Целта на играта е закупуването или наемането, или продажба на имущество по най-изгодния възможен начин, така че един от играчите да стане най-богат и следователно придобие монопол. Потегляйки от отправната точка всеки играч придвижва жетона си около таблото в съответствие с резултата от хвърлянето на заровете. Когато жетонът на един играч спре на квадратче, което не принадлежи на друг играч, той може да го купи от банката, в противен случай това място се обявява на търг и го взема печелещият търга. Целта на закупуването на мястото е собственикът да събира наем от играчите, чиито жетони спират там. Цената на наемите ... |
|
С активните карти "Уча умножение" от "Simetro books" вашето дете ще научи лесно таблицата за умножение с цифрите от 0 до 9. Бързото и точно смятане се превръща в игра и може да бъде упражнявано както с родител, така и с приятел. Комплектът е подходящ за деца над 6-годишна възраст и се състои от 50 карти със задачи, 2 карти с отговори, 2 карти с упътвания и карта за серията. Правилата за играта "Уча умножение" можете да прочетете в прикачения файл. ... |
|
Играта е създадена без верни и грешни отговори. Активните карти имат за цел да стимулират детето да споделя своите чувства. В картите има посочени 10 ситуации, 10 емоции и 10 възможни действия. ... |
|
Класическата игра "Не се сърди човече" е разработена от "The Purple Cow" с магнитно игрално поле и пионки, които го правят изключително удобен при пътувания и игра на открито. Игралното поле се сгъва на две, а цветните фигурки имат формата на кръгли магнити. Играта се играе от 2-4 човека. Целта на играта е да бъдеш първия играч, който премества 4-те пионки от един цвят в центъра на игралното поле. Как се играе: Всеки играч има 4 пионки от един и същи цвят. Играчите се редуват в посока на часовниковата стрелка да хвърлят зара. Играчът с най-висок резултат от хвърлянията започва първи. Играчът трябва ... |
|
Всяка картина разказва история – коя обаче е истинската твоя история? ... "Dixit" е чудесна, илюстрирана игра на креативност и познаване, в която основното ти оръжие е въображението. В хода на тази вече доста популярна игра, играчите използват разнообразието на своите разнообразни на детайли карти, за да завоалират връзката между историята си и картата, която са играли. Съперниците им трябва да отгатнат тази карта - познаването обаче е само половината от играта! За да успееш в "Dixit", трябва от своя страна да играеш карта, която е свързана с историята, за да заблудиш останалите играчи, че всъщност ... |
|
Логическият пъзел "Tricky Cube" на "Noris" е изработен по подобие на класическото кубче на Рубик, изобретено от унгарския професор по архитектура и обожател на геометрията и триизмерните форми - Ерньо Рубик през 1974 година. И до днес, кубчето е най-продаваният пъзел в света. ... |
|
Честито, мило добро дете! Днес е първият ден от твоето голямо приключение, наречено "50 предизвикателства за добри деца". Възрастните ще ти кажат, че да си добър, наистина е предизвикателство - изисква се кураж, постоянство, честност, огромно сърце и много, много смел дух! Но да си добър е най-важният урок, който можем да научим в живота си! Представяме ти 50 вълшебни карти, с помощта на които ще се научиш да помагаш, да благодариш, да твориш, да учиш, да обичаш и вдъхваш надежда, да мислиш за другите, накратко - да си добър човек! Да започваме! Комплектът "50 предизвикателства за добри деца" на " ... |
|
Готови ли сте за най-интересната история, писана някога? Нейн автор е не кой да е, а самите вие! Комплектът от "Lisciani Giochi" е подходящ за деца над 5-годишна възраст и се състои от картонен 3D замък, 14 картонени фигурки със стойки и 36 карти с истории. В играта могат да се включат 1 или повече участника, като един трябва да влезе в ролята на разказвач. Сглобете замъка и аксесоарите, изберете карти и следвайте хода на историята. Забавлението е гарантирано! За метода на Монтесори Революционен образователен метод - така би звучало най-краткото обяснения на подхода "Монтесори". Но какво точно ... |