Целта на логическия пъзел от "Eureka" е да разглобите и да сглобите отново кутията. Тя може да се използва като поднасяне на подарък за скъп човек. Пъзелът е с ниво на трудност 3 от 6. Кутията е с размери 12 x 12 cm. ... |
|
Целта на логическия пъзел от "Eureka" е да разглобите и да сглобите отново кутията. В нея можете да сложите подарък за рожден ден. Пъзелът е с ниво на трудност 3 от 6. Кутията е с размери 10 / 18 / 7 cm, а вътрешното пространство е 5 x 6 cm. ... |
|
Ще успееш ли да оцелееш в това приключение? Следобедът в увеселителния парк става напрегнат, когато се събуждаш съвсем сам в парка, а твоят приятел е затворен в мрачна килия... Действайте заедно, за да се измъкнете от тази дяволска клопка! В това приключение ще играете двама, за да наблюдавате, да си помагате и да решавате главоблъсканиците също като в истинска ескейп стая. Имате 60 минути, за да се измъкнете! Книгата е част от поредицата Escape game на издателство Миранда. ... |
|
Реши случая и се измъкни! С помощта на твоя верен робот Дизет-13 (DZ-13) си се телепортирал в Средновековието. По това време царува крал Лошник, който е заграбил последното драконово яйце и смята да приготви с него омлет на сина си... След миг ще бъде твърде късно! Твоята мисия е да намериш и да спасиш драконовото яйце, след което да избягаш преди пространствено-времевият портал на Дизет-13 да се затвори! В книгата ще намериш: Поредица от загадки, които ще поставят на изпитание твоята логика, наблюдателност и дедуктивно мислене. Игра за време! Според избраното ниво на трудност ще разполагаш от 30 до 60 минути, за ... |
|
Реши случая и се измъкни. С помощта на твоя верен робот Дизет-13 (DZ-13) си се телепортирал в 3144 година. Екип от астронавти е изпратен на изследователска мисия с космически кораб, но сега никой не може да се свърже с тях. Подозираме, че това злодеяние е дело на обитателите на звездата Хиена... След миг ще бъде твърде късно. Твоята мисия е да помогнеш на екипажа, да върнеш астронавтите невредими на тяхната планета, след което да се измъкнеш, преди моят пространствено-времеви портал да се затвори! В книгата ще намериш: Поредица от загадки, които ще поставят на изпитание твоята логика, наблюдателност и дедуктивно ... |
|
Реши случая и се измъкни. С помощта на твоят верен робот Дизет-13 (DZ-13), току-що се телепортира в 2222 година в огромен резерват за динозаври, създаден от учени, които са използвали вкаменелости за съживяването им. Но силно земетресение е разрушило огражденията и сега динозаврите са на свобода... След миг, ще бъде твърде късно! Твоята мисия е да поправиш щетите, причинени от земетресението, да установиш местоположението на избягалите динозаври, да ги върнеш в определените за тях ограждения, след което да се измъкнеш преди моя пространствено-времеви портал да се затвори! В книгата ще намериш: Поредица от загадки, ... |
|
Реши случая и се измъкни! С помощта на твоя верен робот Дизет-13 (DZ-13) си се телепортирал в 1981 година в игрална зала с електронни игри в Съединените щати. Вражеска агенция е повредила една популярна видеоигра, като е вмъкнала вирус в програмата. Всички, които играят играта, се оказват в капан. След миг ще бъде твърде късно! Твоята мисия е да се оставиш да бъдеш заловен в капана, като изиграеш една игра, за да изтриеш вируса и да освободиш пленените играчи. След което трябва да се измъкнеш преди пространствено-времевият портал на Дизет-13 да се затвори! В книгата ще намериш: Поредица от загадки, които ще поставят ... |
|
Реши случая и се измъкни! С помощта на твоя верен робот Дизет-13 (DZ-13) си се телепортирал в Лувъра в Париж, където през една септемврийска нощ на 1994 г. прочутата картина Мона Лиза (Джокондата) всеки момент ще бъде открадната от една неприятелска агенция... Твоята мисия е да откриеш маршрут до изложбената зала, в която е Мона Лиза, без да те усетят. Ако крадецът вече те е изпреварил, трябва на всяка цена да го догониш. А после и да избягаш от Лувъра преди пространствено-времевият портал да се е затворил. В книгата ще намериш: Поредица от загадки, които ще поставят на изпитание твоята логика, наблюдателност и ... |
|
Реши случая и се измъкни! С помощта на твоя верен робот Дизет-13 (DZ-13) си се телепортирал в далечната 1889 г. в Неапол, Италия. Там майсторът готвач, създал пица Маргарита, съвсем скоро може да бъде отровен от завистлив съперник... Само след няколко минути ще бъде твърде късно! Твоята мисия е да откриеш в ресторанта на съперника отровното ястие и да го замениш с подобно. След което да избягаш, преди пространствено-времевият портал да се е затворил! В книгата ще намериш: Поредица от загадки, които ще поставят на изпитание твоята логика, наблюдателност и дедуктивно мислене. Игра за време! Според избраното ниво на ... |
|
Феноменът Escape room е завладял света вече повече от десет години. Към този момент съществуват над 50 000 ескейп стаи, всяка уникална по своему. Те са пълни със загадки и мистерии и са изключително популярни както в целия свят, така и в България. Книгата на Джеймс Хамър - Мортън - Escape Room. Приключение в 10 стаи ви предлага едно вълнуващо реално ескейп преживяване. Всяка глава представлява различна стая, пълна с множество интерактивни загадки. Книгата следва историята на младия репортер Адам и неговия приятел Хенри. Двамата трябва да разкрият дълбоко заровените тайни на корпорация Wexell и да спрат плана ѝ за ... |
|
Представяне на най-доброто по PHP. Включва и PHP 5.3. ... Забравете всичко, което някога сте чували за PHP, и вижте истинската мощ на езика. Тази книга разглежда най-полезните елементи на PHP, демонстрира по какъв начин те могат да ускорят процеса на уеб разработка и обяснява защо най-разпространените от тях често не се използват по предназначение. Ще научите кои елементи могат да допълнят възможностите на обектно-ориентираното програмиране и кои елементи трябва да използвате, за да интегрирате вашето приложение с база данни. Книгата "PHP: Добрите страни", написана от дългогодишен член на PHP общността, е ... |