"Забавно пазаруване" на "Thinkle Stars" е семейна образователна игра със състезателен характер. Тя се състои от игрално поле (38 x 38 cm), 4 пионки, зар, 24 карти с продукти, 36 жетона-монети и 6 карти-банкноти. По време на играта децата ще научат каква е стойността на парите, различните видове храни, концепцията за плащане, планиране и стратегическо мислене. Освен всичко това ще упражнят своите математически познания за събиране и изваждане. Играта е подходяща за деца над 5-годишна възраст и в нея могат да участват до 4 -ма играчи. Правила на играта: Преди началото на играта е необходимо да се ... |
|
Допълнено издание. ... Науката на пазаруването. Пако Ъндърхил , гуруто революционер в ритейл сектора, се завръща с напълно преработено издание на класическия бестселър за непрекъснато развиващата се потребителска култура. Тук ще прочетете свежи наблюдения и важни уроци относно най-новите тенденции в търговията. Той разглежда моделите на Amazon и iTunes, а също и ефектите на глобализацията върху световните развиващи се пазари. Това преработено издание представя: последните тенденции в онлайн търговията - правилните, но и неправилните подходи на търговците и начините, по които почти всяка компания може да подобри ... |
|
Повече от 250 стикера. ... Помогни на мечетата да се подготвят за празника, като ги облечеш с подходящи дрешки за игра в снега, за готвене на лакомства, за пазаруване на подаръци или за сън. Украси голямата коледна елха и очаквай с тях най-вълнуващия момент - идването на Дядо Коледа. Какви ли подаръци ще им донесе? Книгата развива уменията на децата да разказват, да мислят и да съобразяват. Помага им да подбират подходящо облекло в различни ситуации. Залепването на стикери е забавно и стимулира усъвършенстването на фината моторика и усета към детайла. ... |
|
Мариа Баздрагянова е необикновено българско дете. Тя е на 10 години и много обича да чете книги. Две поредни години е награждавана от Регионална библиотека - Благоевград като "Най-четящо дете". Тази книжка тя написа на 9 години, вдъхновена от игрите с приятели и от собственото си въображение. За малчуганите това е занимателно четиво, което ще ги накара да обикнат литературата от мънички."Посвещавам тази детска книжка на всички деца по света и на всички автори, които пишат за децата." Мариа ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
В играта от Headu могат да участват от 2 до 6 играча на възраст над 4 години. Тя се състои от 40 карти - 5 карти с 8 героя. Целта на играта е всеки играч да подреди ежедневието на един от героите в правилна последователност. Участниците се редуват да теглят карти и да редят. Печели този играч, който успее да събере 5 карти показващи ежедневието на един герой. Пълните правила на играта може да откриете в прикачения файл. ... |
|
Една игра за истинско пазаруване. ... Докато играят "Шопинг терапия", участниците ще трябва да влязат в ролята на клиенти в търговски център. Всички обувки в центъра са на промоция, но освен тях в игралните магазини има толкова много привлекателни стоки. Проверете кой от играчите ще успее да се сдобие с най-много от тях. Теренът за игра е разделен на две нива. Спирайки се на различните сектори-магазини, които се намират на долното ниво, участниците ще могат да купят обувки, дрехи, парфюми и чанти. Определени търговци дори предлагат стоките си с 50% намаление. Но не всички полета в играта са в полза на играчите. ... |
|
С детската количка на "Polesie" детето ви лесно може да транспортира играчки или всяко нещо, което може да играе ролята на хранителен продукт. Освен веселба, играчката допринася и за ходенето и координацията на движенията при децата, докато играят и се забавляват. ... |
|
С детската количка на "Pilsan" детето ви лесно може да транспортира играчки или просто да пазарува в свой въображаем магазин. Вашето детенце, ще се забавлява, като може да напълни количката с всичко възможно, което сметне, че може да изпълнява ролята на продукт. Освен веселба, играчката допринася и за ходенето и координацията на движенията при децата, докато те просто си играят. Играчката е подходяща за деца над 2 години, а максималното ѝ натоварване е 2 kg. ... |
|
Обичате ли да пазарувате с мама и тати? Използвайте детската количка от Dolu за да се снабдите с всичко необходими покупки. Количката е изработена от здрава пластмаса и е подходяща за активна игра. ... |
|
С детската количка на "Little Tikes" детето ви лесно може да транспортира играчки или всяко нещо, което може да играе ролята на хранителен продукт. В предната си част има мини количка, в която може да вземе своята кукла или плюшена играчка (с височина до 30 cm) на разходка, докато пазарува. Досущ като истинска, колата има отваряща се вратичка, предни колела, които се въртят на 360° за по-лесно маневриране, въртящо се кормило, клаксон със звук и "ключ" за тръгване. Освен за веселба, играчката допринася за ходенето и координацията на движенията при децата, докато те просто си играят. Колата е с размери ... |
|
Детската количка за пазаруване е част от серията "Еднорог". В нея ще намерите и играчки за игра на открито със същия дизайн. ... Количката за пазаруване от "Mondo" е в розов и бял цвят, с илюстрирани картинки на еднорог. С нея момиченцата ще могат да транспортират играчки или фигурки за игра на хранителни продукти. Освен да се забавляват, играчката ще допринесе и за ходенето и координацията на движенията при малчуганите, докато те просто си играят. Детската количка за пазаруване е с приблизителни размери 40 / 30 / 40 cm. ... |
|
От десетилетия големите компании следват концепцията за емоционален маркетинг. Въпросите, свързани с емоционалното срещу рационалното пазаруване, все по-често стоят за разрешаване от меркетолозите, които искат да предизвикат това поведение. Много от тях са вече наясно, че не може просто да се противопоставя емоционалното срещу рационалното поведение, или да се възприема, че емоциите са пагубни за рационалното поведение на потребителите. Емоциите са сложно преплетени с рационалното поведение. Те са като гориво в двигателя на процеса за вземане на решение за покупка. Това издание е предназначено за учени, изследователи, ... |