Играта от Headu ще въведе децата в света на програмирането, чрез кодиране. Тя се състои от игрално поле, 2 полета за програмиране, 60 карти с код, 12 карти с мисии, 4 стартови карти, 5 маркировки, 4 карти "Премини от тук" и 8 жетони с гербове. Може да играеш сам или да обединиш сили с приятели, за да спасиш животните. Пълнените правила на играта може да намерите в прикачения файл. ... |
|
Да се изправи пред едно от стоте предизвикателства на играта, подреждайки цветна картинка и в същото време да упражнява своите логически умения - това ще може всяко дете докато играе на играта "Цветен код" на "SmartGames". Играта се състои от книжка със 100 различни картинки. От детето, което играе на нея се изисква да си избере една от тях и да я пресъздаде. Но това няма да се случи като я прерисува или оцвети, а по един по-нестандартен и забавен начин. На разположение малчуганът ще има специална поставка и 18 елемента за подреждане. В какво се крие "магията" на играта? Именно в различните ... |
|
Децата ще обогатят знанията си с играта за кодиране от Learning Resources . Тя разполага с 3 нива на трудност, които са Един играч, Код за стая на загадките и Разбивач на кодове. Целта на играта е децата да стигнат до робот като подредят картите си последователно. Комплектът е подходящ както за самостоятелна игра, така и за 2-ма играчи. Той има за цел да развие логичното мислене и двигателните умения на подрастващите по интересен начин. В кутията са включени 20 карти и подложки - 20 квадратни, 2 във формата на робот, 2 със зъбни колела, 2 във формата на пружина и 2 с X. Размерите на квадратните подложки са 23 x 23 cm. ... |
|
Комплектът от Nathan е предназначен за деца над 3 години и се състои от курсове за 2 деца, представляващи първи стъпки в декодиране, кодиране и движение по решетка. В тази образователна игра всяко дете получава по една прозрачна пластмасова решетка, под която плъзга решетъчната игрална дъска. Следвайки инструкциите на лентите със стрелки, детето поставя пионките в своята мрежа, за да маркира маршрута със стрелки и да намери точката на пристигане. След това то обръща лентата с инструкции, за да провери отговора си. Двустранните дъски за игра представят 2 теми - гора и море. За всяка тема се предлагат 2 ориентации - ... |
|
Комплектът от Nathan е предназначен за деца над 4 години и се състои от курсове за 2 деца по квадрикодиране. Кутията съдържа 24 листа с упражнения, 2 двустранни магнитни дъски, 46 магнитни плочки със стрелки и учебно ръководство. По време на този курс децата ще се научат как да се ориентират по решетка, как да се придвижат от една точка до друга, как да се ориентират и как да определят дължини. В процеса на игра всяко дете получава по една дъска и 23 магнитни плочки в един цвят. Участниците могат да работят заедно върху един от 24 -те листа с упражнения. Маршрутите, които трябва да бъдат изминати, отговарят на ... |
|
Кодиране без компютър? Това е най-добрият начин децата да навлязат в света на програмирането, без нуждата от компютър. Играта Robocoding е подходяща за деца над 4-годишна възраст и не изисква предишен опит в кодирането. На първо ниво, чрез прости инструкции, играта позволява на децата да се научат да поставят елементи в координатна равнина. Използването на колелата включва шанс и изненада, което прави заниманията приятни и забавни. На второ ниво играта позволява на децата да открият, че с проста последователност от стъпки, те могат да постигнат цел. Това разбиване на малки стъпки ще послужи като въведение в основното ... |
|
Комплектът е по система micro:bit , където ще откриете още интересни продукти. ... Пакетът за интерактивно кодиране от Elecfreaks съдържа модул Trimpot, модул Rainbow LED, сензор за жестове, сензор за цветове и почти 180 броя елементи. Това дава на децата възможност да решават проблеми и да създават проекти. Над шест готини проекта в WIKI носи на децата нови знания за изкуствения интелект. Комплектът е съвместим с интелигентната кола TPBot и комплекта на Nezha Inventor. Образователният комплект е вдъхновен от методологията STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics), създаден специално за подрастващите ... |
|
Как да предотвратим и излекуваме диабет тип 2. ... В "Код диабет" д-р Джейсън Фънг споделя опита и резултатите от създадената от него лечебна програма и дава на читателите едно напълно ново разбиране за болестта. Според него диабетът тип 2 е болест на храненето и може да бъде излекуван напълно именно чрез промяна в хранителните ни навици. Без лекарства. Без операции. Без медицински разходи. Написана разбираемо, съпричастно и не на последно място - с чувство за хумор, тази революционна книга ни насърчава да забравим всички съвети, които сме чували досега относно диабета и неговата нелечима прогресираща природа. ... |
|
Как да отслабнем и задържим свалените килограми. ... Всичко, в което вярвате за отслабването, е погрешно. При всеки един човек причината за наднорменото тегло и затлъстяването е хормонална. Книгата разглежда централната роля на инсулина в регулирането на телесното тегло и описва изключително важната роля на инсулиновата резистентност. Не можете да постигнете трайно отслабване, ако не отстраните истинската причина за трупането на килограми. В тази много четивна и провокативна книга д-р Джейсън Фънг представя оригинална и научно доказана теория за затлъстяването, която дава удивителни идеи как да се храним правилно. ... |
|
Отключи способността на тялото си да се самоизцелява. ... Тялото ни може да се самолекува и знае от какво се нуждае! Трябва само да го послушаме. Д-р Брадли Нелсън посвещава цялата си кариера в разработване на лесен, интуитивен метод, чрез който всеки може сам да отключи изцерителните способности на тялото си. Чрез Кодът на тялото бързо могат да бъдат открити дефицити и дисбаланси от всякакъв характер - както физически, така и емоционални. Следващата стъпка е тяхното отключване и връщане на баланса. Насоките, които д-р Нелсън дава, са дефинирани в шест категории: емоционално здраве - постигане на енергиен баланс чрез ... |
|
С романа си "Тракийският код" Владимир Сълов намира убедителна и увлекателна връзка между Древна Тракия, реални артефакти, намерени по нашите земи, различни светилища в България и символи по тях, с Древен Египет и времената, когато боговете, може би дошли от митичната Атлантида, са били все още сред нас. Героите на книгата са обикновени хора, въвлечени по волята на случайността в намирането на един артефакт и разкриването на загадките, които крие той. По пътя си те изследват светилища и находки, сблъскват се с коварни противници, участват в много приключения, за да открият неочаквани връзки във времето и ... |
|
Комплектът за кодиране и роботика от Gigo съдържа допълнителен пакет от предизвикателства за Сандвичът робот . Той въвежда 8 нови механични робота с различни инженерни предизвикателства, които всеки може да изпълни. Новите модели включват булдозер, ножичен асансьор, плуг и чук. Също така предлага нови идеи и сценарии, с които да построите катапулт, да хвърлите топка в кош или да създадете роботизирана ръка. Комплектът се състои от 93 елемента и 6 карти с кодове, с които да изградите 8 модела. ... |