50 изтриваеми карти с маркер. ... В кутията има 100 кръстословици и над 500 думи за отгатване. Децата ще могат да играят, пишат и учат частите на тялото, дните от седмицата, месеците и още много други. Използвайте приложения в комплекта маркер, за да напишете отговора върху изтриваемите карти. Изтриването става със суха материя. ... |
|
Ако сте голям фен на игрословици, кръстословици или игри с думи, то "Шпионската игрословица" от Thinkle Stars e точно за вас. Тя се състои от 140 жетона с части от думи, 131 карти, 4 декодиращи очила, дървен цветен зар, дървен цифров зар, пясъчен часовник и подробни правила на играта. Впуснете се в мисия за шпиони с вълнуващи декодиращи очила! Вашата цел е да съберете 5 целеви карти, като разгадаете мистерията на думите. Образувайте думи с жетоните с отпечатъци с букви, за да получите картата на мисията. Спечелете с умения, бързина и увереност! Играта е подходяща за деца над 8-годишна възраст и в нея могат да ... |
|
Поредицата Умни малчугани е разработена и предназначена специално за часовете по целодневно обучение - занималнята. Учебното помагало предлага интересни текстове, занимателни задачи, кръстословици, любопитни факти, чрез които по забавен начин второкласниците ще овладеят знанията по български език и литература, математика и родинознание. То е съобразено с учебната програма и може да се използва с всички действащи и одобрени от МОН учебници. Помагалото покрива условно учебния материал за първия срок. То може да се използва в часовете по целодневно обучение (занималня) и за работа и упражнения вкъщи. Учебно-помощната ... |
|
Поредицата Умни малчугани е разработена и предназначена специално за часовете по целодневно обучение - занималнята. Учебното помагало предлага интересни текстове, занимателни задачи, кръстословици, любопитни факти, чрез които по забавен начин второкласниците ще овладеят знанията по български език и литература, математика и родинознание. То е съобразено с учебната програма и може да се използва с всички действащи и одобрени от МОН учебници. Помагалото покрива условно учебния материал за втория срок. То може да се използва в часовете по целодневно обучение (занималня) и за работа и упражнения вкъщи. Учебно-помощната ... |
|
Сборникът със занимания "Забавна математика: Събиране и изваждане до 100" на "SmartVibo" е предназначен за деца в 1. клас и 2. клас. Той предлага забавен и различен начин за упражняване на логическото мислене и наблюдателността, за трениране на вниманието и креативността, и за усъвършенстване на фината моторика. Освен това към него има прикачен разделител с таблицата за умножение до 10. Заниманията в тази книга не могат да изместят учебните програми. Те са допълнение и помощ за родителите, които искат да следят и подпомагат развитието на своето дете."Мило дете, готово ли си за нови ... |
|
Сборникът със занимания на "SmartVibo" е предназначен за деца в четвърта група на детската градина и 1. клас. Той предлага забавен и различен начин за упражняване на логическото мислене и наблюдателността, за трениране на вниманието и креативността, и за усъвършенстване на фината моторика. Освен това към него има прикачен разделител с таблицата за умножение до 10. Заниманията в тази книга не могат да изместят учебните програми. Те са допълнение и помощ за родителите, които искат да следят и подпомагат развитието на своето дете."Мило дете, готово ли си за нови предизвикателства? Този сборник е разработен ... |
|
Приключихте ли със седмичните упражнения? Не забравяйте да прибавите към тях и тренировка на мозъка! Подобрете умствената си форма със загадки, които могат да поддържат мозъка ви активен и пъргав, докато се забавлявате. Най-великите умове в историята вероятно биха се съгласили - не бива да пропускате възможност да поупражнявате мозъка си. Разширете умствените си хоризонти и събудете гения в себе си с тази стимулираща колекция от главоблъсканици - идеални за любителите на загадки от всяка възраст. Изберете някоя загадка, хванете молива и потегляйте! Загадките са съставени (и проверени трикратно) от Дан Мур - ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
Играе се по следните правила: След като играч №1 нареди дума, например птица, която е петбуквена - за край поставя пул обърнат обратно. За всяка буква играчът печели по 10 точки. Обърнатият пул не носи точки. Обърнат пул се слага задължително след всяка дума. При невъзможност да е в края се слага на произволно място, но винаги до наредената дума. Желателно е кръстословицата да се реди в плътен ред без да се пресичат произволно свободни редове по хоризонтала и вертикала. Могат да се използват всякакви думи, които имат някакво значение. Позволено е в кръстословицата да се повтарят думи. Играч образувал дума, записва ... |
|
Открий света на природата с тези объркващи семейни загадки. ... Тази книга съдържа над 100 въпроса и главоблъсканици, които ще подложат на изпитание и най-умния млад учен, част от тях са: Различаваш ли стегозавъра от диплодока? Знаеш ли коя кост къде се намира в скелета на човека? Колко високо израства за седмица най-бързо растящото растение на света - бамбукът? Можеш ли да преведеш делфинските звуци на български? Вдъхновени от чудесния свят, в който живеем, въпросите включват всичко: от математически задачи и рубрики "Знаеш ли, че..." до различни лабиринти и откриване на разлики. Загадките са замислени ... |
|
Играта учи децата да са внимателни: едновременно да съставят думи да смятат точки и да не забравят да ги отбележат след всяка съставена дума ... Играта е предназначена за деца в предучилищна възраст, които създават и развиват своето умения да съставят думи. Задължително е присъствието на възрастен. Всеки квадрат, върху който се слагат жетоните носи точки: червен - 3 точки зелен - 2 точки син - 1 точка Преди началото на играта, жетоните се подреждат извън игралното поле с лице нагоре. Играта започва най-малкия по възраст участник. Той избира жетони с букви, с които да изпише името си върху сините квадрати в ... |
|
Правила на играта: Игралното поле се състои от 213 зелени, жълти, сини и червени квадрати. Има 100 плочки с буквите на азбуката. Всяка буква носи точки, изписани в долния десен ъгъл на плочката. Поставени върху полетата, точките се умножават. Жълтият квадрат ги удвоява, синия – утроява, на червения се умножават по пет. Вече покрит с плочка квадрат не носи нови точки. Плочките трябва да са обърнати надолу с буквите преди началото на играта. Всеки играч изтегля 10 плочки. Когато изразходва определен брой, тегли нови, за да станат отново десет. Плочките се подреждат върху полето вертикално или хоризонтално, в права редица. ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |