Малкото дете вече е пораснало, знае да говори добре, разбира всичко, което казват възрастните около него, но иска да узнае повече за света, който го заобикаля. Затова трябва да се научи да чете - необятният свят на книгите със своята мъдрост и вълшебство застава пред малкия човек и чака да му се представи. Да се научиш да четеш не е лесно - трябва да знаеш буквите, след това да разбереш как да ги сливаш, за да изговаряш гладко всяка написан дума. В този момент ще помогнат картите, които сме подготвили за децата, желаещи по-бързо да се научат да четат. Образователната игра "Думи в срички" от "Авис-БГ" ... |
|
"Гледай си работата - Държави, знамена и други" от "The Purple Cow" е забавна игра с образователна цел - да запознае малчуганите с държавите, техните знамена и още любопитни факти за тях. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и в нея могат да се включат от 2 до 6 участника. Комплектът включва удобна метална кутия за съхранение, 40 карти и 1 карта с инструкции. Прочетете инструкциите, разбъркайте картите и нека забавлението започне! Как се играе "Гледай си работата - Държави, знамена и други" Цел на играта: Да съберете възможно най-много заглавни серии (четворки). Правила: ... |
|
В Играта "Забавна математика" от "Клевър Бук" има задачи за напреднали третокласници и четвъртокласници, както и за петокласници, които искат да се упражняват. Всичко това е представено под формата на загадки и приключения със забавни илюстрирани картинки. Картите лесно се изтриват от маркера и могат да се използват многократно за игра. ... |
|
Играта учи децата да са внимателни: едновременно да съставят думи да смятат точки и да не забравят да ги отбележат след всяка съставена дума ... Играта е предназначена за деца в предучилищна възраст, които създават и развиват своето умения да съставят думи. Задължително е присъствието на възрастен. Всеки квадрат, върху който се слагат жетоните носи точки: червен - 3 точки зелен - 2 точки син - 1 точка Преди началото на играта, жетоните се подреждат извън игралното поле с лице нагоре. Играта започва най-малкия по възраст участник. Той избира жетони с букви, с които да изпише името си върху сините квадрати в ... |
|
"Гледай си работата - Паметници и забележителности" от "The Purple Cow" е забавна игра с образователна цел - да запознае малчуганите със световните забележителности, чудеса и паметници. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и в нея могат да се включат от 2 до 6 участника. Комплектът включва удобна метална кутия за съхранение, 40 карти и 1 карта с инструкции. Прочетете инструкциите, разбъркайте картите и нека забавлението започне! Как се играе "Гледай си работата - Паметници и забележителности" Цел на играта: Да съберете възможно най-много заглавни серии (четворки). Правила: ... |
|
"Гледай си работата - Гениални мислители" от "The Purple Cow" е забавна игра с образователна цел - да запознае малчуганите с гениалните мислители, които са променили историята със своите изобретения. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и в нея могат да се включат от 2 до 6 участника. Комплектът включва удобна метална кутия за съхранение, 40 карти и 1 карта с инструкции. Прочетете инструкциите, разбъркайте картите и нека забавлението започне! Как се играе "Гледай си работата - Гениални мислители" Цел на играта: Да съберете възможно най-много заглавни серии (четворки). ... |
|
С активните карти "100 игри за деца на път" от Клевър Бук децата ще могат да рисуват, да търсят разлики, да откриват скрити предмети, да играят и учат. Задачите развиват логиката, концентрацията и въображението на малките умници. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Класическата игра от The Purple Cow и е чудесен начин да прекарате повече време с цялото семейство. Тя се състои от 120 магнитни квадрата с букви и метална кутия. Играе се от 1 до 4 човека на възраст над 7 години. Целта на играта е проста. Правилата са като при играта "Кръстословица". Първият играч трябва да използва магнитите и кутията, за да създаде дума. Другите играчи съставят своите думи, използвайки вече сложените на полето букви. Ако някой не може да състави дума с буквите, с които разполага, губи реда си и играе следващият играч. Позволено е използването на всякакви думи от българските тълковни речници, ... |