Използвайте вдлъбнатините, за да плъзгате по тях издадените части и се надявайте, че ще успеете да завършите този много сложен пъзел. Асиметричният дизайн ще ви хипнотизира и ще обърка паметта ви. Движението определено е завъртане. Дизайнер на пъзела е Оскар ван Девентър от Холандия, а темата е "плетеница". Целта на играта е да се разглоби пъзела и след това отново да се сглоби. Играта е опакована в красива картонена кутия. ... |
|
Целта на играта е да се разглоби пъзела и след това отново да се сглоби. ... |
|
Целта на играта е да се разглоби пъзела и след това отново да се сглоби. ... |
|
Целта на играта е да се разглоби пъзела и след това отново да се сглоби. ... |
|
Целта на играта е да се разглоби пъзела и след това отново да се сглоби. ... |
|
Целта на играта е да се разглоби пъзела и след това отново да се сглоби. ... |
|
Целта на играта е да се разглоби пъзела и след това отново да се сглоби. ... |
|
Целта на играта е да се разглоби пъзела и след това отново да се сглоби. ... |
|
Целта на играта е да се разглоби пъзела и след това отново да се сглоби. ... |
|
Класическата игра е една чудесна алтернатива за всички, които обичат да прекарват свободното си време в компанията на родителите и приятелите си. Малките ѝ цветни плочки предизвикват въображението на участниците, като изпитват сръчността и концентрация им. Целта на играта е всички заедно да изградите колкото се може по-висока кула, като използвате купчетата като тухлички. Обаче внимавайте, ако извадите или поставите едно единствено кюлче не на място, ще срутите цялата крепост, а най-лошото е, събарянето да се случи заради вашия ход. Затова се постарайте именно вие да сте играчът, сложил последния елемент и победил ... |
|
Съберете най-много дървени пръчици от разпръснатия куп, като се стараете да не помръднете останалите. В дървената кутия са включени 41 пръчици с дължина от 18 cm. ... |
|
Всяко парче е плътно, така че можете да усетите теглото на пъзела докато го държите в ръце, както и да видите изтънчеността, която на пръв поглед прилича на солиден дизайн. След като започнете да решавате загадката на пъзела, по пътя ви ще започнат да изскачат издатини, които ще ви попречат, но това не трябва да ви отказва, защото именно това е предизвикателството, което трябва да преодолеете. Дизайнът на пъзела е на Джин-Ху Ан от Южна Корея, а темата му е буквата "G". Целта на играта е да се разглоби пъзела и след това отново да се сглоби. Играта е опакована в красива картонена кутия. ... |