Имаш много приятели? Искаш да имаш още повече? Искаш да ги опознаеш по-добре... или някой да опознае теб по-добре? Уникални 77 въпроса в твоя уникален лексикон. Когато след години го отвориш отново и прочетеш написаното ще имаш шанса да се върнеш в чудесни спомени. Забавлявай се и не допускай някой да не попълни твоя лексикон! В лексикона има и плик, в който твоите приятели да ти оставят по нещо за спомен. ... |
|
Имаш много приятели? Искаш да имаш още повече? Искаш да ги опознаеш по-добре... или някой да опознае теб по-добре? Уникални 77 въпроса в твоя уникален лексикон. Когато след години го отвориш отново и прочетеш написаното ще имаш шанса да се върнеш в чудесни спомени. Забавлявай се и не допускай някой да не попълни твоя лексикон! В лексикона има и плик, в който твоите приятели да ти оставят по нещо за спомен. ... |
|
Мъдрост, от която да се учим и днес, съдържа тази книга, устояла на времето и повлияла на автори като Андерсен, Паулу Коелю и Хорхе Букай. Написана е от високопоставения испански благородник дон Хуан Мануел, който е имал бурна съдба. "Граф Луканор", създадена 18 години преди "Декамерон" на Бокачо, включва 51 новели, а също притчи и афоризми, оказали огромно влияние през вековете. Новела 32. е пресътворена от Х. К. Андерсен в приказката му "Новите дрехи на царя". Хорхе Луис Борхес включва новела 11. в своя антология. Граф Луканор обсъжда проблемите си със своя мъдър съветник Патронио, ... |
|
Момче и момиче, двама влюбени тийнейджъри. Един ден тя внезапно изчезва... Започва дългото търсене на една изгубена любов. Заслушан в своите сънища, мъжът, вече на средна възраст, напуска Токио и започва работа в библиотека далеч в планината, стаила собствени загадки. Пътешествието му го отвежда във въображаем безименен град, опасан с високи стени, населен с еднорози и с хора, лишени от сенки. Там, в библиотека за стари сънища, мъжът намира своята любима. А срещата с млад чудак му помага да разбере променливите и пропускливи стени между световете и го изправя пред решението да избере какво е склонен да изгуби... (Не) ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
"Гледай си работата - Държави, знамена и други" от "The Purple Cow" е забавна игра с образователна цел - да запознае малчуганите с държавите, техните знамена и още любопитни факти за тях. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и в нея могат да се включат от 2 до 6 участника. Комплектът включва удобна метална кутия за съхранение, 40 карти и 1 карта с инструкции. Прочетете инструкциите, разбъркайте картите и нека забавлението започне! Как се играе "Гледай си работата - Държави, знамена и други" Цел на играта: Да съберете възможно най-много заглавни серии (четворки). Правила: ... |
|
"Гледай си работата - Паметници и забележителности" от "The Purple Cow" е забавна игра с образователна цел - да запознае малчуганите със световните забележителности, чудеса и паметници. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и в нея могат да се включат от 2 до 6 участника. Комплектът включва удобна метална кутия за съхранение, 40 карти и 1 карта с инструкции. Прочетете инструкциите, разбъркайте картите и нека забавлението започне! Как се играе "Гледай си работата - Паметници и забележителности" Цел на играта: Да съберете възможно най-много заглавни серии (четворки). Правила: ... |
|
"Гледай си работата - Гениални мислители" от "The Purple Cow" е забавна игра с образователна цел - да запознае малчуганите с гениалните мислители, които са променили историята със своите изобретения. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и в нея могат да се включат от 2 до 6 участника. Комплектът включва удобна метална кутия за съхранение, 40 карти и 1 карта с инструкции. Прочетете инструкциите, разбъркайте картите и нека забавлението започне! Как се играе "Гледай си работата - Гениални мислители" Цел на играта: Да съберете възможно най-много заглавни серии (четворки). ... |
|
Класическата игра "Не се сърди човече" е разработена от "The Purple Cow" с магнитно игрално поле и пионки, които го правят изключително удобен при пътувания и игра на открито. Игралното поле се сгъва на две, а цветните фигурки имат формата на кръгли магнити. Играта се играе от 2-4 човека. Целта на играта е да бъдеш първия играч, който премества 4-те пионки от един цвят в центъра на игралното поле. Как се играе: Всеки играч има 4 пионки от един и същи цвят. Играчите се редуват в посока на часовниковата стрелка да хвърлят зара. Играчът с най-висок резултат от хвърлянията започва първи. Играчът трябва ... |
|
Educational cards ... The box contains 50 cards with 100 games about the nature and the numbers. Your children will have fun but also learn how to count, add, subtract and compare in an easy and enjoyable way. The ink of the marker can easily be erased from the cards and they can be reused. Use the marker which you will find in the box. Wipe it out with a dry material. ... |
|
Пъзелът е част от серията The Einstein Collection, където ще откриете още интересни главоблъсканици. ... The Fish Puzzle от Professor Puzzle идва с интересно предизвикателство. Вашата цел е да успеете да освободите рибата от металната дръжка и след това отново да съедините частите. Ще успеете ли? Нивото на трудност е 3 от 5, което го прави средно труден. Металният пъзел е опакован в красива кутийка, подходяща за подарък. ... |
|
Имало едно време едно далечно кралство, в което живяла прекрасна принцеса. Но зла вещица завидяла на красотата й и я проклела с дълбок сън без сънища. Магическата огърлица на принцесата била разкъсана и нейните 40 перли били разпръснати в градината на двореца. Легендата гласи, че онези, които съберат перлите и възстановят огърлицата, преди и последната песъчинка да падне в пясъчния часовник, ще събудят принцесата. До ден днешен принцесата все още спи и чака своите спасители да я освободят от проклятието на вещицата. Играта The Lost Necklace от Marbushka е подходяща за деца над 4-годишна възраст. В нея могат да се ... |
|
Дървеният 3D пъзел "The Hipster" от "Professor Puzzle" ще тества вашата логика и концентрация, тъй като с него се насърчава нестандартното мислене. Целта на пъзела е да превърнете фигурата в куб, а след това да успете да го върнете в първоначалната му позиция. ... |