store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Игри    Hasbro  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Игри    Hasbro    Дженга - Игра с дървени елементи за подреждане
Търсене
Още снимки на тази игра
Опаковка на продукта
 

Дженга


Игра с дървени елементи за подреждане
Цена:  30.50 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази игра може да бъде доставена в:
Петък 23-02-2018 г. или
Понеделник 26-02-2018 г.
Тази игра може да бъде доставена в София и
експресно за 2 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка!
Продукт#211239
ТипИгра
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Производител
Официален сайт на Hasbrowww.hasbro.com
Каталожен номерA2120
EAN5010994692056
Категории
МатериалДърво
Части54
За възрастНад 6 години
Размери на опаковката11.40 / 28.00 / 7.40 cm
Тегло0.800 kg
  • Описание
  • За Hasbro
Класическата игра "Дженга" ви предизвиква да играете и бъдете по-концентрирани, да не потрепва ръката ви и да се забавлявате с цялото семейство. Целта е да подредите колкото е възможно по-висока кула от дървени елементи, като всеки играч добавя по една част най-отгоре на кулата. Внимавайте да не съборите кулата по време на вашия ход.

Цел на играта:
Да станете последният играч, който ще извади кубче на кулата, без да я събори.

Правила на играта:
  • Постройте кулата, като на всеки етаж слагате по 3 дървени кубчета. Поставете етажите под прави ъгли един спрямо друг.
  • Започнете играта от този, който е построил кулата. Когато ви дойде редът, хвърлете зарчето и извадете едно кубче отговарящо на цвета който ви се е паднал и го поставете на върха на кулата. Разположете го под прав ъгъл спрямо кубчетата, непосредствено под него. Можете да действате само с едната си ръка. Използването на двете ръце едновременно е забранено.
  • Продължете по посока на часовниковата стрелка, като премествате по едно блокче на ред. Винаги поставяйте всичките три кубчета на един етаж, преди да започнете нов.

Край на играта:
Победител е последният играч, който е извадил кубче, без кулата да падне. Играчът, който е съборил кулата, я реди за следващата игра.
Hasbro“ е един от световните гиганти, чиято дейност може да се определи като „производство на ваксини срещу лошо настроение, скуката, които изострят ума и обогатяват интелекта“. Рецептата на американската компания е една – „лечение“ чрез най-мощното оръжие - играта! Следвайки неотклонно тези си виждания, „Hasbro“ се подреждат сред най-големите производители на игри и играчки в света. И това не е всичко. Те имат редица телевизионни продукти, електронни игри, развиват изключително активна лицензионна дейност. За да дадат на милионите си клиенти „мечтаната игра или играчка“, от „Hasbro“ предлагат добре познати и обичани марки като „Трансформърс“, „Littlest Pet Shop“, „Star Wars“, „Pokemon“, „Play-Doh“, „Nerf“, „Playskool“, „Малкото пони“, „G.I. Joe“, „Magic: The Gathering“ и др.

Името на компанията идва от братята Хасенфилд, които през 1923 година основават текстилната фирма „Hassenfeld Brothers“. Тя е със седалище в град Хасбрук Хейтс, щата Ню Джърси. Още на следващата година, дейността им се разширява с производството на кутии за моливи и ученически пособия. Първата серия играчки на компанията излиза години по-късно, през 1940 г. Тя съдържа детски лекарски инструменти и аксесоари.
„Пробивът“ на пазара с играчки обаче „Hassenfeld Brothers“ реализира през 1952 г., когато пускат играчката „Господин Картофена глава“. Тя е измислена от легендарния Джордж Лърнър, който „изобретява“ Картофчо, докато прави забавни „кукли“ за своята сестра. Майстори ги от различни плодове и зеленчуци, на които слага очи, ръце, крака, коса и др. „Господин Картофена глава“ представлява пластмасов картоф с множество аксесоари, които могат да се прикрепват към „тялото“ му на принципа на мозайката. Това е и първата играчка в света, която е рекламирана по телевизията.
През 1964 г. „Hassenfeld Brothers“ пускат на пазара серията „G.I. Joe“ за „момчетата, които не искат да играят с момичешки кукли“. В нея се предлагат фигурки на войници от сухопътни войски, военноморския флот, военновъздушните сили, морски пехотинци, дори сестри в лазарет. Популярността на войникът Джо го превръща в идол за американските деца. В следствие развитието на тази линия и появата на различни аксесоари към фигурите, на пазара на играчки „изгрява“ напълно нов продукт – т.нар. „екшън фигура“.
През 1968 г. „Hassenfeld Brothers“ съкращават името си на „Hasbro“ и стартират най-масираната медийна кампания на фирма с подобен тип производство правена до момента. Следват много нови серии играчки, но следващият голям пазарен хит на „Hasbro“ е стартиралата през 1983 г. серия „Малкото пони“. Следващата година е присъединена компанията „Milton Bradley“, която държи правата за производството на едни от най-известните настолни игри. Благодарение на тази сделка, „Hasbro“ започва да предлага на своите клиенти игрите „The Game of Life“, „Candy Land“, „Twister“, „Scrabble“ и др. Същата година се появяват и първите играчки от серията „Трансформърс“.
През 1985-1986 г. „Hasbro“ купува „CBS Toys“ и „Playskool“. Тези стратегически ходове на компанията я „изстрелват“ в сърцето на пазара с образователни игри и играчки. През 1991 г. тя купува още една стратегическа компания - „Parker Brothers“, която държи правата за една от най-популярните настолни игри – „Монополи“.
Следват други сливания с фирми, които произвеждат хитови игри в жанровете фентъзи и научна фантастика.
Няколко години по-късно е създадено студиото на „Hasbro“, което разработва и произвежда телевизионни програми за пазарите по целия свят. „Hub TV Network“ е част от съвместното предприятие между „Hasbro“ и „Discovery Communications“.
„Hasbro“ развива активна благотворителна дейност. Целта й е да помогне в изграждането на по-безопасен и стабилен свят за бъдещите поколения и да окаже положително въздействие върху живота на милиони деца и семействата им по света. Заради филантропската си дейност „Hasbro“ са обявени за една от „Най-етичните компании в света“!
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените играта "Дженга", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази игра, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват играта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази игра, купуват също
Активити - Настолна игра за съобразителност и креативност - игра

Активити


Настолна игра за съобразителност и креативност

Piatnik
Цена:  45.00 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цел на играта: Достигнете финала като отгатвате различни понятия. Как се играе? В играта могат да участват 2, 3 или 4 отбора, всеки с поне двама участника (възможна е и игра и само с трима души). Всеки отбор избира пионка и я поставя на стартовото поле. Отборът, който започва пръв избира един свой участник като първи играч, след което играчите се редуват последователно. Играчът изтегля карта от едната от трите купчинки с трудност 3, 4 или 5. Той трябва да обясни понятието от картата, чиито цвят съответства на полето от игралната дъска, на което се намира пионката на отбора му. Играчът има 10 секунди за да го запомни, ...
Mr. Twister - Детска парти игра - игра

Mr. Twister


Детска парти игра

PlayLand
Цена:  20.20 лв.
"Бъди гъвкав и запази равновесие!" - това е мотото на игрите "Twister". А сега, загрейте и се подгответе за веселба! Подготовка за игра: Преди началото на играта, играчите трябва да разтеглят платнището с кръговете на пода вкъщи и да си събуят обувките. Един от играчите ще е рефер, като неговата задача ще е да върти стрелката и да следи играта. Останалите играчи застават на стартова позиция. Стартови позиции: При 2-ма играчи - играчите застават един срещу друг в два срещуположни края на платнището с кръговете. Всеки от тях поставя единия си крак на жълт кръг, а другият - на син. При 3-ма ...

Дженга


Игра с дървени елементи за подреждане
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  30.50 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази игра може да бъде доставена в:
Петък 23-02-2018 г. или
Понеделник 26-02-2018 г.
Тази игра може да бъде доставена в София и
експресно за 2 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка!
Продукт#211239
ТипИгра
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Производител
Официален сайт на Hasbrowww.hasbro.com
Каталожен номерA2120
EAN5010994692056
Категории
МатериалДърво
Части54
За възрастНад 6 години
Размери на опаковката11.40 / 28.00 / 7.40 cm
Тегло0.800 kg
Още снимки на тази игра
Опаковка на продукта
Описание
Класическата игра "Дженга" ви предизвиква да играете и бъдете по-концентрирани, да не потрепва ръката ви и да се забавлявате с цялото семейство. Целта е да подредите колкото е възможно по-висока кула от дървени елементи, като всеки играч добавя по една част най-отгоре на кулата. Внимавайте да не съборите кулата по време на вашия ход.

Цел на играта:
Да станете последният играч, който ще извади кубче на кулата, без да я събори.

Правила на играта:
  • Постройте кулата, като на всеки етаж слагате по 3 дървени кубчета. Поставете етажите под прави ъгли един спрямо друг.
  • Започнете играта от този, който е построил кулата. Когато ви дойде редът, хвърлете зарчето и извадете едно кубче отговарящо на цвета който ви се е паднал и го поставете на върха на кулата. Разположете го под прав ъгъл спрямо кубчетата, непосредствено под него. Можете да действате само с едната си ръка. Използването на двете ръце едновременно е забранено.
  • Продължете по посока на часовниковата стрелка, като премествате по едно блокче на ред. Винаги поставяйте всичките три кубчета на един етаж, преди да започнете нов.

Край на играта:
Победител е последният играч, който е извадил кубче, без кулата да падне. Играчът, който е съборил кулата, я реди за следващата игра.
За Hasbro
Hasbro“ е един от световните гиганти, чиято дейност може да се определи като „производство на ваксини срещу лошо настроение, скуката, които изострят ума и обогатяват интелекта“. Рецептата на американската компания е една – „лечение“ чрез най-мощното оръжие - играта! Следвайки неотклонно тези си виждания, „Hasbro“ се подреждат сред най-големите производители на игри и играчки в света. И това не е всичко. Те имат редица телевизионни продукти, електронни игри, развиват изключително активна лицензионна дейност. За да дадат на милионите си клиенти „мечтаната игра или играчка“, от „Hasbro“ предлагат добре познати и обичани марки като „Трансформърс“, „Littlest Pet Shop“, „Star Wars“, „Pokemon“, „Play-Doh“, „Nerf“, „Playskool“, „Малкото пони“, „G.I. Joe“, „Magic: The Gathering“ и др.

Името на компанията идва от братята Хасенфилд, които през 1923 година основават текстилната фирма „Hassenfeld Brothers“. Тя е със седалище в град Хасбрук Хейтс, щата Ню Джърси. Още на следващата година, дейността им се разширява с производството на кутии за моливи и ученически пособия. Първата серия играчки на компанията излиза години по-късно, през 1940 г. Тя съдържа детски лекарски инструменти и аксесоари.
„Пробивът“ на пазара с играчки обаче „Hassenfeld Brothers“ реализира през 1952 г., когато пускат играчката „Господин Картофена глава“. Тя е измислена от легендарния Джордж Лърнър, който „изобретява“ Картофчо, докато прави забавни „кукли“ за своята сестра. Майстори ги от различни плодове и зеленчуци, на които слага очи, ръце, крака, коса и др. „Господин Картофена глава“ представлява пластмасов картоф с множество аксесоари, които могат да се прикрепват към „тялото“ му на принципа на мозайката. Това е и първата играчка в света, която е рекламирана по телевизията.
През 1964 г. „Hassenfeld Brothers“ пускат на пазара серията „G.I. Joe“ за „момчетата, които не искат да играят с момичешки кукли“. В нея се предлагат фигурки на войници от сухопътни войски, военноморския флот, военновъздушните сили, морски пехотинци, дори сестри в лазарет. Популярността на войникът Джо го превръща в идол за американските деца. В следствие развитието на тази линия и появата на различни аксесоари към фигурите, на пазара на играчки „изгрява“ напълно нов продукт – т.нар. „екшън фигура“.
През 1968 г. „Hassenfeld Brothers“ съкращават името си на „Hasbro“ и стартират най-масираната медийна кампания на фирма с подобен тип производство правена до момента. Следват много нови серии играчки, но следващият голям пазарен хит на „Hasbro“ е стартиралата през 1983 г. серия „Малкото пони“. Следващата година е присъединена компанията „Milton Bradley“, която държи правата за производството на едни от най-известните настолни игри. Благодарение на тази сделка, „Hasbro“ започва да предлага на своите клиенти игрите „The Game of Life“, „Candy Land“, „Twister“, „Scrabble“ и др. Същата година се появяват и първите играчки от серията „Трансформърс“.
През 1985-1986 г. „Hasbro“ купува „CBS Toys“ и „Playskool“. Тези стратегически ходове на компанията я „изстрелват“ в сърцето на пазара с образователни игри и играчки. През 1991 г. тя купува още една стратегическа компания - „Parker Brothers“, която държи правата за една от най-популярните настолни игри – „Монополи“.
Следват други сливания с фирми, които произвеждат хитови игри в жанровете фентъзи и научна фантастика.
Няколко години по-късно е създадено студиото на „Hasbro“, което разработва и произвежда телевизионни програми за пазарите по целия свят. „Hub TV Network“ е част от съвместното предприятие между „Hasbro“ и „Discovery Communications“.
„Hasbro“ развива активна благотворителна дейност. Целта й е да помогне в изграждането на по-безопасен и стабилен свят за бъдещите поколения и да окаже положително въздействие върху живота на милиони деца и семействата им по света. Заради филантропската си дейност „Hasbro“ са обявени за една от „Най-етичните компании в света“!
Назад
Детски кухни
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Artesania Latina - кораби от дърво
Дървени влакчета Hape
Хорхе Букай Пътят на духовността