Във фермата кипи страхотно вълнение днес, защото е време за състезание. Всички обитатели наблюдават как кучето, котката, овцата и коня тичат колкото е възможно по-бързо. Прасенцето и кравата са съдии и затова решават кога животните имат нужда от почивка. А сега... се пригответе. Състезанието започва!
Кратки инструкции:
Животните правят пълно завърте по игрището посредством завъртане на стрелката, която решава колко далече всяко животно може да стигне с всеки ход. Победител е първото животно, което успее да направи пълно завъртане, т.е. да се върне на стартовата си позиция или дори да я надмине.
Подготовка на играта:
Игралната дъска се поставя на средата на масата. Всеки играч избира своя фигура и я поставя на обособеното за това място на дъската. Малка червена стрелка показва мястото за старт на всяко от четирите животни. Най-младият играч започва, като завърта стрелката в средата на игралната дъска. Стрелката показва кучето, котето, коня или овцата. Движейки се по часовниковата стрелка, играчите поставят своето животно на следващо поле с изображение, което стрелката показва когато спре да се върти. Например, ако играч е избрал овцата, стрелката показва полето с конче, играчът мести своята овца до следващото поле, където има конче, започвайки от старта на овцата. Ако стрелката спре на полето с крава и прасенце, играчът пропуска своя ред.
Край на играта:
Победител е този играч, който първи направи пълен кръг на игралната дъска със своето животно и да достигне отново старта или дори да го премине.
Вариант:
Игралната дъска се поставя в средата на масата и животните се настаняват в своите къщи със съответното животно. В този вариант децата не избират фигурки. Най-младият играч завърта червената стрелка, взима фигурата и я поставя на следващото съответно поле. Например, играчът завърта стрелката и тя показва кон. Тогава играчът взима коня и движейки се от старта към съответното поле с нарисуван кон на него.
Играта съдържа:
- 1 дървена игрална дъска
- 4 фигурки – животни