Малкото дете вече е пораснало, знае да говори добре, разбира всичко, което казват възрастните около него, но иска да узнае повече за света, който го заобикаля. Затова трябва да се научи да чете - необятният свят на книгите със своята мъдрост и вълшебство застава пред малкия човек и чака да му се представи. Да се научиш да четеш не е лесно - трябва да знаеш буквите, след това да разбереш как да ги сливаш, за да изговаряш гладко всяка написан дума. В този момент ще помогнат картите, които сме подготвили за децата, желаещи по-бързо да се научат да четат. Образователната игра "Думи в срички" от "Авис-БГ" ... |
|
Играта е създадена без верни и грешни отговори. Активните карти имат за цел да стимулират детето да споделя своите чувства. В картите има посочени 10 ситуации, 10 емоции и 10 възможни действия. Приложена е и книжка, с едър, четим шрифт, в която детето ще може да прочете за чувствата и различните реакции. ... |
|
Комплектът на издателство "Ина" се състои от 30 активни карти подходящи за деца над 4-годишна възраст. От едната им страна са изписани буквите от българската азбука, а под тях има различни картинки с предмети и животни, които започват със съответната буква, както и изписана дума. На гърба на картите е изписана и българската азбука. Заниманието с тях ще помогне на малчуганите бързо и лесно да се научат азбуката и да изписват буквите. ... |
|
Светът на детето е изпълнен с вълнения и всичко, което се случва с него, поражда емоции. Радостната превъзбуда, гневните изблици, безутешните сълзи са нормална проява на неговите интензивни и все още трудни за овладяване чувства. Стъпка по стъпка детето се учи да разбира своите и чуждите емоции и да се справя с тях по приемлив начин. Това е важна част от неговото емоционално и социално развитие. Дидактическите карти "Моите чувства, твоите чувства" въвеждат основните емоции радост, тъга, страх и гняв, използвайки реални ситуации от детското ежедневие. С помощта на играта и в разговор, детето се научава да ... |
|
"Букварино" е детска образователна игра, предназначена за преподаване на правопис и правоговор за всички възрасти. Тя се състои от 60 пластифицирани карти, на които са изобразени бележити личности от българската история и е подходящо занимание за летни, зимни лагери, ученически ваканции и други. Основната идея на играта е да образова, развлича и сприятелява. "Букварино" привлича с вълнуващи публикации за пътя на древните българи. Играта разкрива различна гледна точка за произхода и развитието на българската азбука. "Букварино" е разделено на три стратегически нива, които карат участниците да ... |
|
География История ... Играта е предназначена за деца над 7 години и възрастни. Могат да участват от 2 до 4 играчи. Желателно е да има водещ. Изисква се играчите да имат не само късмет, но и знания. Играта помага на децата, забавлявайки се, да научат интересни факти за градовете в България, а възрастните си припомнят знания, които имат. Подготовка на играта: Преди началото на играта се избира водещ, който ще я ръководи. Ще задава въпросите, проверява отговорите и ще извършва плащания. Всеки играч избира пионка и я поставя на стартова позиция. Картите се нареждат на купчинки, извън игралното поле с лице нагоре. “ ... |
|
Колко си бърз? Играта "Линкс" те предизвиква да провериш своите рефлекси и наблюдателни умения, докато се забавляваш с опонентите си. Бъди първият, който ще открие най-много предмети върху игралното поле и ще стане победител. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и техните родители, като в нея могат да участват до 6 -ма играчи. Продължителността ѝ е около 20 минути. Правила за играта: Игралното поле се състои от 9 пъзелови елемента, които нямат определен ред на подреждане. Така играта ще е различна всеки път. След това се сглобява кутията за съхранение на картите с изображения. После се ... |
|
Класическата игра от The Purple Cow и е чудесен начин да прекарате повече време с цялото семейство. Тя се състои от 120 магнитни квадрата с букви и метална кутия. Играе се от 1 до 4 човека на възраст над 7 години. Целта на играта е проста. Правилата са като при играта "Кръстословица". Първият играч трябва да използва магнитите и кутията, за да създаде дума. Другите играчи съставят своите думи, използвайки вече сложените на полето букви. Ако някой не може да състави дума с буквите, с които разполага, губи реда си и играе следващият играч. Позволено е използването на всякакви думи от българските тълковни речници, ... |