Съставител: Стефан Калайджиев. ... Проблемът се явява в това - как човек да извърши правилно сканиране и как да направи точна диагностика на своите здравни проблеми и след като ги открие да предприеме необходимите действия за отстраняване на проблема. Изборът е на човека: или по стария метод на хапчетата и химията или по новия метод на биорезонанса. Времето на химията и хапчетата изтече. Времето на ваксините е свързано с подход към човека като към животно. Идва ново време - чрез информация и енергия да се лекуваме. ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
"Петнадесетото издание на книгата е преработено с цел да съответства на практиката според съвременното състояние на науката и е достъпно за широк кръг читатели. Малките размери на овощните дървета преобладават навсякъде. Дали стройното времето се отглежда едно-, дву- или многоредово, зависи от мястото (климат, почва, изложение, слънчево огряване), сорта, механизирането на производствените процеси и от личните предпочитания. При условията на свръхпродукция на семкови плодове в Европа от значение е не толкова по-нататъшното постоянно увеличаване на продукцията от разнородно качество от единица площ, колкото големият ... |
|
Историите за приключенията на барон Мюнхаузен забавляват читателите вече повече от двеста и петдесет години. Те са колкото неправдоподобни, толкова и забавни. Благодарение на смелостта и съобразителността си той винаги успява да се справи с неочаквано сполетели го изпитания по време на път, лов или война. А маниерът му да разказва за преживелиците си, без да проявява излишна скромност, може не само да ни удиви, но и да ни разсмее. Барон Йеронимус Карл Фридрих фон Мюнхаузен - разказвачът на тези истории, действително е живял преди много, много години. Този потомък на един от най-старите благороднически родове в Долна ... |
|
Любител на приключенията, барон Мюнхаузен предприема безброй пътешествия по суша, въздух и вода. В Русия, Египет, Северно море или на Луната, храбрият веселяк извършва нечувани подвизи. Невероятно изобретателен, баронът излиза победител и от най-заплетените ситуации. Славата му се предава от уста на уста по всички континенти. ... |
|
Цикъл от шест лекции изнесени в Дорнах от 9 до 17 август 1919 г. След края на Първата световна война, 1914 - 1918 г., Рудолф Щайнер за пръв път има възможност да пътува до Германия, където в Щутгарт говори пред фабрични работници за троичния социален организъм. По същото време изнася други дванадесет лекции върху педагогиката, Духовно-научно разглеждане на социалните и педагогическите въпроси, Събрани съчинения 192. Същата тема той обсъжда и в предлаганите шест лекции. Веднага след това Рудолф Щайнер се завръща в Щутгарт и от 21 август 1919 г. изнася лекционния цикъл Общото човекознание като основа на педагогиката, ... |
|
Лекции пред членове на Антропософското общество. Книгата Педагогическата практика от гледната точка на духовно-научното човекознание на Рудолф Щайнер представлява лекционен цикъл, на който са присъствали около осемдесет швейцарски учители и учителки, тринадесет педагози от чужбина и петнадесет заинтересовани родители. Изнесен е в Дорнах, Швейцария от 15 до 22 април 1923 г., в импровизираната зала на дърводелната работилница, непосредствено до опожарения три месеца и половина преди това Първи Гьотеанум. Лекциите са един вид продължение на основополагащия цикъл Общото човекознание като основа на педагогиката, Събрани ... |
|
"Предстои ни един важен цикъл от лекции, и следва предварително да отбележим, че този цикъл от лекции ще може да бъде изнесен едва сега, след като години наред сме работили в полето на антропософията. И веднага ще добавим, че великите идеи, на които ще се посветим през следващите дни, изкискват в известно отношение онова настроение, което можахме да получим при двете представления, изнесени през последните дни. Тези представления трябваше да ни въведат в онова настроение, в онова състояние на чувствата, което е необходимо, за да може това, което трябва да застане пред нас в областта на антропософията, да бъде ... |
|
Името на барон Мюнхаузен е легендарно - реална историческа личност - Карл-Фридрих-Иероним. роден през 1720 г. в Баденвердер, служил като кавалерийски офицер в руската армия през 1737-1739 г След напускането на фронта той се връща в Германия и разказва на приятелите си за необикновените си приключения - фантастични, весели и изпълнени със сатира и хумор. През 1773 г. Рудолф Ерих Распе (1737-1794) гостува на известния барон и успява да запише и издаде тези истории, озаглавени „Приключенията на барон Мюнхаузен". ... |
|
Като методи на духовно-научното изследване. Седем подбрани лекции, изнесени в Дорнах и Базел между 3 октомври и 27 декември 1914 г."Скъпи мои приятели! Не очаквайте, че в тези четири лекции ще мога да дам един вид заместител на това, което беше предвидено в Мюнхен. Но тук ще се опитам да очертая поне малка част от съдържанието на мюнхенските лекции. Точно най-важното и най-същественото, което трябваше да бъде казано в Мюнхен, следва да бъде запазено, докато отново не заживеем в не толкова бурни времена. Наистина мога да бъда само удивен, че тук или там някой би могъл да повярва, че сериозните усилия, които трябва да ... |
|
Събраните в настоящото издание текстове от Рудолф Щайнер принадлежат към учебния материал на създаденото от него Езотерично училище между годините 1904 и 1914 г. Те представляват допълнение към тома За историята и същността на първия отдел на Езотеричното училище 1904 - 1914 г., който съдържа всички запазени документи - писма, циркулярни писма, документи и речи, доколкото те са във връзка с изграждането и ръководството на първия отдел на тристепенно ръководено училище. Текстът на упражненията и мантрите в настоящото издание са дадени писмено от самия Рудолф Щайнер. Докато лекциите в част четвърта и пета, с едно ... |
|
"Чрез обикновената история човек може да се запознае само с една малка част от това, което човечеството е преживяло в миналите времена. Историческите документи хвърлят светлина само върху няколко хилядолетия. А също и това, което науката за старите култури, палеонтологията, археологията и геологията могат да ни научат, е съвсем ограничено. И към тази ограниченост се прибавя също и несигурността на всичко, което е изградено върху външни свидетелства. Нека само помислим, как се изменя картината на нещо, намиращо се недалеч назад в миналото, или картината на един народ, когато са намерени нови исторически документи. ... |
|
Тринадесет лекции, изнесени в Щутгарт от 03.10 до 15.10.1922 година. Конфликтите между старите и младите накараха младите да се отдръпнат в зони, отдалечени от Дракона. Но младежкото движение ще постигне истинската си цел, само ако намери достъп до Михаиловата сила, която унищожава Дракона. И тогава става ясно, че поколенията имат какво да си кажат, че всяко поколение има какво да даде на другото. Защото в действителност възпитателят, ако е цялостен човек, взема от детето толкова, колкото му е дал. Който не може да научи от детето какви са посланията от духовния свят, той не е в състояние да разкрие пред него тайните на ... |