това разпределете останалите равномерно на всички участници. Всеки играч поглежда горната карта на тестето си и се опитва да намери двете разлики между своята карта и тази в средата. Когато участник забележи разликата в своята карта, той я поставя върху картата в средата и играта продължава, ... |
|
"Весело парти" от "Gigamic" е забавна игра, подходяща за цялото семейство. В нея могат да се включат от 2 до 4 участника на възраст над 4 години. Комплектът съдържа 4 табла с изобразени подаръци, 16 плочки "подарък", 8 свещички с поставки, игрално поле - торта, 2 зара с картинки и инструкции, които ще ви преведат през правилата на играта. Как се играе: Духайте свещите, за да събирате подаръците си! Участникът, който е наред, хвърля двата зара. Той трябва да намери свещите, които съвпадат с тези от изобразените на заровете и да ги издуха, като внимава да не духате прекалено силно. Ако падне ... |
|
"Quoridor Junior" от "Gigamic" е стратегическа игра, подходяща за деца над 4-годишна възраст. В нея могат да се включат от 2 до 4 участника, а времето за игра е около 15 минути. Комплектът съдържа игрално поле, фигурки на животни, храсти за препятствия и инструкции за игра. Целта на играта е първи да стигнете отсрещната линия. Как се играе: Правила за двама играчи: Когато започва играта, преградите се подреждат пред всеки играч - по 8 за всеки участник. Всеки участник избраната от него фигурка в центъра на стартовата линия. Чрез теглене на чоп се определя кой започва пръв. На всеки ход, играча ... |
|
Амебите избягаха и се плъзгат във всички посоки! В "Паник лаборатория" играчите са учени и трябва да разберат коя амеба първа да хванат и къде може да се скрие. За да се започне играта трябва да се разбъркат 25-те карти, след което да се поставят в кръг. В началото на всеки рунд, играчът хвърля 4 специални зара, които показват цвета, формата и шарката на амебата, цвета на лабораторията и посоката, в която е тръгнала. Състезавайки се, играчите трябва да открият лабораторията, да се преместят в правилната посока и да открият амебата (което може и да не стане). Момент! Ако играч попадне на вентилационна шахта след ... |
|
Можеш ли да наименуваш едно всеядно животно, което има 4 крака и живее на земята? Хвърли заровете и бъди първия, който ще познае животното по падналите се резултати от заровете: околна среда, предпочитана храна и брой крака. Играта "Специфики" от "Gigamic" е подходяща за малчугани над 6 годишна възраст и може да се играе от 2 до 10 човека. Комплектът съдържа карти с изображения и зарове с картинки. Инструкциите в кутията ще ви преведат през правилата на играта. Благодарение на опцията за различни нива на трудност, "Специфики" е подходяща за цялото семейство. ... |
|
"Quaridor" е задължителната игра при стратегическите игри! В нея могат да участват от 2 до 4 играча над 8-годишна възраст. Тази игра изисква стратегия и бързо мислене. Опитайте се да си проправите път в лабиринта, който изграждат противниците ви! Целта е първи да стигнете отсрещната линия. Правила за двама играчи: Когато започва играта, преградите се подреждат в мястото им за съхранение - 10 за всеки участник. Всеки участник поставя пешката си в центъра на стартиращата линия. Чрез теглене на чоп се определя кой започва пръв. Всеки участник избира дали да мести пешката си или да постави преграда. Когато ... |