Аз се уча да смятам ... Образователна игра за правилното ориентиране на децата в дебрите на цифрите и четирите аритметични действия. ... |
|
Образователна игра, с помощта на която се запомнят лесно 30 велики личности и събития от историята на България. Играта обхваща тридесет велики личности и събития от основаването на нашата държава до Освобождението й от османското иго. В кутията има 30 карти с рисунки, снимки и данни. Те изграждат картинна представа, а кратките исторически данни дават основна представа за личностите и събитията от този период. Игралното поле е историческа карта на българските земи от времето на Второто българско царство, границите на което се къпят на три морета. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за ... |
|
Да научим децата си на важни правила и норми на поведение, е основно задължение на всеки родител. Едни от тях са правила за движение по пътищата. Безопасното движение е начин да съхраним живота на нашите деца, както и собствения си живот. И като пешеходци и като шофьори ние имаме своите права и задължения. Играта Безопасност от PlayLand дава възможност на малчуганите да научат кой знак какво означава и какви предимства или ограничения дава на пешеходци и автомобилисти. Като играят и отговарят на въпроси на различните нива, пешеходците и автомобилистите получават ценни знания и умения как да реагират в определени ... |
|
Обиколи света, докато отговаряш на въпроси и научаваш интересни факти за 64 държави. ... "По света" на "Thinkle Stars" е семейна образователна игра със състезателен характер. Тя се състои от игрално поле, 4 пионки, зар, 64 карти с флагове и 64 карти с държави и въпроси. По време на играта участниците ще научат интересни факти за страните по света, докато се стремят да станат победители. Как се играе: Всеки играч избира пионка с определен цвят и я поставя на позиция "Старт" върху игралното поле. След това участниците се разбират помежду си кой да стартира играта. Всеки играч хвърля зара и ... |
|
Играта е с 2 нива на трудност. ... "Мисловна галактика" на "Thinkle Stars" е образователна игра със състезателен характер, която ще забавлява цялото семейство. За да бъдещ първият приземил космическия си кораб на земята е необходимо да отговориш вярно на въпроси по различни теми като - език, математика и логика, растения и животни, спорт и забавление и естествени науки. Вашият космически кораб се е загубил в космоса. Единственият начин да се върнете на Земята е да отговорите вярно на въпросите от картите. Колкото повече знаете, толкова по-бързо ще можете да се върнете. Като за начало трябва да ... |
|
Подарете си забавление за цялото семейство с комплектът от 2 настолни игри "Не се сърди човече" и "Черен Петър", които са подходящи за малки и големи! Не се сърди човече В играта могат да участват от 2 до 4 играча. Всеки от участниците поставя четирите си пионки в една от звездите със същия цвят. Пръв започва играта, който хвърли зарчето на цифрата 6. Пионките се придвижват напред с толкова хода, колкото показва числото на хвърления зар. Ако по време на играта някой от участниците хвърли шестица - той получава право на още едно хвърляне. Ако в хода на играта пионката на един играч достигне пионката ... |
|
Комплектът образователни карти "Играй със сричките" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в предучилищна група на детската градина и 1. клас. В кутията малчуганите ще открият 30 карти със срички, чрез които да се учат да четат и да съставят думи. Комплектът предоставя възможност за 5 различни варианта на игра. Освен това към него има включен мини речник, който да помага на играчите, ако се чудят за съществуването на някоя дума. Пълните правила на играта "Играй със сричките" може да прочетете в прикачените инструкции. ... |
|
Колко си бърз? Играта "Линкс" те предизвиква да провериш своите рефлекси и наблюдателни умения, докато се забавляваш с опонентите си. Бъди първият, който ще открие най-много предмети върху игралното поле и ще стане победител. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и техните родители, като в нея могат да участват до 6 -ма играчи. Продължителността ѝ е около 20 минути. Правила за играта: Игралното поле се състои от 9 пъзелови елемента, които нямат определен ред на подреждане. Така играта ще е различна всеки път. След това се сглобява кутията за съхранение на картите с изображения. После се ... |
|
Комплектът за игра "Формите" от "Клевър Бук" се състои от 15 карти, с които могат да се съставят 10 пъзела. Всяка фигура е представена от 3 карти, които децата трябва да свържат. Така под формата на забавна игра, те ще развият своето логическо и асоциативно мислене, наблюдателност и съобразителност. Картите са изработени от специален дебел картон и са подходящи за деца над 2 години. Всяка карта е с размери 7.5 x 12.5 cm. ... |
|
Комплектът за игра "Формите" от "Клевър Бук" се състои от 15 карти, с които могат да се съставят 10 пъзела в 10 цвята. Всеки предмет е представен в 3 размера. Децата могат да сортират картите по цветове и по размери. С тяхна помощ те ще научат цветовете, ще подреждат по размери предмети, ще играят и ще се забавляват. Картите са изработени от специален дебел картон и са подходящи за деца над 2 години. Всяка карта е с размери 7.5 x 12.5 cm. ... |
|
Играта "Нарисувай анимационен герой" от "Мармот" е създадена от илюстратора Георги Грънчаров и се състои от 50 карти с изобразени на тях "лица", "усти", "очи", "тела", "ръце", "крака" и "носове". Тя е предназначена за деца над 3-годишна възраст и може да се играе самостоятелно или от група деца. Подходяща е за малчугани, които обичат да творят и да се забавляват. Дава възможност за над 10 хиляди комбинации от различни анимационни герои. Играта развива креативността, логиката, пространственото мислене и идентичността на децата. ... |
|
Образователният комплект "Българската Азбука" от "Театър Пан" съдържа 45 плочки за игра. Всяка от тях има буква от едната си страна и красива картинка на животно, чието име съдържа тази буква, от другата страна. С тези плочки детето ти и неговите приятели ще могат да играя 10 различни игри. В някои ще тях ще трябва да търсят животни с определена буква сред плочките, да сравняват животните едно с друго - например кое по-голямо или по бързо, да описват произволно изтеглено животно и други. Докато общуват помежду си, малчуганите ще започнат по-лесно да асоциират буквите от азбуката с различните животни и ... |