Малкото дете вече е пораснало, знае да говори добре, разбира всичко, което казват възрастните около него, но иска да узнае повече за света, който го заобикаля. Затова трябва да се научи да чете - необятният свят на книгите със своята мъдрост и вълшебство застава пред малкия човек и чака да му се представи. Да се научиш да четеш не е лесно - трябва да знаеш буквите, след това да разбереш как да ги сливаш, за да изговаряш гладко всяка написан дума. В този момент ще помогнат картите, които сме подготвили за децата, желаещи по-бързо да се научат да четат. Образователната игра "Думи в срички" от "Авис-БГ" ... |
|
Играта е създадена без верни и грешни отговори. Активните карти имат за цел да стимулират детето да споделя своите чувства. В картите има посочени 10 ситуации, 10 емоции и 10 възможни действия. Приложена е и книжка, с едър, четим шрифт, в която детето ще може да прочете за чувствата и различните реакции. ... |
|
Колко си бърз? Играта "Линкс" те предизвиква да провериш своите рефлекси и наблюдателни умения, докато се забавляваш с опонентите си. Бъди първият, който ще открие най-много предмети върху игралното поле и ще стане победител. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и техните родители, като в нея могат да участват до 6 -ма играчи. Продължителността ѝ е около 20 минути. Правила за играта: Игралното поле се състои от 9 пъзелови елемента, които нямат определен ред на подреждане. Така играта ще е различна всеки път. След това се сглобява кутията за съхранение на картите с изображения. После се ... |
|
Детската образователна игра на "Noris" е създадена специално за вашия любознателен малчуган. С помощта на различните игри в комплекта, детенцето ще научи азбуката, да чете и да пише на български език. За играта: Идеално ще бъде да се започне със 72 -те илюстрирани карти с картинки, а след това същите да бъдат съпоставени към лентичките с изписани върху тях думи. Първият звук тук играе важна роля, понеже всяка от тези лентички с изписани върху тях думи отговарят на някоя буква от азбуката. Различните видове звукове - гласни, съгласни и двугласни са обозначени с различни цветове. Със 140 -те букви в комплекта ... |
|
С играта от Quercetti вашето мъниче ще се забавлява с часове. В нея могат да се включат 2 -ма играчи над 3-годишна възраст. Играта се състои от жълта решетъчна основа, 6 шаблона с илюстрации и 16 формички на калинки. Шаблоните ще запознаят децата с времето, животните, плодовете и цветята. Малчуганите могат да поставят избрания от тях шаблон върху основата и да намерят еднаквите илюстрации. Когато открият съвпаденията, трябва да поставят върху тях калинка. Дайте им шанс да играят и да опознаят света. ... |
|
Забавната игра "Цветни гъсенички" от "Tactic" се състои от игрално поле и 28 цветни елемента във формата на гъсеници. Играта е подходяща за деца над 4-годишна възраст и в нея могат да участват от 2 до 4 играча. По време на игра децата не само ще научат основните цветове, но ще развият своята координация, наблюдателност и логическо мислене. Правила на играта: Игралното поле се поставя в средата на масата, така че да е удобно за всички. После всеки играч взима по 7 гъсенички от един цвят, които трябва да постави върху игралното поле, така че отворите им да съвпаднат с определения цвят точки на полето. ... |
|
Логическият дървен пъзел "Танграмът на Архимед" от "Professor Puzzle" е част от серията на великите мислители "Great Minds". Вашата цел е да извадите всички части от рамката, да ги разбъркате и отново да ги подредите в нея. Комплектът има и книжка, с помощта на която ще можете да подредите 12 различни фигури. Логическият пъзел има ниво на трудност 5 от 5, което го прави сложен и труден - точно за напреднали. Опакован е в красива кутийка, подходяща за подарък. ... |
|
Класическата игра от The Purple Cow и е чудесен начин да прекарате повече време с цялото семейство. Тя се състои от 120 магнитни квадрата с букви и метална кутия. Играе се от 1 до 4 човека на възраст над 7 години. Целта на играта е проста. Правилата са като при играта "Кръстословица". Първият играч трябва да използва магнитите и кутията, за да създаде дума. Другите играчи съставят своите думи, използвайки вече сложените на полето букви. Ако някой не може да състави дума с буквите, с които разполага, губи реда си и играе следващият играч. Позволено е използването на всякакви думи от българските тълковни речници, ... |